КАКВО Е НЕОБХОДИМО ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ТУРБОТО СИ НА MAX???
КАКВО Е НЕОБХОДИМО ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ ТУРБОТО СИ НА MAX???
Здравейте!Скоро пусках тема "къде е най-добрият чип-тунинг ",защото съм решил да чипирам машината и в идната седмица вече мисля да го направя,но имам няколко въпроса преди това!Турбото ми е K03s,а знам че подобно турбо има реалната възможност за към 240 к.с..Не искам да бъда чак толкова нагъл,но искам да премина поне 200 коня,а само с чип няма да успея.Именно за това се нуждая от вашата помощ.Посъветвайте ме какви други дребни ъпгрейди на направя,за да уползотворя турбото си!Благодаря предваре!:)
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
пипи , уточни какво имаш предвид да си ползваш турбото на макс. Аз го разбирам като да извлечеш максималната мощност която можеш от него при което ще работи на границите на възможностите си. Мисля че това от своя страна значи да работи на натоварване наближаващо границата на Чупене. Та затуй се чудя дали всичко е толкова лесно и сигурно. 200 коня наистина звучи много добре , но се чудя дали си струва. примерно 1.8 Т 180 коня серийно с чип стига към 205-210 коня. Вземи най добре сравни двата мотора да видим къде се различават и тогава да му мислим може ли или неможе.
Що се отнася до споменатите 240 коня съм малко скептичен (не казвам че не е вярно щото нямам точна информация) . На какво налягане ще работи при тия 240 коня ?
Що се отнася до споменатите 240 коня съм малко скептичен (не казвам че не е вярно щото нямам точна информация) . На какво налягане ще работи при тия 240 коня ?
Брезел,както вече ти е ясно може би,аз не съм от най-вежите в темите за автомобили,но човек не се ражда научен.Сещаш се,че съм се запалил колата ми да е над някакви си 200к.с. и си говоря малко по инерция,но не нарочно,а защото явно от някаде,по някакъв начин съм чул за подобно нещо.Но все пак мисля,че се изразих горе-долу ясно-чипът вдига 45кс(поне на хартия е така),след което колата става 195кс,а моят въпрос е как да преминем останалата бариера от тези 10-15 коня,за да го позакраглим до към 210 например:)Ясно е,че ще е някаква техноческа промяна,но би ли ми пояснил каква?
ПИПИ ти имаш ли представа в какво приключение се вкарваш за тези 15-20кс???
ако ти до тях има 2-3ма които с удоволствие ще ти помогнат да изцедиш мотора си още малко и да се доближиш до границата на счупване и никога да не можеш да разчиташ на тази кола за ежедневно возене.....
Без смяна на мноооого неща по железата и електрониката не можеш да постигнеш добър ефект и мотора да е надежден.
.... казвам ти го от личен опит =" НИКОГА НЕ СТИГА СИЛАТА НА МОТОРА!!!" Всеки път когато постигах някъкъв успех с моя мотор си виках това е края ..... а то се оказваше началото.....
ако ти до тях има 2-3ма които с удоволствие ще ти помогнат да изцедиш мотора си още малко и да се доближиш до границата на счупване и никога да не можеш да разчиташ на тази кола за ежедневно возене.....
Без смяна на мноооого неща по железата и електрониката не можеш да постигнеш добър ефект и мотора да е надежден.
.... казвам ти го от личен опит =" НИКОГА НЕ СТИГА СИЛАТА НА МОТОРА!!!" Всеки път когато постигах някъкъв успех с моя мотор си виках това е края ..... а то се оказваше началото.....
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня
За да имаш реални 200 коня трябва да смениш половината неща по моторЯ - по-големи дюзи, по-голяма турбина, интеркулер, филтри, софтуера на еку-то и т.н.
В крайна сметка ше ти струва към 2500 лева, ако искаш да бъде качествено и да става за всеки ден

За да имаш реални 200 коня трябва да смениш половината неща по моторЯ - по-големи дюзи, по-голяма турбина, интеркулер, филтри, софтуера на еку-то и т.н.
В крайна сметка ше ти струва към 2500 лева, ако искаш да бъде качествено и да става за всеки ден

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
sin orel C20XE написа:skotis написа:150 + Чип (45) + филтър (3) + генерация (7) = 205 кс. Така ли е или бъркам?
Лелеле,докъде го докарахме,ми те хората за ко сменят половината мотор!
Добре де, написал съм "или бъркам" ...и докъде сме го докарали викаш? Това са си груби преценки "голфаджийски" така че тихо

Biser написа:Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня.....
софтуера на еку-то и т.н.
Само да те светна чип и софтуера на екуто са едно и също нещо в 2 форми!!
PIPI
Пич реално само с чипа (ако не ти надуят турбината на мах) можеш да дигнеш 30 35 кс, вече ако смениш турбо пътищата ,кулера ,инжекторите ,еър бокса ,едно колекторче с права тръба можеш да достигнеш желаните 220 230кс!
Благодаря ви за подробните отговори,
Турбото ми е К03s,така че поне това няма да сменям:)!Иначе исках ориентиаровъчно да науча кои са основните фактори по двигателя(части),които трябва да подобра,за да измъкна максимален ефект и да разбера колко би ми струвало това,разбира се,за да знам към какво да се стремя!
Турбото ми е К03s,така че поне това няма да сменям:)!Иначе исках ориентиаровъчно да науча кои са основните фактори по двигателя(части),които трябва да подобра,за да измъкна максимален ефект и да разбера колко би ми струвало това,разбира се,за да знам към какво да се стремя!
kircheto написа:Biser написа:Само с чип мога да ти да ти пожелая много късмет да изкараш 195 коня.....
софтуера на еку-то и т.н.
Само да те светна чип и софтуера на екуто са едно и също нещо в 2 форми!!
PIPI
Пич реално само с чипа (ако не ти надуят турбината на мах) можеш да дигнеш 30 35 кс, вече ако смениш турбо пътищата ,кулера ,инжекторите ,еър бокса ,едно колекторче с права тръба можеш да достигнеш желаните 220 230кс!
Да знам, никъде не съм казал обратното Кире!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта