golf 4 tdi помпа дюза 101 ps

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 22:39


Незнам...чел съм в други форуми, че е критично да се сменят ролките, когато се сменя ремъка. И от това, което съм виждал, си правя извод, че е вярно. Разбира се, ако колата му наистина е на 80К километра, не е нужно да пипа по ангренажната група, само един професионален поглед е достатъчен, за да се установи що-годе положението.
Но ето какво намерих сега...
http://www.blauparts.com/audi/audi_timi ... _kit.shtml
малко по-надолу по страницата, под Важна Информация.
Така че..всеки да решава за себе си, кое му е по-ценно. Аз лично не бих рискувал.




titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Съб 01 мар 2008 8:42


Благодаря Ви за мнениеята!Не се коментира въпроса с цената за ремеонта, в смисъл толкова ли са скъпи тези ремъци помпа и филтри(да знам че зависи от марката) винаги говорим за нещо средно като ново, компромис цена-качество :roll:
пс.другата ми кола е шкода октавиа 1,9 tdi 110 ps,вчера подкарах помпа дюзата на голфа на по-дълаг път и съм впечатлен-почти няма място за сравнение :!:


Николай Ангелов
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Николай Ангелов » Съб 01 мар 2008 18:24


Аз също карам GOLF IV - TDI, PD, 101ps. Върви прилично (е, въпрос на гледна точка разбира се). Да си го караш със здраве и безаварийно.

п.п. Ремъци и ролки не съм подменял още, но смяна на масло и филтри ми излиза около 400лв в "Юнитрейд".


louk
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот louk » Съб 01 мар 2008 19:42


колега и аз съм с GOLF 4 TDI PD 101к.с. мога да кажа че върви доста добре и е икономичен.Миналия месец му смених-ремъци,масло/двигателно/,филтри/маслен,горивен,въздушен и филтър на климатика/ всичко излезе части+труд 650лв.Успех с новата колица и безаварйно шофиране.


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Съб 01 мар 2008 20:03


ахамс, така се диша по-спокойно вече :) има си и една друга питанка-
- при натискане на съединителя чувам леко - тракане- ( скоростите влизат без проблем,съединителя не буксува) какъв проблем може да е това ? :roll:


Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Пон 03 мар 2008 22:20


На моя Caddy 1.9TDI C20 104,на 60000 мили му смениха сервизно ангренажния ремък и водната помпа ,като замениха пластмасовата обтягаща ролка с метална Цена в UK 260 паунда.Маслото е по препоръка на VW и доколкото знам е съвместна разработка на VW i CASTROL е CASTROL EGGE 5W30.Това е масло за така наречения Long Live Services при който следващата смяна е след 15000 мили.За труд ми взеха 80 паунда.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 03 мар 2008 22:24


смяна на масло и филтри ми излиза около 400лв в "Юнитрейд".

Какви са тия космически цени?????
Имаш ли разбивка кое колко струва? Много ми е интересно как са разпределни части спрямо труд.


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Пон 03 мар 2008 22:29


Не искам да "задълбавам " на тази тема ,но на и на мен ми е интересно кое - колко стурва точно?Тоест аз съм от хората,който си пазят фактурите за ремонт и тн,при евентуално продажба.
Та мисълта ми е парите са си пари добре е да се знае ремъци и масла водна помпа колко струват?както и труд на мен ми казаха 200 лв труд!?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 03 мар 2008 22:37


Ако при дилъра цената е 400 лева, а труда е половината от това, то 200 лева за части ми се виждат малко множко. Все пак маслото доколкото имам инфо е около 60-70 лева, филтрите - маслен 12-15, горивен 30, въздушен 20-25, пак излизат към 150 лева частите....и като не знаеш кой мърляч ти пипа колицата...мерси, няма нужда от сервиз за това обслужване.


Николай Ангелов
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Николай Ангелов » Вто 04 мар 2008 12:08


Точно тази фактура я нямам, защото имах възможност и я минах през фирма. Тогава смених всички филтри, като горивния е "МАН", масления и поленовия не ги помня, но бяха по-скъпи от сегашните(особено масления - по спомен беше към 60 лева). Също така, предния път си взех и един литър масло за доливане, така че цената не е 400лв, а идва към 375лв (извинете за неточната информация :oops: ). Това е разбивка на следващата смяна на масла и фитлри (без горивен):

CASTROL TXT 505 01 (4L) - 83,34лв

Маслен филтър "SPALTERN" - 13,30лв

Въздушен филтър "SPALTERN" - 22,23лв

Въздушен филтър "SPALTERN" - 24,51лв

Смяна масло - 18,75лв

Монтаж-демонтаж въздъшен филтър - 15,00лв

Монтаж-демонтаж поленов филтър - 11,25лв

Чистене на грешки - 22,50лв

Това са цени без "ДДС". С него се получи като крайна сума - 254,34лв. Тази сума е изглежда по нормална от предната фактура, но повтарям, че тук липсва горивен филтър "МАН", както и неговия демонтаж и монтаж.
То е ясно, че в "Юнитрейд" взимат повече за труд, но за момента ми е удобно да ходя там,а и колата ми върви добре.


п.п. Ако успея да се добера до предната фактура ще я "постна".


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Вто 04 мар 2008 16:36


:yeaha: Евала г-н Ангелов ,точно за това говоря,да се види аджиба кое колко струва,ами и аз ще карам красавеца към Юнитрейд явно. :roll:
водна помпа сменял ли си - казаха ми,че била много скъпа? :uuoooh:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 мар 2008 17:09


ОФФ: Тия в юнитрейд правят пладнешки обир.300 лева обслужване с масло :screwy


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 04 мар 2008 17:32


Rabbit_TDI написа:ОФФ: Тия в юнитрейд правят пладнешки обир.300 лева обслужване с масло :screwy

Това ми беше мисълта :lol: ама са :shock , дето дават 300 лева за това елементарно обслужване :wink:
До титко, не водната помпа е евтина, не повече от 50-70 лева би трябвало да бъде, самата работа е скъпата част.


Николай Ангелов
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Николай Ангелов » Вто 04 мар 2008 17:46


След има-няма 7000 км ще сменям пак масло, а тогава идва и ред на ремъци и ролки. Като мина по реда си, ще споделя. Инак всичко за смяната на ремъци при предварителна проверка идва към 600 лева (обаче не си спомням с или без "ДДС"). Труда незнам колко.

п.п. Ще ви "постна" какво ми струва смяна на накладки (все пак темата е за обслужване):

Накладки "SPALTERN" - 105,64 лв

Накладки "SPALTERN" - 73,97 лв

Накладки предни демонтаж-монтаж - 28,00 лв

Накладки задни демонтаж-монтаж - 36,00 лв

Сума - 243,61 лв. Общо с "ДДС" - 292,33 лв


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 04 мар 2008 21:35


Те Юнитрейд по интересен начин си правят ценообразуването на работата. Смяна на въздушен и поленов филтър, дето е за 5 минути работа - 26 лв., за задни накладки и поне един час из*ъдване - 36 лв. :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN, licho58 и 68 госта