
Проблемно първо палене Г4 - РЕШЕНО
- Plamen Revanski
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kickd0wn...моят голф е 1.4 16В....имам го същия проблем..първото палене и гасне пущината....но при мен знам от къде е проблема...карах я на диагностика и сичко си излезе...Дроселовата клапа се затлачва...при първото палене не се отваря на цяло и гасне....пълното решение е смяна на дросела....моата я честиха веднаж...колата се опраи за около 2 седмици...после пак същото...пробваи с дросела как е
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
този датчик играе много голяма роля -той бачка ОК. но дава ли точно инфо на сондата всяка единица е важнаbadjo-vw написа:така не ставаkickd0wn написа:Видях какво съпротивление трябва да показва при различна температура в аутодата, свалих го, потопих го първо в чаша с лед и вода, после в чаша с гореща вода и замервах. Беше си в границите.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След филтрите си смених свещите и аз се съмнявах в тях, но уви не се оправи. Миналата седмица беше в сервиз няколко дни за да е студена сутрин и да я гледат. Махнали са металният кожух на един от кабелите към свещите, че бил пробил и от там изпускала тактове, също и едната дюза са ми чистили и нещата се подобриха, но не се оправиха напълно.
Първото сутрешно палене си е проблемно. Странна работа. Интересното, е че паля, вдига оборотите на 1100 държи 2-3 сек., сваля ги на 1000 и от там почват да падат до 900 и прекъсва и гасне накрая. По принцип би трябвало да ги държи 1100 докато позагрее малко нали ?
Също забравих да кажа, че са ми тествали дебитомера, ламбда сондата, самите кабели, клапата за празен ход, темп. датчик, темп. датчик на вход. въздух. Освен всичко това и разхода ми е каталожен.
Идеи?
Първото сутрешно палене си е проблемно. Странна работа. Интересното, е че паля, вдига оборотите на 1100 държи 2-3 сек., сваля ги на 1000 и от там почват да падат до 900 и прекъсва и гасне накрая. По принцип би трябвало да ги държи 1100 докато позагрее малко нали ?
Също забравих да кажа, че са ми тествали дебитомера, ламбда сондата, самите кабели, клапата за празен ход, темп. датчик, темп. датчик на вход. въздух. Освен всичко това и разхода ми е каталожен.
Идеи?
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-накрая, след няколко месеца мъки и три различни сервиза колата ми пали както трябва сутрин на студено.
Проблемите се оказаха няколко, а именно: ламбда сонда, температурен датчик и кофти свещи. Интересното, е че ламбдата не излизаше на диагностика точно като заминала за смяна. Другото странно, е че температурният датчик беше многократно замерван и изглеждаше наред. Явно има доста ментета от тези датчици. И последно свещите бяха на 2000-3000КМ brisk, но се оказа, че не били точно за моята кола, в магазина явно са ме набутали. И така с 250лв. си реших пролбема, който ме мъчеше от месеци.
Понеже обиколих няколко сервиза преди да я оправят ще напиша и къде успяха без да споменавам другите, а именно в сервиз на Бош, който се намира точно по моста Чавдар (като се слиза от моста в посока Герена, на светофара вдясно, после веднага отново вдясно, отново първата вдясно, тя е една разбита уличка и към нейният край от ляво се вижда бял гараж на който пише Bosch) , момчетата са разговорливи, всичко обясняват и не те гледат сърдито ако задаваш въпроси. Ето и телефон: 0899 988950 .
Проблемите се оказаха няколко, а именно: ламбда сонда, температурен датчик и кофти свещи. Интересното, е че ламбдата не излизаше на диагностика точно като заминала за смяна. Другото странно, е че температурният датчик беше многократно замерван и изглеждаше наред. Явно има доста ментета от тези датчици. И последно свещите бяха на 2000-3000КМ brisk, но се оказа, че не били точно за моята кола, в магазина явно са ме набутали. И така с 250лв. си реших пролбема, който ме мъчеше от месеци.
Понеже обиколих няколко сервиза преди да я оправят ще напиша и къде успяха без да споменавам другите, а именно в сервиз на Бош, който се намира точно по моста Чавдар (като се слиза от моста в посока Герена, на светофара вдясно, после веднага отново вдясно, отново първата вдясно, тя е една разбита уличка и към нейният край от ляво се вижда бял гараж на който пише Bosch) , момчетата са разговорливи, всичко обясняват и не те гледат сърдито ако задаваш въпроси. Ето и телефон: 0899 988950 .
- shirosama
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тия момчета са много добри диагностици
И аз ходих там с мойто голфче 1.6инж AFT и установих, че разходът ми на газ и бензин идва от сондата. 20 на сто газ. Ще я сменя и ще пиша за резултата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта