RQ: Контактен Ключ на В 4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobaka_01
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

RQ: Контактен Ключ на В 4

Мнениеот bobaka_01 » Пон 25 фев 2008 19:22


Колеги имам следния проблем,при палене на колата трябва силно да бутна ключа нагоре! Отначало се изикваше съвсем малко усилие,но сега си е направо мъка! :( Кажете дали може да се оправи,и ако може как да сваля контактния ключ ? ! :roll: Благодаря ВИ предварително !




apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Пон 25 фев 2008 20:08


Колега това с бутането е защото в контактния ключ има едно щифтче в средата-ако ключа не го натисне-не пали колата.Контактния ключ е от пластмаса е не се ремонтира-купи си нов-номера по VW e 6N0905865 и струва 56 лв.(това е цена в VW).Успех!Контактния ключ няма да можеш да го свалиш сам-трябва ти спец.инструмент.Има едно кръстато болтче от долната страна-то държи контактния ключ към патронника.Заради това болтче се налага да демонтираш патронника от кормилния прът-пък и има един болт с кръгла глава-той държи патронника към кормилния прът.С него също ще се озориш.Така че съвета ми е-отиди в сервиз(не че те подценявам-просто ако нямаш нужния инструмент не става).


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Пон 25 фев 2008 21:49


аз моито го оправих с старт бутон за 3 лв. и на маистора дадох 15 за 30 мин и релее ми сложи.Ако искаш може и снимка да ти дам как е станало


Потребителски аватар
bobaka_01
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bobaka_01 » Пон 25 фев 2008 22:05


Благодаря много за отговорите колеги ! Ако някои има идея колко ще струва абсолютно цялата маниполация,включваща патронник,ключ и работа,нека каже ! Kolega Namesata,не бих отказал някоя друга снимка и това е идея. :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 26 фев 2008 17:04


apostol написа:Колега това с бутането е защото в контактния ключ има едно щифтче в средата-ако ключа не го натисне-не пали колата.Контактния ключ е от пластмаса е не се ремонтира-купи си нов-номера по VW e 6N0905865 и струва 56 лв.(това е цена в VW).Успех!).

Имам подобен проблем-само аз мога да си паля моя Пасат със специално движение на контактния ключ.Преде години имах такъв проблем с Жигулката.Тогава един ключар ми направи нов ключ сигурно за компенсиране на износването на щифтчето.Дали и сега няма да стане по този начин?


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Вто 26 фев 2008 21:28


Колега(bobaka_01)-няма нужда да сменяш патронник,ако имаш проблем с контактния ключ.Да не си ме разбрал погрешно.Патронника върви с комплект ключове и е по-скъп.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 27 фев 2008 0:31


Проблема му е в контактната клема или в оста на патрона,и в двата случая няма да се справиш сам.Ако идваш в София ще те пратя при човек да ти го оправи евтино и качествено.


Потребителски аватар
bobaka_01
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bobaka_01 » Нед 02 мар 2008 10:23


Благодаря за отогворите колеги! Тези дни ще го водя на доктор пасатчето. :) И предполагам че след една смяна на клеморед ще се оправи положението ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 25 апр 2008 8:00


Клеморед-10лева, майстор ключар-20лева, Време за смяна 20мин. Всичко е ОК :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 25 апр 2008 8:12


K22 написа:Клеморед-10лева, майстор ключар-20лева, Време за смяна 20мин. Всичко е ОК :)


Така се решава проблема временно.Прецакването на клемореда при ВАГ е вследствие на износване на патрона ("пишката" която върти клемореда - тя го скапва).Това го гарантирам на 1000%.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 25 апр 2008 9:48


andonov написа:Така се решава проблема временно.Прецакването на клемореда при ВАГ е вследствие на износване на патрона ("пишката" която върти клемореда - тя го скапва).Това го гарантирам на 1000%.

Аз като отидох на майстор ми направи патрона да се завърта малко повече и сега всичко е наред :wink: Клеморед не съм сменял.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 02 май 2008 15:47


Winner25 написа:
andonov написа:Така се решава проблема временно.Прецакването на клемореда при ВАГ е вследствие на износване на патрона ("пишката" която върти клемореда - тя го скапва).Това го гарантирам на 1000%.

Аз като отидох на майстор ми направи патрона да се завърта малко повече и сега всичко е наред :wink: Клеморед не съм сменял.

Опиши,ако си гледал кво прави твоя майсто. Моя оправи колата за съмнително кратко време... :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 02 май 2008 17:41


Сваля се патрона. Пробива се на едно място и се разглобява. Изпили едно зъбче да може да се завърта повече. Клемореда и той нещо се шашкаше. Спираше ми радиото като дам контакт. Почисти някви пластинки и всичко се оправи.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 08 май 2008 11:50


как се сваля патрона-вади ли се кормилото?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 08 май 2008 12:18


K22 написа:как се сваля патрона-вади ли се кормилото?

Вади се. После ти трябва и скоба.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта