Карам така колата от 4 г., но днес се хванах и разглобих таблото.
Още като я купих смених датчици проверих кабели ....но ядец всичко сочеше към голямо разглобяване на табло, което така и не направих.
Та сега днес свалих уредите и почвам да ги тествам захранване на стабилизатора +13В. и с 100 ома резистор на маса проба на горивото отчита, проба на температурата нъц. Проследявам пистата от куплунга до
уредчето наред.

И така пускам му напрежение пак за по -сигурно няма никой .Изводите са 3. +10В. към датчика директно и управление за мигалката (на този извод при подаване на маса почва да мига диода).
Ще се цепи уредчето ама хубаво беше да не е капсоловано с 2 нита

Махам внимателно единия нит и после с завъртане се достига то сърцевината на проблема.......а той се оказва прегоряла от темп. от едната страна на нагревателя жица и тя се манда вътре из уреда и си
докосва каквото си ще. Следва зачистване и здраво запояване с поялника даже направих и една намотка за по здраво.
Добре че са оставили доста аванс. Следва сглобяване . Нямах нов нит и леко залепих с лепило момент стана екстра. Не подминах да си запоя и стабилизатора стабилно за всеки случай


Ами това е следва внимателна сглобка на всичко и вече няколко часа имам нормално отчитане на темп. и никакви мигалки.
Ако ми беше апарата в работата можеше да подплатя с снимки . но уви.
Надявам се да съм ви бил полезен.
Ако някой има въпроси да пита докато съм пресен

А и в заключение мога да кажа проблема може да бъде и в датчици и жици , но когато нищо не помага най вероятно е самия уред!
