RQ: Контактен Ключ на В 4
- bobaka_01
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
RQ: Контактен Ключ на В 4
Колеги имам следния проблем,при палене на колата трябва силно да бутна ключа нагоре! Отначало се изикваше съвсем малко усилие,но сега си е направо мъка!
Кажете дали може да се оправи,и ако може как да сваля контактния ключ ? !
Благодаря ВИ предварително !
-
apostol
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега това с бутането е защото в контактния ключ има едно щифтче в средата-ако ключа не го натисне-не пали колата.Контактния ключ е от пластмаса е не се ремонтира-купи си нов-номера по VW e 6N0905865 и струва 56 лв.(това е цена в VW).Успех!Контактния ключ няма да можеш да го свалиш сам-трябва ти спец.инструмент.Има едно кръстато болтче от долната страна-то държи контактния ключ към патронника.Заради това болтче се налага да демонтираш патронника от кормилния прът-пък и има един болт с кръгла глава-той държи патронника към кормилния прът.С него също ще се озориш.Така че съвета ми е-отиди в сервиз(не че те подценявам-просто ако нямаш нужния инструмент не става).
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
apostol написа:Колега това с бутането е защото в контактния ключ има едно щифтче в средата-ако ключа не го натисне-не пали колата.Контактния ключ е от пластмаса е не се ремонтира-купи си нов-номера по VW e 6N0905865 и струва 56 лв.(това е цена в VW).Успех!).
Имам подобен проблем-само аз мога да си паля моя Пасат със специално движение на контактния ключ.Преде години имах такъв проблем с Жигулката.Тогава един ключар ми направи нов ключ сигурно за компенсиране на износването на щифтчето.Дали и сега няма да стане по този начин?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
andonov написа:Така се решава проблема временно.Прецакването на клемореда при ВАГ е вследствие на износване на патрона ("пишката" която върти клемореда - тя го скапва).Това го гарантирам на 1000%.
Аз като отидох на майстор ми направи патрона да се завърта малко повече и сега всичко е наред
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Winner25 написа:andonov написа:Така се решава проблема временно.Прецакването на клемореда при ВАГ е вследствие на износване на патрона ("пишката" която върти клемореда - тя го скапва).Това го гарантирам на 1000%.
Аз като отидох на майстор ми направи патрона да се завърта малко повече и сега всичко е наредКлеморед не съм сменял.
Опиши,ако си гледал кво прави твоя майсто. Моя оправи колата за съмнително кратко време...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта
