Passat B3-ксенон
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
монтирането на ксенона е лесно, свалят се старите лампи, и се поставят новите, като при повечето автомобили трябва да се пробие и пластмасовата капачка, намира се подходящо място за закрепянето на баластите. Трябва да се внимава при избора на ксенон системата, защото при някои от по -големите ментета стартерите на баластите не изкат да палят лампите при температури под -10'С.
И все пак продължавам да си мисля че не е много удачно на фарове с обикновенни стъкла да се монтират ксенони, но никого не ангажирам с моето мнение, има доста изписано по темата.
И все пак продължавам да си мисля че не е много удачно на фарове с обикновенни стъкла да се монтират ксенони, но никого не ангажирам с моето мнение, има доста изписано по темата.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zfa159 написа:Четох нещо за "механично превключване" от къси на дълги.....това какво ще да рече? Какво представлява?
Да това е при биксенона, на самата лампа има монтиран пръстен , който се управлява с магнит. Задачата на самият пръстен е при предвижването си по дължината на ксеноновата лампа, да отразява светлината под различен ъгъл и именно по този начин се преключват къси и дълги. Но биксенон системата е по-скъпа, поради по-сложното и устройство.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
zfa159 написа:При моноксенона не е така,така ли?
Там как става превключването къси/дълги?
Аз доколкото знам при биксенона са си две крушки и едната си е за дълги а другата за къси.А при моното се правят такива системки за превключване с промяната на фокусното разстояние.....ако греша ме поправете....
Благодаря!
Специално за Н4
-има крушки ма които светят само късите - дълги няма
-има и такива на които светят само дългите - съответно няма къси
-има и такива с ел. магнитен плъзгач, който сменя къси и дълги - нещо като на снимката

мисля че няма Н4, на която и къси и дълги да са отделно и с 4баласта, но не съм много сигурен.
Който е с двусекционни фарове, за дългите трябва ксенон система, ккоято държи крушките на дългите подгряти в готовност да светнат.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
didoriginal написа:" -има и такива на които светят само дългите - съответно няма къси "
За такива не съм чувал досега.
Може би говориш за къси ксенон + дълги халоген:
Ами тук видях че има. Най вероятно намират приложение при автомобили при които, едната светлина на Н4 крушката се ползва за халоген.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
apostol написа:Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.
и аз това се опитах да намекна но...., с френелова леща до сега не съм фиждал фар, но пък лупите вършат добра работа.
apostol написа:Колеги,аз съм монтирал на б3 биксенон(H4) и искам да ви кажа,че свети много!Лошото е,че не където трябва.Стъклото на фара е наребрено и праща светлината във всевъзможни посоки.Моя съвет е-на б3 ксенон-само,ако се смени и фара(продават се разни).На ксеноновата крушка и трябва френелова леща,за да свети добре и да НЕ ПРЕЧИ на другита.
Днес си монтирах ксенона, и свети доста добре, нищо общо с халогена-просто свети!
За заслепяването еднакво качествено го правят този тип китове, а също и лупите!
Колега, сподели къде са тези "разни"видове с лупи за В3,които да са проектирани за ксенон, щото от лупи до лупи има голяма разлика

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта