Още веднъж за внезапната загуба на мощност на тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Volkswangel
Мнения: 626
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Още веднъж за внезапната загуба на мощност на тди

Мнениеот Volkswangel » Вто 26 фев 2008 16:31


Тъи като много от нас са се парили и са пръснали пари на вятъра, поне да предупредим нашите колеги да не бързат да се харчат, защото причината понякога е смешна.
Пасат 97г тди 110 к.с. След като я карах две години без проблем,започна да забива и то когато наи много се нуждая от мощноста и- при изпреварване.
Първа диагностика в официалния сервиз Пловдив- Компютъра е повреден, купете нов. Цена 3000лв.
Естествено не купувам, но плащам за този съвет 50лв.
Махаи катализатора-казва втори разбирач.
Махам го срещу скромните 100лв. и отново същия ......
Ще ти го оправя- казва трети, взема компютъра, бъзика го 5 дни,
връща го срещу 200лв и после даже не мога да потегля.
Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 26 фев 2008 17:56


Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.

Именно колега, именно :) Нали този, а и други форуми са точно за това, да четем какви са ги вършили хората с проблеми като нашите и да си ги решаваме евтинко и с песен на уста, после да описваме какво сме свършили, и така ;)
Категорично съм против ходенето по сервизи за диагностика!!
Да не говорим за безумните съвети за нов компютър или махане на катализатора...и то дадени от техници със сертификати.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Вто 26 фев 2008 18:23


Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколеба :? Момчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее :evil: .Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 26 фев 2008 20:02


itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколеба :? Момчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее :evil: .Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?


Тая кола си е е***а мамата , давай да я взимам за 2000лв и да ви отървавам ! :lol:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 26 фев 2008 20:26


itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколеба :? Момчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее :evil: .Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?


Колега, залагам 99% на почти заседнал N75, заменете го с нов и пак пиши как се държи колата... А инак аз давам за нея 2222лв. за да ви отърва от проблемната кола :lol:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още веднъж за внезапната загуба на мощност на тди

Мнениеот Stivi » Вто 26 фев 2008 22:09


Volkswangel написа:Тъи като много от нас са се парили и са пръснали пари на вятъра, поне да предупредим нашите колеги да не бързат да се харчат, защото причината понякога е смешна.
Пасат 97г тди 110 к.с. След като я карах две години без проблем,започна да забива и то когато наи много се нуждая от мощноста и- при изпреварване.
Първа диагностика в официалния сервиз Пловдив- Компютъра е повреден, купете нов. Цена 3000лв.
Естествено не купувам, но плащам за този съвет 50лв.
Махаи катализатора-казва втори разбирач.
Махам го срещу скромните 100лв. и отново същия ......
Ще ти го оправя- казва трети, взема компютъра, бъзика го 5 дни,
връща го срещу 200лв и после даже не мога да потегля.
Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.


Ама са те взели яко за канарче !! Поне за катализатора ми е интересно как ги измислиха тези 100лв като обикновенно е 30-50 лв и после за толкова продаваш сваления катализатор и си "фитка" ! А да си дадеш компа на някой самозван майстор да си играе с него освен ако не ти е близък приятел трябва да си много.......доверчив :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 26 фев 2008 22:10


Много интересно кво са му прайли на компа - аз освен спойки-разпойки друго се не сещам :?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 27 фев 2008 11:26


Да се "похваля" и аз вчера изгорях с 480 лв. Купих чисто нова тандем помпа, монтирах я и се оказа, че колата пак пали тегаво след престой. Направо ми писна вече! Кой ли не дава акъл и не мога да я оправя кочината. Та всеки да си прави изводите колко е гадно колата втора употреба...ама ко да праиш


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Сря 27 фев 2008 19:12


Ventoman написа:
itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколеба :? Момчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее :evil: .Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?


Тая кола си е е***а мамата , давай да я взимам за 2000лв и да ви отървавам ! :lol:
Баси...Вальо точно от теб очаквах компетентно мнение за да разбера струва ли си тези 4800 лв за това Венто,още повече че рядко съм виждал Венто ТДИ със четири дискови спирачки и четири ел.стъкла :bowdown :bowdown,всички сменени консумативи,включително ремък с ролки,демпферната шайба и обтяжната ролка са напълно спокойни на празен ход.Още колата има автокаско,теглич(което според мен не е добре,но пак си е един вид екстра)годишна винетка,шибидах,аларма,маркирана е навсякъде и стои оригиналното стерео.По всички водни тръбички,хидравлика и други няма и грам ръжда,а не като повечето Голфове,Пасати и др.коли около тази година на производство 95г дето всичко е бухнало и шупнало в ръжда :evil: .Миналата седмица в Димитровград гледах един такъв Пасат-ми той горкия толкова ръжда на спирачните дискове,че накладките си направили само една много тънка Работна ивица и просто незнам какъв е бил тоз ВеликоМъченик дето е минал толкова дълъг път с тоз котор? Отделно като ударих коляното да го огледам отдолу,задното гърне беше толкова изгнило,че увисналите пишоци толкова специфични за ТДИ моторите ги нямаше :evil: Ръждата беше почнала да яде даже гредата на задния мост и автоджамбазина си направил труда само да мацне една черна боя отдолу на гредата,а отгоре---ядец.Въпреки,че успях да го сваля от 5500лв на близо 4900лв пак не си заслужаваше парите.Имаше и едно Венто пак ТДИ на 4950лв,но на него демперната шайба щеше да хвръкне във въздуха,а оня дето го продаваше ми вика,че само тъй ми се струвало :twisted: Днес пък в една автокъща в Сливен гледах един Голф 3 ТДИ комби и го пробвах по нагорнищата за Карандила.Ми туй чудо малък самолет ве братче :bowdown обаче той пък нямаше стабилен празен ход! Така,че пак към Вентото се върти работата,ма само да го нямаше това вървене/удряне на спирачки. Дани задължен съм ти за мнението,но да давам пари от джоба си за клапан Н75,диагностика и избушване на катализатор примернона кола,която още не е моя рабираш,че е досадно.) И да питам ако някой има желание да отговори...ВАГКОМ-а дали ще хване проблема или ще дам около 40 лв за диагностика на вятъра? Вальо за 2000лв няма как да стане твоя.)) За 2000лв бих я взел и аз и ще я пръсна на съставните и части в гаража,но нямам нито време,нито желание за това.Все пак цената на това Венто беше 5500лв и момчето е готово да се раздели снея на крайна цена 4800лв.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта