Регулатор на спирачното усилие на пасат В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rositon1
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Регулатор на спирачното усилие на пасат В3

Мнениеот rositon1 » Пет 29 фев 2008 17:41


здравеите колеги искам да попитам дали някои е сменял въпросния апарат и колко пари е нов по магазините.Имам следния проблем,когато го купих пасатора задното дясно колело нещеше да спира,когато започнахме да търсим проблема се оказа че едната половина на регулатора за спирачките не деиства и тогава маистора които го правеше шунтира тази половина с еди мъркуч които директно отива към гумата но днес минавах ГТП и там се окоза че същото колело неще да хваща и се чудя каде е проблема,в апарата ли в цилиндърчето ли.Помогнете ми моля.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 29 фев 2008 22:19


Ами сваляш барабана и гледаш ( ако си с барабан )Потъва ли ти педала?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 29 фев 2008 23:24


Щом е само едното задно значи не е помпа ;) .Стига да няма АБС!
Обеснявам защо :
-лредно ляво е на общ кръг със задно дясно.Също така предно дясно е на общ кръг с задно ляво.Т.е. ако проблема беше в помпата няма да е само на задното....и в предните ще има разлика (значителна).
Възможни причини за проблема ти :
-като за начало разглоби колелата отзад и смени двете цилиндърчета - струвам около 12 лв всяко ;)
-след това смени накладките - ако не си.
-ако имаш възможност смени барабаните (те вече са цифра - 178лв комплект)
При мен проблема се оказа в барабаните - дават им допуск износване около мисля беше макс. 2мм и после вече накладките спират да лягат добре и се получава това,което си описал.След като си смених барабаните минах ГТП с отлични характеристики на задните колела....а преди това не ме пускаха изобщо понеже бяха на по 2-3% ;)


Потребителски аватар
rositon1
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот rositon1 » Съб 01 мар 2008 22:02


благодаря ще пробвам с цилиндърчетата и ще видя дали има резултат с барабан съм и без abs защото помпата си работи и накладките са сменени миналата година,междо другото и ръчната не ми хваща много добре опитвах се да я регулирам жилата са натегнати до мах но пак не ще да кове


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 01 мар 2008 22:45


rositon1 написа:благодаря ще пробвам с цилиндърчетата и ще видя дали има резултат с барабан съм и без abs защото помпата си работи и накладките са сменени миналата година,междо другото и ръчната не ми хваща много добре опитвах се да я регулирам жилата са натегнати до мах но пак не ще да кове

Това отива повече към барабани.
Има една друга особеност особено при комби - когато колата е в движение и опънеш ръчната тя почти няма шанс да блокира.
Когато обаче я дръпнеш на място колата не трябва да може да се помръдне от мястото си дори с много зор на 1-ва (при хубаво работеща ръчна)....така че ако очакваш да закове докато колата се движи.....смао с кофти гуми или при гадна настилка ;)
Ако и това с на място не даде резултат - тогава вече или барабаните са износени и са за смяна или жилата са се разпънали...
Успех!


Потребителски аватар
rositon1
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот rositon1 » Пон 03 мар 2008 10:48


благодаря за мненията,в движение не коват спирачките но на мостя не мръдва може би ще трябва да сменя жилата защото като дръпна ръчната понякога неще да се върне


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 03 мар 2008 20:08


Същия проблем и при мен колега - смених накладки цилиндърче и пак на стенд показва 50% разлика между задните колела.Оказа се барабана - явно доста по износен от другия.....Ако ги сменяш - давай и двата за да не се получи обратния ефект!
Между другото кантара не регулира ли съотношението предни - задни или бъркам?


Потребителски аватар
rositon1
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот rositon1 » Съб 08 мар 2008 11:18


да кантара точно това регулира когато колата нее натоварена да не се суркат гумите когато натиснеш спирачката и забие предницата



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта