Здравейте знаещи и можещи форумци.Пиша ви за моя проблем.При престои на автомобила 4-5 дни в горивопровода се появява въздух, при което "палинето" е невъзможно. Видимо се виждат множество въздушни мехури в прозрачния горивопровод в участъка между филтъра и ГНП ( LUCAS ).
Използвах голяма мед. спринцовка, тънък шлаух и ключ 8. Успях да обезвъздуша гориворповода, като вкарах шлауха в щуцерчето(2 см над ГНП ) и изтеглих със спринцовката. ДВГ "запали" , но това не е решение на проблема.
Мисля, че тъй като гор. филтър е в най-високата точка, а мехурчетата са между него и ГНП, пропуска е в този участък. Лошото е , че никъде не забелязвам омазняване, спукано или "лоша" връзка. Скобите са ламаринени, дето се стягат със спец. клещи.
Искам да разбера къде е пропуска на въздух, като създам възд. налягане в резервоара-би трябвало да протече нафта там където е проблема.
Въпроса ми към вас е следния:
Каква е връзката на резервоара с атмосферата ( през капачката на резервоара или ...) ?
Възможно ли е въздуха да влиза от горивопровода за обратната нафта?
Как се влива в резервоара обратната нафта - със сонда до дъното или там има връзка с атмосферата?
Моля ви, които от вас имат опит с проблема да ми помогнат. Предварително благодаря.
Въздух в гор. провода на ПОЛО 1.9 Д
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие "Княз Борис 1" 209
Здравей колега,горивният филтър от кой модел е точно,ако е от моделът,който има освен вход за горивото от резервоара и изход за пречистеното гориво и за излишното гориво,то е много вероятно да не уплътнява опръстенчето,което се намира точно на този отвор много е фино и често създава проблеми,но ако там е нехерметично въздух ще се вижда в тръбопровода и при работа на мотора.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 08 яну 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие "Княз Борис 1" 209
Но този въздух е твърде възможно да се появява от маркучетата за излишното гориво,ако има някъде там неплътност и най вероятно е много малка,но това е че ти казваш ,че няма дори омазняване или от някои други съединения също е възможно огледай дихтунгите притегни всички съединенияогледай ги внимателно.Успех
Помпата!
Аз имах идентичен проблем скоро! При престои повече от 12 часа горивния филтър и цялата система след него до дюзите се палнеше с ваздух. След близо месечно търсене и разглобяване накрая се оказа че всичко друго е изолирано като причина и остана само помпата!(някакво бутало беше задрало и съответно не беше въздухоплътно)
Става дума за турбо дизел, не е точно твоя случай. Но ако е помпата направо ходи в някои сервиз на BOSH. И да не е помпата щте го оправят. Ако пък е помпата само там могат да я оправят....
Съответно това ти е крайния и най- скъпия вариант (счупена помпа) (аз за тва и проверих толкова подробно всичко от резервоара до двигателя), но се оказа че няма смисъл....
Абе тва е...
Успех
Става дума за турбо дизел, не е точно твоя случай. Но ако е помпата направо ходи в някои сервиз на BOSH. И да не е помпата щте го оправят. Ако пък е помпата само там могат да я оправят....
Съответно това ти е крайния и най- скъпия вариант (счупена помпа) (аз за тва и проверих толкова подробно всичко от резервоара до двигателя), но се оказа че няма смисъл....
Абе тва е...
Успех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 47 госта