Такааа.
Днес сдобих се с кутия за филтъра.
Така изглежда преди каквито и да е интервенции
и вече я моднах малко - махнах дроселиращата вложка на входа на кутията
- сечението се удвои! Като минус - вече не мога да използвам клапата вътре за топъл-студен въздух. Но тя така или иначе вече няма да има вакуум който да я управлява, така че - бял кахър. оставих я в положение затворен топъл въздух.
Евентуално ако се наложи ще я отварям механично зимата.
Докато схвана че вложката излиза НАВЪН я "Фризирах" леко

.
Има заключващ палец отдолу, който се нотиска и нещото излиза навън.
Изхода на кутията беше моднат също:
Преди:
След:
Тук също има ДВА заключващи палеца, вложката също излиза навън! С малко зор и напън, но излиза.
Всичко до тук може да го направите на колите си, да пробвате и евенуално ако не сте доволни - дъ върнете частите обратно.
От тук насетне са трайни промени:
Капака вече изрязан по размер,
Направих опорен фланец отзад - ф 120 мм неръждаема розетка от Бриколаж, окастрих я и я паснах:
После си направих простичък калъп от обикновена пластмасова розетка ф120 и подръчни материали за изходния фланец и го отлях от фибростъкло:
Взех няколко пробни размера как ще стоят нещата и скъсих въздуховода м/у кутията и моното:
Захванах опорният фланец с болтове и залепих с течен метал връзката между него и капака на филтъра. Изходящият фланец го пръснах с боя за да добие вид, ама що не го китнах преди това...
Пуснах опорни шпилки от капака на кутията през всички елементи - така натоварванията изтичат предимно в кутията, а не по елементите по пътя - пазя се от натрошаване на пластмаси по време на движение и попадането им в двигателя.
Оформих си гарнитури и уплътнения от черен авто-силикон на ABRO и съм готов за монтаж:
В събран вид се получи ето това:
Запуших входа на маслените пари на моното и спретнах временна ел. инсталация. Така изглежда монтирано:
Колата пали леко, поддържа тихи обороти без проблем.
Ако си измия и мотора....
Това е за сега.
Поздрави!