Незнам...чел съм в други форуми, че е критично да се сменят ролките, когато се сменя ремъка. И от това, което съм виждал, си правя извод, че е вярно. Разбира се, ако колата му наистина е на 80К километра, не е нужно да пипа по ангренажната група, само един професионален поглед е достатъчен, за да се установи що-годе положението.
Но ето какво намерих сега...
http://www.blauparts.com/audi/audi_timi ... _kit.shtml
малко по-надолу по страницата, под Важна Информация.
Така че..всеки да решава за себе си, кое му е по-ценно. Аз лично не бих рискувал.
golf 4 tdi помпа дюза 101 ps
Благодаря Ви за мнениеята!Не се коментира въпроса с цената за ремеонта, в смисъл толкова ли са скъпи тези ремъци помпа и филтри(да знам че зависи от марката) винаги говорим за нещо средно като ново, компромис цена-качество
пс.другата ми кола е шкода октавиа 1,9 tdi 110 ps,вчера подкарах помпа дюзата на голфа на по-дълаг път и съм впечатлен-почти няма място за сравнение

пс.другата ми кола е шкода октавиа 1,9 tdi 110 ps,вчера подкарах помпа дюзата на голфа на по-дълаг път и съм впечатлен-почти няма място за сравнение

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На моя Caddy 1.9TDI C20 104,на 60000 мили му смениха сервизно ангренажния ремък и водната помпа ,като замениха пластмасовата обтягаща ролка с метална Цена в UK 260 паунда.Маслото е по препоръка на VW и доколкото знам е съвместна разработка на VW i CASTROL е CASTROL EGGE 5W30.Това е масло за така наречения Long Live Services при който следващата смяна е след 15000 мили.За труд ми взеха 80 паунда.
Не искам да "задълбавам " на тази тема ,но на и на мен ми е интересно кое - колко стурва точно?Тоест аз съм от хората,който си пазят фактурите за ремонт и тн,при евентуално продажба.
Та мисълта ми е парите са си пари добре е да се знае ремъци и масла водна помпа колко струват?както и труд на мен ми казаха 200 лв труд!?
Та мисълта ми е парите са си пари добре е да се знае ремъци и масла водна помпа колко струват?както и труд на мен ми казаха 200 лв труд!?
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Ако при дилъра цената е 400 лева, а труда е половината от това, то 200 лева за части ми се виждат малко множко. Все пак маслото доколкото имам инфо е около 60-70 лева, филтрите - маслен 12-15, горивен 30, въздушен 20-25, пак излизат към 150 лева частите....и като не знаеш кой мърляч ти пипа колицата...мерси, няма нужда от сервиз за това обслужване.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно тази фактура я нямам, защото имах възможност и я минах през фирма. Тогава смених всички филтри, като горивния е "МАН", масления и поленовия не ги помня, но бяха по-скъпи от сегашните(особено масления - по спомен беше към 60 лева). Също така, предния път си взех и един литър масло за доливане, така че цената не е 400лв, а идва към 375лв (извинете за неточната информация
). Това е разбивка на следващата смяна на масла и фитлри (без горивен):
CASTROL TXT 505 01 (4L) - 83,34лв
Маслен филтър "SPALTERN" - 13,30лв
Въздушен филтър "SPALTERN" - 22,23лв
Въздушен филтър "SPALTERN" - 24,51лв
Смяна масло - 18,75лв
Монтаж-демонтаж въздъшен филтър - 15,00лв
Монтаж-демонтаж поленов филтър - 11,25лв
Чистене на грешки - 22,50лв
Това са цени без "ДДС". С него се получи като крайна сума - 254,34лв. Тази сума е изглежда по нормална от предната фактура, но повтарям, че тук липсва горивен филтър "МАН", както и неговия демонтаж и монтаж.
То е ясно, че в "Юнитрейд" взимат повече за труд, но за момента ми е удобно да ходя там,а и колата ми върви добре.
п.п. Ако успея да се добера до предната фактура ще я "постна".

CASTROL TXT 505 01 (4L) - 83,34лв
Маслен филтър "SPALTERN" - 13,30лв
Въздушен филтър "SPALTERN" - 22,23лв
Въздушен филтър "SPALTERN" - 24,51лв
Смяна масло - 18,75лв
Монтаж-демонтаж въздъшен филтър - 15,00лв
Монтаж-демонтаж поленов филтър - 11,25лв
Чистене на грешки - 22,50лв
Това са цени без "ДДС". С него се получи като крайна сума - 254,34лв. Тази сума е изглежда по нормална от предната фактура, но повтарям, че тук липсва горивен филтър "МАН", както и неговия демонтаж и монтаж.
То е ясно, че в "Юнитрейд" взимат повече за труд, но за момента ми е удобно да ходя там,а и колата ми върви добре.
п.п. Ако успея да се добера до предната фактура ще я "постна".
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След има-няма 7000 км ще сменям пак масло, а тогава идва и ред на ремъци и ролки. Като мина по реда си, ще споделя. Инак всичко за смяната на ремъци при предварителна проверка идва към 600 лева (обаче не си спомням с или без "ДДС"). Труда незнам колко.
п.п. Ще ви "постна" какво ми струва смяна на накладки (все пак темата е за обслужване):
Накладки "SPALTERN" - 105,64 лв
Накладки "SPALTERN" - 73,97 лв
Накладки предни демонтаж-монтаж - 28,00 лв
Накладки задни демонтаж-монтаж - 36,00 лв
Сума - 243,61 лв. Общо с "ДДС" - 292,33 лв
п.п. Ще ви "постна" какво ми струва смяна на накладки (все пак темата е за обслужване):
Накладки "SPALTERN" - 105,64 лв
Накладки "SPALTERN" - 73,97 лв
Накладки предни демонтаж-монтаж - 28,00 лв
Накладки задни демонтаж-монтаж - 36,00 лв
Сума - 243,61 лв. Общо с "ДДС" - 292,33 лв
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 108 госта