Тъи като много от нас са се парили и са пръснали пари на вятъра, поне да предупредим нашите колеги да не бързат да се харчат, защото причината понякога е смешна.
Пасат 97г тди 110 к.с. След като я карах две години без проблем,започна да забива и то когато наи много се нуждая от мощноста и- при изпреварване.
Първа диагностика в официалния сервиз Пловдив- Компютъра е повреден, купете нов. Цена 3000лв.
Естествено не купувам, но плащам за този съвет 50лв.
Махаи катализатора-казва втори разбирач.
Махам го срещу скромните 100лв. и отново същия ......
Ще ти го оправя- казва трети, взема компютъра, бъзика го 5 дни,
връща го срещу 200лв и после даже не мога да потегля.
Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.
Още веднъж за внезапната загуба на мощност на тди
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.
Именно колега, именно


Категорично съм против ходенето по сервизи за диагностика!!
Да не говорим за безумните съвети за нов компютър или махане на катализатора...и то дадени от техници със сертификати.
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколеба
Момчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее
.Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?


- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколебаМомчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее
.Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?
Тая кола си е е***а мамата , давай да я взимам за 2000лв и да ви отървавам !

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколебаМомчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее
.Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?
Колега, залагам 99% на почти заседнал N75, заменете го с нов и пак пиши как се държи колата... А инак аз давам за нея 2222лв. за да ви отърва от проблемната кола

- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Още веднъж за внезапната загуба на мощност на тди
Volkswangel написа:Тъи като много от нас са се парили и са пръснали пари на вятъра, поне да предупредим нашите колеги да не бързат да се харчат, защото причината понякога е смешна.
Пасат 97г тди 110 к.с. След като я карах две години без проблем,започна да забива и то когато наи много се нуждая от мощноста и- при изпреварване.
Първа диагностика в официалния сервиз Пловдив- Компютъра е повреден, купете нов. Цена 3000лв.
Естествено не купувам, но плащам за този съвет 50лв.
Махаи катализатора-казва втори разбирач.
Махам го срещу скромните 100лв. и отново същия ......
Ще ти го оправя- казва трети, взема компютъра, бъзика го 5 дни,
връща го срещу 200лв и после даже не мога да потегля.
Наи накрая нали знаете приказката за неволята- извадих си инструментите и започнах едно по едно.Открих проблема и го оправих-спукан маркуч под интеркулъра.
Ама са те взели яко за канарче !! Поне за катализатора ми е интересно как ги измислиха тези 100лв като обикновенно е 30-50 лв и после за толкова продаваш сваления катализатор и си "фитка" ! А да си дадеш компа на някой самозван майстор да си играе с него освен ако не ти е близък приятел трябва да си много.......доверчив

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Баси...Вальо точно от теб очаквах компетентно мнение за да разбера струва ли си тези 4800 лв за това Венто,още повече че рядко съм виждал Венто ТДИ със четири дискови спирачки и четири ел.стъклаVentoman написа:itan75 написа:Подобен проблем имах вчера с едно Венто 1.9тди,но интересното при него е че на над 3000 об/м както си върви,забива все едно някой натиска спирачките,после пак тръгва,после пак спира и така постоянно в целия си режим на работа,не може да работи равномерно.Иначе пробвах дали,ще достинге максимални обороти и регулатора изключи на около 5200 об/м.От какво според вас може да се дължи този проблем? Колата се продава и мой приятел я хареса за тази цена,но това тъй дразнещо забиване/отпускане май го разколебаМомчето каза,че има катализатор и може да е запушен,защото от година я кара само и единствено до работа,която е на около 2,5км и тя никога не може да загрее
.Вчера при пътната проба за около 15км не можа да вдигне и 70гр. на антифриза,но това вече е ясно,че е термостат.Доколкото видях в тъмното и ЕЖР клапана си стоеше там и нямаше изолираща гарнитура,да не души мотора-дали той е виновника?
Тая кола си е е***а мамата , давай да я взимам за 2000лв и да ви отървавам !






Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gopa80 и 59 госта