Въздух в гор. провода на ПОЛО 1.9 Д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Въздух в гор. провода на ПОЛО 1.9 Д

Мнениеот djimy » Съб 01 мар 2008 17:04


Здравейте знаещи и можещи форумци.Пиша ви за моя проблем.При престои на автомобила 4-5 дни в горивопровода се появява въздух, при което "палинето" е невъзможно. Видимо се виждат множество въздушни мехури в прозрачния горивопровод в участъка между филтъра и ГНП ( LUCAS ).
Използвах голяма мед. спринцовка, тънък шлаух и ключ 8. Успях да обезвъздуша гориворповода, като вкарах шлауха в щуцерчето(2 см над ГНП ) и изтеглих със спринцовката. ДВГ "запали" , но това не е решение на проблема.
Мисля, че тъй като гор. филтър е в най-високата точка, а мехурчетата са между него и ГНП, пропуска е в този участък. Лошото е , че никъде не забелязвам омазняване, спукано или "лоша" връзка. Скобите са ламаринени, дето се стягат със спец. клещи.
Искам да разбера къде е пропуска на въздух, като създам възд. налягане в резервоара-би трябвало да протече нафта там където е проблема.
Въпроса ми към вас е следния:
Каква е връзката на резервоара с атмосферата ( през капачката на резервоара или ...) ?
Възможно ли е въздуха да влиза от горивопровода за обратната нафта?
Как се влива в резервоара обратната нафта - със сонда до дъното или там има връзка с атмосферата?
Моля ви, които от вас имат опит с проблема да ми помогнат. Предварително благодаря.




Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Съб 01 мар 2008 18:52


Колега имам ги и аз тези мехурчета на същото място, но нямам никакви проблеми с паленето затова не им обръщам внимание. Понеже колата скоро беше в сервиз там ми казаха че това ставало от горивния филтър ( в горната му част нещо не уплътнявало както трябва), дано и други колеги се изкажат тук :dummy:


peio.lechev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие "Княз Борис 1" 209

Мнениеот peio.lechev » Пон 03 мар 2008 22:48


Здравей колега,горивният филтър от кой модел е точно,ако е от моделът,който има освен вход за горивото от резервоара и изход за пречистеното гориво и за излишното гориво,то е много вероятно да не уплътнява опръстенчето,което се намира точно на този отвор много е фино и често създава проблеми,но ако там е нехерметично въздух ще се вижда в тръбопровода и при работа на мотора.


peio.lechev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие "Княз Борис 1" 209

Мнениеот peio.lechev » Пон 03 мар 2008 22:57


Но този въздух е твърде възможно да се появява от маркучетата за излишното гориво,ако има някъде там неплътност и най вероятно е много малка,но това е че ти казваш ,че няма дори омазняване или от някои други съединения също е възможно огледай дихтунгите притегни всички съединенияогледай ги внимателно.Успех


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Чет 06 мар 2008 14:58


според мен: може да са напукани маркучите от резервоара до филтъра и да дърпа въздух


Потребителски аватар
Laforce
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помпата!

Мнениеот Laforce » Пет 07 мар 2008 13:34


Аз имах идентичен проблем скоро! При престои повече от 12 часа горивния филтър и цялата система след него до дюзите се палнеше с ваздух. След близо месечно търсене и разглобяване накрая се оказа че всичко друго е изолирано като причина и остана само помпата!(някакво бутало беше задрало и съответно не беше въздухоплътно)
Става дума за турбо дизел, не е точно твоя случай. Но ако е помпата направо ходи в някои сервиз на BOSH. И да не е помпата щте го оправят. Ако пък е помпата само там могат да я оправят....
Съответно това ти е крайния и най- скъпия вариант (счупена помпа) (аз за тва и проверих толкова подробно всичко от резервоара до двигателя), но се оказа че няма смисъл....
Абе тва е...
Успех


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот iavor84 » Пет 07 мар 2008 16:13


според мен е от горивния филтър. имах подобен проблем. Реши се с слагане на още едно допълнително уплътнение на това кръглото нещо отгоре на филтъра.Ще питам майстора и ще пиша от какво сложи.Сега никакви мехурчета няма при мен и при пълна газ не прекъсва :D


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 07 мар 2008 19:57


Според мен си иска майстор . Да ти оправи колата а ти само да си караш . Според мен всеки коментар в тази тема е излишен , само се правите на врачки !


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Пон 10 мар 2008 9:39


От горивният филтър е,ако има клапан на него към излишната нафта.Ако ти се играе,махни клапана,като съединиш маркучите с тръбичка и вместо него си сложи обикновен горивен филтър,без клапан.


Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот djimy » Чет 13 мар 2008 15:08


:cry: Благодаря на всички вас за съветите.Ще се опитам да оправя проблема.


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот go6o61 » Сря 09 апр 2008 17:40


какво се получи. оправили се



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта