Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 31 дек 2007 6:26


martveca написа:Пасата не е 2.0 и не е 16V, ами си е чисто 1.8 с двукамерна инжекция....

Мартавец - кви са тия специални двукамерни инжекции ве...светни ни малко... :) И кви са тия двигатели 1.8, 8клапана - 136 к.с. :D

П.С. Сори за оффтопика, ама ми стана интересно...после ше почистим темата :wink:




Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martveca » Сря 02 яну 2008 18:09


Двукамерната инжекция е тази която има две дроселни клапи на смукателите.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 02 яну 2008 18:32


Колега това е просто двойна дроселова клапа инжекцията има един отвор във всмукателния колектор за постъпващия въздух(става въпрос за някой пълни инжекции на Фолксваген)

[/quote]


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 01 фев 2008 23:12


Привет отново!
Малко ъп по темата - току-що се сдобих с ето това:
http://media.digikey.com/pdf/Data%20She ... 0x38mm.pdf
Модела е PFB1212GHE

над 6 м3 в минута и 270 Паскала макс. налягане!
мотора харчи толкова въздух при над 6800 об/мин - така че - никакви ядове с вкарване на колата във високи обороти, при които вентилатора става като тапа. sweet!!!
КАто бонус - има завихрящи перки като ТОРНАДО-то - 2 в 1 .... :dance:

Сега остава да се прибера в БГ и да го монтирам!
очаквайте скоро снимки на монтажа и живот и здраве - дино тестове.
Ако на някой му се намира излишна кутия за въздушен филтър с маркуча към моното - да свирка!


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Съб 02 фев 2008 9:27


Ще чакаме резултатите :да:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 12 фев 2008 16:46


Такааа.
Днес сдобих се с кутия за филтъра.
Така изглежда преди каквито и да е интервенции

Изображение

и вече я моднах малко - махнах дроселиращата вложка на входа на кутията

Изображение

- сечението се удвои! Като минус - вече не мога да използвам клапата вътре за топъл-студен въздух. Но тя така или иначе вече няма да има вакуум който да я управлява, така че - бял кахър. оставих я в положение затворен топъл въздух.

Изображение

Евентуално ако се наложи ще я отварям механично зимата.
Докато схвана че вложката излиза НАВЪН я "Фризирах" леко :oops: .
Има заключващ палец отдолу, който се нотиска и нещото излиза навън.
Изхода на кутията беше моднат също:
Преди:

Изображение

След:

Изображение

Тук също има ДВА заключващи палеца, вложката също излиза навън! С малко зор и напън, но излиза.

Всичко до тук може да го направите на колите си, да пробвате и евенуално ако не сте доволни - дъ върнете частите обратно.

От тук насетне са трайни промени:
Капака вече изрязан по размер,

Изображение

Направих опорен фланец отзад - ф 120 мм неръждаема розетка от Бриколаж, окастрих я и я паснах:

Изображение

После си направих простичък калъп от обикновена пластмасова розетка ф120 и подръчни материали за изходния фланец и го отлях от фибростъкло:

Изображение

Изображение

Взех няколко пробни размера как ще стоят нещата и скъсих въздуховода м/у кутията и моното:


Изображение

Изображение

Захванах опорният фланец с болтове и залепих с течен метал връзката между него и капака на филтъра. Изходящият фланец го пръснах с боя за да добие вид, ама що не го китнах преди това... :oops:

Пуснах опорни шпилки от капака на кутията през всички елементи - така натоварванията изтичат предимно в кутията, а не по елементите по пътя - пазя се от натрошаване на пластмаси по време на движение и попадането им в двигателя.
Оформих си гарнитури и уплътнения от черен авто-силикон на ABRO и съм готов за монтаж:

Изображение

В събран вид се получи ето това:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Запуших входа на маслените пари на моното и спретнах временна ел. инсталация. Така изглежда монтирано:

Изображение

Изображение

Колата пали леко, поддържа тихи обороти без проблем.
Ако си измия и мотора.... :lol:
Това е за сега.
Поздрави!

Последна промяна от dimitarpetrov на Сря 27 фев 2008 16:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 27 фев 2008 9:33


айде да ъпна малко :lol:
позабавих се ама... много работа, ко да се прави.
Сега ми трябва малко помощ за окабеляването - предпазители, реле и т. н. Та ако има спец в района на Младостите или Дружбите - да свирне. Никси е наблизо но сега е млад татко и не искам да го притеснявам.. :D


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 27 фев 2008 9:54


Интересно - с нетърпение чакам ДИНОТО колега
Искрено ти пожелавам успех...
Нищо не губиш за пробата,а дори и да трябва да "връщаш"ти трябва 1 кутия за възд.филтър,а ги има и повече от 30 кинта не са...
Действай... :wink:


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Сря 27 фев 2008 10:30


добре си го измислил дано да има положителен резултат, Успех колега :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 27 фев 2008 11:39


:woooow: колека ти си генерално изпаткал с тоя вентилатор :049:

РАСО


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 27 фев 2008 12:35


ooooo ..с този вентилатор забрави ....... катастрофа ..дори за парното не са използвали такъв тип вентилатор ;) смятай сам ...няма как да има положителен ефект освен в някакви ниски обороти и то ще е минимален по същата причина поради която турбовитловите двигатели не са подходящи за високи скорости ;) ....все пак можело е и по лош ....тук все пак ъгъла на атака спрямо въздуха на витлата не е толкова голям ... :)

Последна промяна от Tyan на Сря 27 фев 2008 12:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 27 фев 2008 12:46


Май сме пред революция в принудителното пълнене :D Добре се е получило дано да има ефект,дори и минимален.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 27 фев 2008 13:08


Achim Lauritzen написа:Май сме пред революция в принудителното пълнене :D Добре се е получило дано да има ефект,дори и минимален.

:027:


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 27 фев 2008 13:23


paco написа::woooow: колека ти си генерално изпаткал с тоя вентилатор :049:

РАСО


:idea3


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 27 фев 2008 13:25


Колеги, нека проявим малко уважение към ентусиазма на колегата - просто е решил да опита - няма лошо, пък и подготвя теста качествено и с мерак... ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта