Проект барабани -> Дискове - Реализиран!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 27 фев 2008 7:43


d.borimirov написа:колеги 4етох но неразбрах, ако си взема мост с дискови спира4ки от ГТИ и ги сложа на моя Голф 1.4, какво трябва да сменя 4е да стане пак с 4 болта и колко пари ще е тази джеджавка, 4е сам малко зелен на тази тема :oops става вапрос за голф 3
Явно не си прочел тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1968




Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Сря 27 фев 2008 10:22


ами колега про4етох я, но не ми стана ясно, защото само спорят за нови или стари дискови спира4ки и никои неказа:
1 взимаме мост от ГТИ
2 сменяме това и това..
3 това и това..
или аз пак несам разбрал :stupid , мисля 4е трябва да сменят главините с лагерите, но ми се струва 4е нещо баркам за лагерите, дали нестават от моя да ги взема, 4есно казано се омотавам малко :cry:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 27 фев 2008 11:36


Лагерите може да се ползват, ама не е за препоръчване, избиването и набиването повторно може да ги по-повреди малко...


Снощи тествах с новата АТЕ спирачна помпа - няма такива спирачки :!:
От 50 до 0 спира за 1 кола разстояние без да тътри гумите и в момента в който спре все едно се блъскам в стена - предницата не се накланя напред яко и мозъка ми щеше да изхвръкне през стъклото.
Ако човека в дясно е без колан съвсем.

Резултат - повече от очакваното, спирачките са като на автомобил последно поколение 8)


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Чет 28 фев 2008 0:06


:?: :?: :?: :?: :?:
и накрая какво трябва да сменя, 4е и от двете теми само се спори ''нови или стари дискови спира4ки ли'', ''за голф 2 или 3 ли са'', ''кои к'во си е купил'' и поне аз невидях някои да е описал то4но как го е направил.
надявам се 4е не спамя много темата и 4е не се повтяря нещо но ли4но аз неразбрах кое да сменя от ГТИ моста, зада стане на моя, поне за спира4ните дискове разбрах но от там на татак :roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 28 фев 2008 9:29


d.borimirov написа:колеги 4етох но неразбрах, ако си взема мост с дискови спира4ки от ГТИ и ги сложа на моя Голф 1.4, какво трябва да сменя 4е да стане пак с 4 болта и колко пари ще е тази джеджавка, 4е сам малко зелен на тази тема :oops става вапрос за голф 3


Ако вземеш моста и искаш да стане на 4 дупки, сменяш САМО шенкелите на моста и си готов :wink:
Поне така си мисля :oops:


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Чет 28 фев 2008 16:07


:bowdown , а тоя шенкел мога ли да го взема от моя мост, 4е скоро да знам какво да копувам то4нои и да :077:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 28 фев 2008 16:38


d.borimirov написа::bowdown , а тоя шенкел мога ли да го взема от моя мост, 4е скоро да знам какво да копувам то4нои и да :077:


При ГЛ-ГТ шенкелите са 1 към 1 няма значение 4 или 5 дупки.
Допускам 99% че между твоя и ГТИ шенкела също няма разлика

Сега гледах частите на http://www.euro07.bg/
Дават едни и същи шенкели за твоя и ГТИ модела.
По странното е че дават и 4 отвора шенкел за ГТИ
:roll:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

fsf

Мнениеот lozan67 » Пет 29 фев 2008 7:45


Ако ти изпадне изгодно си смени целия мост. На ГТИ е по-усилен и колата стъпва по-добре в завоите. Смяната е много по бърза. 4 болта на окачването и 2 спирачни маркуча и си готов. Дисковете ако са с 4 дупки и не са износени, няма смисъл да ги сменяш. Не занам на колко години са мойте ,но са като нови 10мм.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 29 фев 2008 9:10


Гледах го усилването на ГТИ моста на живо -честно казано не ми вдъхна респект - на фона на цялата тази огромна стоманам 1 тънка тръбичка да прави чудеса не ми се вярва :wink:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 29 фев 2008 9:17


Няма никакъв проблем да позваш шенкелите и апаратите от GTI-то само трябва да смениш диска,който се води диск главина с 4 отвора,на ГТИ е с 5.И просто ми е интересно как ще се ползваш стандартния шенкел за барабана при дисковите апарати.Къде ще го захванеш спирачния апарат,на шенкела за барабани ги няма стандартните уши за захващане на съпорта от където следва,че няма как да ги монтираш дисковите апарати.
За захващането на шенкела към моста няма никаква разлика между/ГЛ,ГТ,ГТИ/ всички се захващат с 4-ри болта.

Ако нещо не ти е ясно питай ;)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 29 фев 2008 20:21


Да - шенкелите при барабани и дискове са различни - в този смисъл за закрепването на апаратите.
Иначе закрепването на шенкелите към моста е въпроса дали е еднакво при ГТИ и 1.4 CL :roll:

Т.е. дали разликата между шенкела на ГТ и ГТИ е само в броя дупки :roll:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: fsf

Мнениеот ivkata » Пет 29 фев 2008 20:33


lozan67 написа:Ако ти изпадне изгодно си смени целия мост. На ГТИ е по-усилен и колата стъпва по-добре в завоите. Смяната е много по бърза. 4 болта на окачването и 2 спирачни маркуча и си готов. Дисковете ако са с 4 дупки и не са износени, няма смисъл да ги сменяш. Не занам на колко години са мойте ,но са като нови 10мм.
:да: Наистина има голямо значение тази тръбичка ,която минава по дължина на моста :wink: Само че аз смених много неща наведнъж за да кажа конкретно от кое се промени повече устойчивоста на колата ,но е факт 8) !


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 29 фев 2008 21:54


lyubobg написа:Иначе закрепването на шенкелите към моста е въпроса дали е еднакво при ГТИ и 1.4 CL :roll:

Да еднакво е захващането на шенкела към моста при всички модификации на Г2 и Г3
lyubobg написа:Т.е. дали разликата между шенкела на ГТ и ГТИ е само в броя дупки :roll:

Да само в това е разликата.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: fsf

Мнениеот alpine » Съб 01 мар 2008 10:05


ivkata написа:
lozan67 написа:Ако ти изпадне изгодно си смени целия мост. На ГТИ е по-усилен и колата стъпва по-добре в завоите. Смяната е много по бърза. 4 болта на окачването и 2 спирачни маркуча и си готов. Дисковете ако са с 4 дупки и не са износени, няма смисъл да ги сменяш. Не занам на колко години са мойте ,но са като нови 10мм.
:да: Наистина има голямо значение тази тръбичка ,която минава по дължина на моста :wink: Само че аз смених много неща наведнъж за да кажа конкретно от кое се промени повече устойчивоста на колата ,но е факт 8) !


подкрепям че е така ;)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 01 мар 2008 15:58


ПС: Днес карах мегана на 1 приятел заради, които се запалих всъщност по целия проект.
Мегана е малкия хечбек, отзад с барабани - хода му е по-малък на педала от при мен с новата помпа и 4-те диска и сервото не знам какво е
но усилва натиска много повече от моето и със съвсем леко усилие хвърля на предния джам :cry:
Дисковете ми отзад са на 300км още не са огледални и не са разработени - оттам очаквама малко подобрение, но сервото му е просто в пъти по-добро
Ебаси мегана - не е честно :cry:

А помпата му я дават 2мм по-малък диаметър - 20,64 - как става тая работа че голфа има по лоши спирачки, вече не ми го побира тунингования ум mhihi

Чудя се дали сервото е друг модел на мегана и е пригодено да работи така, или голфовското е заминало с годините, въпреки че разликата между годините на колите е 1.5 и ме съмнява :roll:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта