Кормилна рейка???Рейка от 1992г. на Поло 1991г. става ли ???

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кормилна рейка???Рейка от 1992г. на Поло 1991г. става ли ???

Мнениеот kingralf » Пон 03 мар 2008 21:44


Колеги преди две седмици смених тампоните на носачите,втулки, тампоните на амортисьорите,и ляв макферсон, защото нещо потропваше не всеки път. Като взех колата от сервиз ми направи впечатление че пак си потропва .Може ли да е от кормилната рейка? По принцип трябва да сменям маншона на рейката защото е скъсан. Като хвана левия накрайник има доста луфт и ми се струва че от него потропва??? Да ви попитам и при кой да отида да го погледне и колко е ремонта горе долу ,скъпичко ли е??? колата е Поло 1991 HZ 1043

Последна промяна от kingralf на Пон 07 апр 2008 20:21, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 03 мар 2008 22:24


Изображение


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 03 мар 2008 22:39


Подтропва или "чука" волана?
При мен-като попристегна тея болтове-спира да прави едно изнервящо нещо(закратко,разбира се)-като завъртя леееко волана се чува едно леко....хм...."тък"....
Малко по детски го обясних,ама не се сещам как по друг начин... :oops:

kingralf написа:....Като хвана левия накрайник има доста луфт и ми се струва че от него потропва??? Да ви попитам и при кой да отида да го погледне и колко е ремонта горе долу ,скъпичко ли е??? колата е Поло 1991 HZ 1043

Накрайника и при мен има луфт(има се впредвид този който е отгорната страна на амортисьора-нали????)-и стария...и новия...най вероятно не е оттам!Аз имах "тропане" от тампоните на стабилизиращата щанга....Едно такова..."метално"...и колата не беше най-устойчивата....
отделно от това-тропане може да има от носача...той все пак има 2броя гумени(селенови)втулки и един шарнир....всяко от тях е пряко свързана с окачването ти....Към купето,към стаб.щанга и шарнира към амортисьора....
Значи комплекта втулки за щангата са около 35-40 кинта,носача е 35....
твоята не е с хидравлика-ако е рейка-няма да е супер скъпо...и мойта била за рециклиране...искаха ми 80-100 кинта,аз все още не съм я правил-вече 3 години ще станат...
Пишеш че си сменил "макферсона"-поправи ме ако не съм разбрал!
Това означава ли че си сменил целия "ботуш"барабар с пружина,прашник и опорен тампон???Щото на мен ми смениха само амортисьорите-демек "пълнителите"...
Освен това-като се сменят тея неща-не се ли сменят комплект???

Последна промяна от chy на Пон 03 мар 2008 22:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 03 мар 2008 22:44


Потропва особедно като мина пез някоя дупчица или неравност се усеща и като хвана едната щанга ли е накрайник ли е левия (демек от към шоф.място) и като го разклатя нагоре надолу си потропва и точно там кадето са хванати(на снимката) болтовете потропва и се движи яко цялото.


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 03 мар 2008 23:22


chy написа:Пишеш че си сменил "макферсона"-поправи ме ако не съм разбрал!
Това означава ли че си сменил целия "ботуш"барабар с пружина,прашник и опорен тампон???Щото на мен ми смениха само амортисьорите-демек "пълнителите"...
Освен това-като се сменят тея неща-не се ли сменят комплект???

Да смених целия "ботуш"барабар ,прашник и опорен тампон без пружина.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 04 мар 2008 0:23


chy написа:Освен това-като се сменят тея неща-не се ли сменят комплект???

"Комплект"-имах впредвид че се сменят и ляв и десен....
Демек-или двата предни(респективно задни),или нито един....
От моя опит знам че да смениш само десния(примерно)-не е решение....
Или двата предни(задни) едновремено...или -не пипам!


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Вто 04 мар 2008 18:34


Какво се оказа направо паднах ...Ужас след смяната на частите по ходовата част след това трябваше да се направи реглаж преден мост(нормално).Отидох на реглаж и какво стана там трипъти ми го правиха и ми казаха ела утре че нещо нможеме да го направим ще викнем дрг да ти го направи.Аре ходих пак на следващия ден и един видимо леко напил се човек го направи.Колеги сега започна да тропа нещо и си мислех че е рейката(нали това ви и питам какво може да е ) или нещо от кормилната уредба. Какво се оказа че "майстора" където ми правили реглаж не завили гайката на едната щанга ли е накрайник ли е от където се фиксира УЖАС добре че поне не съм се пребил някъде.Пишман от майстори разбирачи ужас. Днес хванах и я затегнах но трябва де се ходи на реглаж пак. Аз се чудех защо веднъж дърпа на ляво веднъж надясно.Този сервиз се намира като карате по Шипченски проход и завиете в дясо по Николай Коперник карате 5 метра и се вижда отляво той е точно на Николай Куперник до него има и гумаджия и пункт за изкупуване на вторични суровини.


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Сря 05 мар 2008 14:32


И като го затегна спря ли да тропа :?: :?: защото според мен ти тропа рейката,казвам го от опит,аз преди 1.5 години я рециклирах мойта/тропаше по същия начин/ но сега вече пак тропа,и смятам да и сложа хидравлика,да не се занимавам с тая механична рейка


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Сря 05 мар 2008 20:40


Mury написа:И като го затегна спря ли да тропа :?: :?: защото според мен ти тропа рейката,казвам го от опит,аз преди 1.5 години я рециклирах мойта/тропаше по същия начин/ но сега вече пак тропа,и смятам да и сложа хидравлика,да не се занимавам с тая механична рейка
и при мен нещо притропва като навия леко воланя зех да се тревожа ша ида на майстор да я види май


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Сря 05 мар 2008 23:02


Mury написа:И като го затегна спря ли да тропа :?: :?:

Леко потропва независимо дали съм навил волана или не.
Да сега е Ок.Аз я затегнах тая гайка беше изцяло развита. Само трябва да отида за нов реглаж и да ми оберът луфта от рейката не че е много голям.Трябва си майстор да я види.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 06 мар 2008 0:36


ЕДИН АКЪЛ ОТ МЕН -- КОЛАТА И ЖЕНАТА САМ СИ ГИ ОПРАВЯМ МАИСТОРИТЕ САМО РАЗВАЛЯТ

ЧЕ ЗЕМАШ КОЛА ЗЕМАШ ЖЕНА ТАКИВА ДЕТО ДА МОЖЕШ ДА ИМ БАИШ ИНАЧЕ ЛОШО ТИ СЕ ПИШЕ :whip


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Чет 06 мар 2008 7:31


maznia написа:ЕДИН АКЪЛ ОТ МЕН -- КОЛАТА И ЖЕНАТА САМ СИ ГИ ОПРАВЯМ МАИСТОРИТЕ САМО РАЗВАЛЯТ

ЧЕ ЗЕМАШ КОЛА ЗЕМАШ ЖЕНА ТАКИВА ДЕТО ДА МОЖЕШ ДА ИМ БАИШ ИНАЧЕ ЛОШО ТИ СЕ ПИШЕ :whip

Хм аааа вчера бях в една ферма за шрауси в Брестница и ония дет ги гледа вика "Има само две животни дето неподлежат на дресировка щрауса и ЖЕНАТА" така че напълно се съгласявам с колегата!!! :да: :heeeavy metal


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Чет 20 мар 2008 23:53


Колеги, нещо не е наред и вече незнам какво е? Не е нищо по ходовата чатс ходих гледаха я!!! И се чудя и се мая какво е ? Рейка ли е или е накрайник ли е направо ми писна. Кажете къде да хода какво да права, че и аз незнам вече офффф?????


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 21 мар 2008 0:01


Кога прави белята(сега)?
Да не е някой тампон на двг....
Щото с тва елементарно окачване-малко остават непроверените от теб лично неща!!!!


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пет 21 мар 2008 0:14


chy написа:Кога прави белята(сега)?
Да не е някой тампон на двг....

Еми незнам не съм ги проверявал тях но има две неща като навивам волана наляво или надясно няма значение се чва едно пукане от дясно какво е тва незнам ? и другото е като карам по павета се чува едно все едно удряне по купето отдолу и го усешам на педалите туп туп туп как да го обясна тва тропане ??? не е от ауспуха и от тръбите(проверено)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта