Едно решение на проблема с отчитане на температурата на Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Едно решение на проблема с отчитане на температурата на Г2

Мнениеот L&R » Чет 03 ное 2005 13:37


Всички знаем за стандартния проблем при Г2, а именно стрелката се отклонява съвсем малко и светодиода мига като луд през цялото време.
Карам така колата от 4 г., но днес се хванах и разглобих таблото.
Още като я купих смених датчици проверих кабели ....но ядец всичко сочеше към голямо разглобяване на табло, което така и не направих.
Та сега днес свалих уредите и почвам да ги тествам захранване на стабилизатора +13В. и с 100 ома резистор на маса проба на горивото отчита, проба на температурата нъц. Проследявам пистата от куплунга до
уредчето наред. :roll: . Почесвам се ...ще трябва да се вади самото уредче явно то е болно. Махам гъвкавото фолио и закрепващите гайки и винтове с внимание и изваждам внимателно планката с двата показателя. Последва махането на уреда за темп. от планката.
И така пускам му напрежение пак за по -сигурно няма никой .Изводите са 3. +10В. към датчика директно и управление за мигалката (на този извод при подаване на маса почва да мига диода).
Ще се цепи уредчето ама хубаво беше да не е капсоловано с 2 нита :)
Махам внимателно единия нит и после с завъртане се достига то сърцевината на проблема.......а той се оказва прегоряла от темп. от едната страна на нагревателя жица и тя се манда вътре из уреда и си
докосва каквото си ще. Следва зачистване и здраво запояване с поялника даже направих и една намотка за по здраво.
Добре че са оставили доста аванс. Следва сглобяване . Нямах нов нит и леко залепих с лепило момент стана екстра. Не подминах да си запоя и стабилизатора стабилно за всеки случай :). Разглобката е неприятна поне за мен . На лабораторното упражнение с резистора и външното захранване всичко отчиташе прекрасно
8)
Ами това е следва внимателна сглобка на всичко и вече няколко часа имам нормално отчитане на темп. и никакви мигалки.
Ако ми беше апарата в работата можеше да подплатя с снимки . но уви.
Надявам се да съм ви бил полезен.
Ако някой има въпроси да пита докато съм пресен ;).
А и в заключение мога да кажа проблема може да бъде и в датчици и жици , но когато нищо не помага най вероятно е самия уред! :lol:




Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Пет 04 ное 2005 21:04


bowdown и аз имам същия проблем и явно ш махам нит4етата ама само ме притеснява самата стрелка 4е се даржи на 2 косъма и преди да разпробия нитчетата трябва да е отка4а, нали . И при последното ми разглобяване на таблото сега не винаги ми свати лампата на акумилатора така че и тва трябва да видя gruebel


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 04 ное 2005 21:06


Стрелката се маха много лесно действай с пинсета .Махни си я предварително да си по спокоен ;). Само единия нит!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 05 ное 2005 1:40


Утре мисля и аз да го направя и ще пиша за резултата а също и ако имам трудности :D


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 05 ное 2005 23:19


При мен диода не е при стрелката а е долу на редичката до всички останали диоди(мигачи,масло,аку и т.н.)дали ще е същия проблем?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 06 ное 2005 0:13


Хмм знам ли... явно говорим за 2 различни табла.
Ти датчици и жици до таблото провери ли добре ?


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Нед 06 ное 2005 16:23


И аз правих същата операция както е описал колегата и вече 6 месеца няма проблеми. Но при мен жицата не беше прекъснала, а имаше лоша спойка, и гледаики отвън всичко изглеждаше ОК, ама показание-нъц!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 06 ное 2005 18:25


L&R написа:Хмм знам ли... явно говорим за 2 различни табла.
Ти датчици и жици до таблото провери ли добре ?

Жиците не но датчика го пробвахме и си работи.Таблото ми е Мотометър.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 09 ное 2005 23:44


Разреших сложния проблем оказа се ниско ниво на течността в разширителния съд - долях и всичко е ОК вече не мига :D


darkyp
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот darkyp » Пон 12 фев 2007 21:23


Благодаря за темата. Имах проблем - ту отчита, ту не. Прочетох тук за какво става дума. Преди свалях панела с инструментите, но мислех, че е прекъснала пътечка и й правих бай-пас. Ама пак почна ту отчита, ту не. Този weekend го фикснах, и то май за постоянно - с разпробиването и запояването. Тук съм сложил малко снимки. Ако могат да се ъплоаднат тук, добре, че не знам колко ще стоят на линка още. Не съм сигурен, че температурния прибор е баш като на L&R, но по обяснението му се ориентирах.

http://darkyp.dyndns.org:8080/golf/

Поздрави!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта