Passat B3-ксенон

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 01 мар 2008 11:14


Не ти трябват специални инструменти, монтажа не е нищо сложно. Единственото по специално в моя случай беше бормашина. трябва да се разпробий капачката на фара и да закрепиш планките на баластите.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 01 мар 2008 17:48


Четох нещо за "механично превключване" от къси на дълги.....това какво ще да рече? Какво представлява?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Съб 01 мар 2008 17:52


монтирането на ксенона е лесно, свалят се старите лампи, и се поставят новите, като при повечето автомобили трябва да се пробие и пластмасовата капачка, намира се подходящо място за закрепянето на баластите. Трябва да се внимава при избора на ксенон системата, защото при някои от по -големите ментета стартерите на баластите не изкат да палят лампите при температури под -10'С.

И все пак продължавам да си мисля че не е много удачно на фарове с обикновенни стъкла да се монтират ксенони, но никого не ангажирам с моето мнение, има доста изписано по темата.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 01 мар 2008 17:55


zfa159 написа:Четох нещо за "механично превключване" от къси на дълги.....това какво ще да рече? Какво представлява?


Моя е с такъв начин на превключване. Има магнитен плъзгач и крушката се месте напред-назад. По този начин се променя фокусното разстояние и съответно се превключва от къси на дълги.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Съб 01 мар 2008 17:58


zfa159 написа:Четох нещо за "механично превключване" от къси на дълги.....това какво ще да рече? Какво представлява?


Да това е при биксенона, на самата лампа има монтиран пръстен , който се управлява с магнит. Задачата на самият пръстен е при предвижването си по дължината на ксеноновата лампа, да отразява светлината под различен ъгъл и именно по този начин се преключват къси и дълги. Но биксенон системата е по-скъпа, поради по-сложното и устройство.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 01 мар 2008 18:48


При моноксенона не е така,така ли?
Там как става превключването къси/дълги?
Аз доколкото знам при биксенона са си две крушки и едната си е за дълги а другата за къси.А при моното се правят такива системки за превключване с промяната на фокусното разстояние.....ако греша ме поправете....
Благодаря!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 02 мар 2008 13:10


zfa159 написа:При моноксенона не е така,така ли?
Там как става превключването къси/дълги?
Аз доколкото знам при биксенона са си две крушки и едната си е за дълги а другата за къси.А при моното се правят такива системки за превключване с промяната на фокусното разстояние.....ако греша ме поправете....
Благодаря!

Специално за Н4
-има крушки ма които светят само късите - дълги няма
-има и такива на които светят само дългите - съответно няма къси
-има и такива с ел. магнитен плъзгач, който сменя къси и дълги - нещо като на снимката
Изображение
мисля че няма Н4, на която и къси и дълги да са отделно и с 4баласта, но не съм много сигурен.
Който е с двусекционни фарове, за дългите трябва ксенон система, ккоято държи крушките на дългите подгряти в готовност да светнат.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 02 мар 2008 13:32


" -има и такива на които светят само дългите - съответно няма къси "

За такива не съм чувал досега.

Може би говориш за къси ксенон + дълги халоген:

Изображение


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 02 мар 2008 15:39


didoriginal написа:" -има и такива на които светят само дългите - съответно няма къси "

За такива не съм чувал досега.

Може би говориш за къси ксенон + дълги халоген:


Ами тук видях че има. Най вероятно намират приложение при автомобили при които, едната светлина на Н4 крушката се ползва за халоген.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 03 мар 2008 0:29


Наистина досега не бях чувал... Измислена работа. :)


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Вто 04 мар 2008 20:59


Колеги,вчера си взех LUXIMA 5000К, но това което не разбрах е свързването на малката букса от лампата към кабелите към релето,та на тези кабели има две букси, два варианта,като се сложи буксата в+се води с-ма с отрицателно напрежение,а в-с положително :roll:

Въпроса ми е кой вариант е правилния :?:


apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Сря 05 мар 2008 7:22


Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Сря 05 мар 2008 9:21


Онзи ден на 3-и март ходих да си сменям резонаторното гърне в М Комплект 33 (на околовръстното близо до цар Борис) и там в магазина видях комплекта, отвориха ми го, обясниха ми кое какво е, как се слага, какво е необходимо и т.н.
Цената беше 260 лева за H4.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 05 мар 2008 20:17


apostol написа:Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.


и аз това се опитах да намекна но...., с френелова леща до сега не съм фиждал фар, но пък лупите вършат добра работа.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Чет 06 мар 2008 0:24


apostol написа:Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.


Днес си монтирах ксенона, и свети доста добре, нищо общо с халогена-просто свети!
За заслепяването еднакво качествено го правят този тип китове, а също и лупите!
Колега, сподели къде са тези "разни"видове с лупи за В3,които да са проектирани за ксенон, щото от лупи до лупи има голяма разлика :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта