Проблемно първо палене Г4 - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen Revanski » Нед 02 мар 2008 14:18


колега снимаи малко от по високо че немога да добия представа къде точно се намира.И аз имам такъв проблем :cry:




Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Нед 02 мар 2008 15:18


Plamen Revanski написа:колега снимаи малко от по високо че немога да добия представа къде точно се намира.И аз имам такъв проблем :cry:

ок.но ще бъде утре


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Нед 02 мар 2008 18:38


Изображение

за да не ме чакаш до утре ти я слагам тази виж в сивия кръг :wink: :D


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Нед 02 мар 2008 18:54


Датчика още вчера го открих и замерих и си бачка без проблеми. Смених и дебитомера временно - същата работа. Ще направя още един последен тест с друга ламбда сонда и ако не се оправи няма да се занимавам, да пали както си иска, няма да робувам.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Нед 02 мар 2008 18:57


kickd0wn написа:Датчика още вчера го открих и замерих и си бачка без проблеми. Смених и дебитомера временно - същата работа. Ще направя още един последен тест с друга ламбда сонда и ако не се оправи няма да се занимавам, да пали както си иска, няма да робувам.
а този датчик как го замери


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Нед 02 мар 2008 21:47


Видях какво съпротивление трябва да показва при различна температура в аутодата, свалих го, потопих го първо в чаша с лед и вода, после в чаша с гореща вода и замервах. Беше си в границите.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Нед 02 мар 2008 22:33


kickd0wn написа:Видях какво съпротивление трябва да показва при различна температура в аутодата, свалих го, потопих го първо в чаша с лед и вода, после в чаша с гореща вода и замервах. Беше си в границите.
така не става


adrian
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 8:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот adrian » Нед 02 мар 2008 22:50


kickd0wn...моят голф е 1.4 16В....имам го същия проблем..първото палене и гасне пущината....но при мен знам от къде е проблема...карах я на диагностика и сичко си излезе...Дроселовата клапа се затлачва...при първото палене не се отваря на цяло и гасне....пълното решение е смяна на дросела....моата я честиха веднаж...колата се опраи за около 2 седмици...после пак същото...пробваи с дросела как е


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пон 03 мар 2008 10:34


badjo-vw написа:
kickd0wn написа:Видях какво съпротивление трябва да показва при различна температура в аутодата, свалих го, потопих го първо в чаша с лед и вода, после в чаша с гореща вода и замервах. Беше си в границите.
така не става


Защо да не става така ?


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 03 мар 2008 20:17


badjo-vw написа:
kickd0wn написа:Видях какво съпротивление трябва да показва при различна температура в аутодата, свалих го, потопих го първо в чаша с лед и вода, после в чаша с гореща вода и замервах. Беше си в границите.
така не става
този датчик играе много голяма роля -той бачка ОК. но дава ли точно инфо на сондата всяка единица е важна


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Вто 11 мар 2008 23:53


Колега, аз имах същия проблем...първо палене за деня - винаги гаснеше, но смених свещите с нови и вече го няма този проблем...мисля че това е решението :)

пп: аз сложих NGK Platinum


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Сря 12 мар 2008 12:52


След филтрите си смених свещите и аз се съмнявах в тях, но уви не се оправи. Миналата седмица беше в сервиз няколко дни за да е студена сутрин и да я гледат. Махнали са металният кожух на един от кабелите към свещите, че бил пробил и от там изпускала тактове, също и едната дюза са ми чистили и нещата се подобриха, но не се оправиха напълно.

Първото сутрешно палене си е проблемно. Странна работа. Интересното, е че паля, вдига оборотите на 1100 държи 2-3 сек., сваля ги на 1000 и от там почват да падат до 900 и прекъсва и гасне накрая. По принцип би трябвало да ги държи 1100 докато позагрее малко нали ?

Също забравих да кажа, че са ми тествали дебитомера, ламбда сондата, самите кабели, клапата за празен ход, темп. датчик, темп. датчик на вход. въздух. Освен всичко това и разхода ми е каталожен.

Идеи?


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Сря 12 мар 2008 21:50


Само за проба !!!-пробвай да запалиш с резервния ключ,ако имаш такъв !!!


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Вто 13 май 2008 8:19


Най-накрая, след няколко месеца мъки и три различни сервиза колата ми пали както трябва сутрин на студено.

Проблемите се оказаха няколко, а именно: ламбда сонда, температурен датчик и кофти свещи. Интересното, е че ламбдата не излизаше на диагностика точно като заминала за смяна. Другото странно, е че температурният датчик беше многократно замерван и изглеждаше наред. Явно има доста ментета от тези датчици. И последно свещите бяха на 2000-3000КМ brisk, но се оказа, че не били точно за моята кола, в магазина явно са ме набутали. И така с 250лв. си реших пролбема, който ме мъчеше от месеци.

Понеже обиколих няколко сервиза преди да я оправят ще напиша и къде успяха без да споменавам другите, а именно в сервиз на Бош, който се намира точно по моста Чавдар (като се слиза от моста в посока Герена, на светофара вдясно, после веднага отново вдясно, отново първата вдясно, тя е една разбита уличка и към нейният край от ляво се вижда бял гараж на който пише Bosch) , момчетата са разговорливи, всичко обясняват и не те гледат сърдито ако задаваш въпроси. Ето и телефон: 0899 988950 .


Потребителски аватар
shirosama
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тия момчета са много добри диагностици

Мнениеот shirosama » Съб 17 май 2008 16:57


И аз ходих там с мойто голфче 1.6инж AFT и установих, че разходът ми на газ и бензин идва от сондата. 20 на сто газ. Ще я сменя и ще пиша за резултата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта