КАКВО Е НЕОБХОДИМО ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ТУРБОТО СИ НА MAX???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

КАКВО Е НЕОБХОДИМО ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ТУРБОТО СИ НА MAX???

Мнениеот PIPI » Чет 28 фев 2008 23:53


Здравейте!Скоро пусках тема "къде е най-добрият чип-тунинг ",защото съм решил да чипирам машината и в идната седмица вече мисля да го направя,но имам няколко въпроса преди това!Турбото ми е K03s,а знам че подобно турбо има реалната възможност за към 240 к.с..Не искам да бъда чак толкова нагъл,но искам да премина поне 200 коня,а само с чип няма да успея.Именно за това се нуждая от вашата помощ.Посъветвайте ме какви други дребни ъпгрейди на направя,за да уползотворя турбото си!Благодаря предваре!:)




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 29 фев 2008 0:26


пипи , уточни какво имаш предвид да си ползваш турбото на макс. Аз го разбирам като да извлечеш максималната мощност която можеш от него при което ще работи на границите на възможностите си. Мисля че това от своя страна значи да работи на натоварване наближаващо границата на Чупене. Та затуй се чудя дали всичко е толкова лесно и сигурно. 200 коня наистина звучи много добре , но се чудя дали си струва. примерно 1.8 Т 180 коня серийно с чип стига към 205-210 коня. Вземи най добре сравни двата мотора да видим къде се различават и тогава да му мислим може ли или неможе.

Що се отнася до споменатите 240 коня съм малко скептичен (не казвам че не е вярно щото нямам точна информация) . На какво налягане ще работи при тия 240 коня ?


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Пет 29 фев 2008 0:39


Брезел,както вече ти е ясно може би,аз не съм от най-вежите в темите за автомобили,но човек не се ражда научен.Сещаш се,че съм се запалил колата ми да е над някакви си 200к.с. и си говоря малко по инерция,но не нарочно,а защото явно от някаде,по някакъв начин съм чул за подобно нещо.Но все пак мисля,че се изразих горе-долу ясно-чипът вдига 45кс(поне на хартия е така),след което колата става 195кс,а моят въпрос е как да преминем останалата бариера от тези 10-15 коня,за да го позакраглим до към 210 например:)Ясно е,че ще е някаква техноческа промяна,но би ли ми пояснил каква?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 29 фев 2008 7:34


ПИПИ ти имаш ли представа в какво приключение се вкарваш за тези 15-20кс???

ако ти до тях има 2-3ма които с удоволствие ще ти помогнат да изцедиш мотора си още малко и да се доближиш до границата на счупване и никога да не можеш да разчиташ на тази кола за ежедневно возене.....

Без смяна на мноооого неща по железата и електрониката не можеш да постигнеш добър ефект и мотора да е надежден.

.... казвам ти го от личен опит =" НИКОГА НЕ СТИГА СИЛАТА НА МОТОРА!!!" Всеки път когато постигах някъкъв успех с моя мотор си виках това е края ..... а то се оказваше началото.....


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 29 фев 2008 12:45


150 + Чип (45) + филтър (3) + генерация (7) = 205 кс. Така ли е или бъркам?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 29 фев 2008 13:45


и на диното даваш 145 коня :lol:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 29 фев 2008 16:43


skotis добави 1000 за нова турбина после :xaxaxa


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 29 фев 2008 20:06


skotis написа:150 + Чип (45) + филтър (3) + генерация (7) = 205 кс. Така ли е или бъркам?

Лелеле,докъде го докарахме,ми те хората за ко сменят половината мотор! :roll:


Потребителски аватар
Biser
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Biser » Пет 29 фев 2008 21:43


Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня :twisted:
За да имаш реални 200 коня трябва да смениш половината неща по моторЯ - по-големи дюзи, по-голяма турбина, интеркулер, филтри, софтуера на еку-то и т.н.
В крайна сметка ше ти струва към 2500 лева, ако искаш да бъде качествено и да става за всеки ден :D


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 29 фев 2008 23:29


sin orel C20XE написа:
skotis написа:150 + Чип (45) + филтър (3) + генерация (7) = 205 кс. Така ли е или бъркам?

Лелеле,докъде го докарахме,ми те хората за ко сменят половината мотор! :roll:


Добре де, написал съм "или бъркам" ...и докъде сме го докарали викаш? Това са си груби преценки "голфаджийски" така че тихо mhihi А колегата насо...нещо не те разбрах...1000лв за турбина защо викаш?


kircheto

Мнениеот kircheto » Съб 01 мар 2008 7:43


Biser написа:Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня :twisted: .....
софтуера на еку-то и т.н.


Само да те светна чип и софтуера на екуто са едно и също нещо в 2 форми!!


PIPI

Пич реално само с чипа (ако не ти надуят турбината на мах) можеш да дигнеш 30 35 кс, вече ако смениш турбо пътищата ,кулера ,инжекторите ,еър бокса ,едно колекторче с права тръба можеш да достигнеш желаните 220 230кс!


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 01 мар 2008 12:00


доколкото съм чел, стандартните инжектори могат да изхранят до към 205 коня, така че май поне тях може и да не сменяш

а ако се вземе к03с, тя няма ли безпроблемно да ги изкара тея коне
1000 лв за нея, за 300-400 ще продадеш старата турбина к03


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Нед 02 мар 2008 11:22


Благодаря ви за подробните отговори,

Турбото ми е К03s,така че поне това няма да сменям:)!Иначе исках ориентиаровъчно да науча кои са основните фактори по двигателя(части),които трябва да подобра,за да измъкна максимален ефект и да разбера колко би ми струвало това,разбира се,за да знам към какво да се стремя!


Потребителски аватар
Biser
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Biser » Нед 02 мар 2008 23:46


kircheto написа:
Biser написа:Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня :twisted: .....
софтуера на еку-то и т.н.


Само да те светна чип и софтуера на екуто са едно и също нещо в 2 форми!!


PIPI

Пич реално само с чипа (ако не ти надуят турбината на мах) можеш да дигнеш 30 35 кс, вече ако смениш турбо пътищата ,кулера ,инжекторите ,еър бокса ,едно колекторче с права тръба можеш да достигнеш желаните 220 230кс!

Да знам, никъде не съм казал обратното Кире! :wink: Просто не исках да се повтарям..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта