МК2 8VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 20:49


1.8 ТДИ




Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 01 фев 2008 23:22


ми ако става дума за дизели на един приятел троиката 1.9тди 1z след намеса по електрониката в момента е 1.8 пик и после пада на 1.5
малко оспамихме темата


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 01 фев 2008 23:41


Благодаря на всички за отговорите! 1,3 ме устройва напълно


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пон 11 фев 2008 11:47


Монтирането на прословутия телфер най-сетне е факт, даже и работи :) Мотора вече е навън и след малко го карам за финалното разглобяване и по-нататъшните интервенции. До края на седмицата се надявам да го върнем обратно. През това време аз трябва да си подготвя частите за изпускателен колектор, турбо пътища и маслени линии, за да си имам занимавка за другата седмица.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 12 фев 2008 8:55


Мотора тези дни трябва да глътне новите бутала и биели :lol: До четвъртък трябва да е готов. Така че би трябвало плана за до края на седмицата да се изпълни.

Имам следния въпрос - тръбите и колената, които ще ползвам за изп. колектор, как е най-добре да се деформират, за да придобият еи тази форма (на първата снимка горе вляво е изп. канал):

Изображение

Изображение


Благодаря предварително!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 12 фев 2008 23:42


Нещо такова?

Изображение


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 12 фев 2008 23:44


The_Machine написа:Нещо такова?


Да! Добре изглежда! Я дай по-подробно...


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 27 фев 2008 22:50


Днес сглобихме двигателя в сервиза. Утре го връщам при колата и го пъхаме обратно. Днес купих нужните материали за колектора. Началото на другата седмица трябва да пристигне и широколентовата ламбда сонда + Megasquirt-а. Действам... :D :D :D


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Сря 27 фев 2008 23:17


itni написа:Днес сглобихме двигателя в сервиза. Утре го връщам при колата и го пъхаме обратно. Днес купих нужните материали за колектора. Началото на другата седмица трябва да пристигне и широколентовата ламбда сонда + Megasquirt-а. Действам... :D :D :D
:heavymetal: :heavymetal: успех колега!


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 27 фев 2008 23:17


stanko_g написа:
itni написа:Днес сглобихме двигателя в сервиза. Утре го връщам при колата и го пъхаме обратно. Днес купих нужните материали за колектора. Началото на другата седмица трябва да пристигне и широколентовата ламбда сонда + Megasquirt-а. Действам... :D :D :D
:heavymetal: :heavymetal: успех колега!


Благодаря! Ще ми е нужен :lol:


Потребителски аватар
Tankov
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Tankov » Чет 28 фев 2008 1:12


давай във същия дух мой ;) със желание всичко се постига


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 05 мар 2008 17:10


Айде малко прогрес най-сетне :D
Мотора е в колата. Още малко му трябва, но основното си е на мястото вече.

Сега да се похваля - за пръв път държа в ръцете си, нещо което съм умувал, мерил и чертал! Доста съм ентусиазиран :lol: :lol:

Ето и малко снимков материал:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Ето и мотора докъде съм го докарал...

Изображение


Най-сетне малко се задвижиха нещата! Поръчал съм дюзи - 340 куб. см/мин
Докато стана готов с колектора и останалите неща, Мегата, ламбдата и дюзите трябва да дойдат. Ако няма някакви засечки смятам, че скоро ще се чуе 8)


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 21 мар 2008 13:44


Малко прогрес...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Имам вече и Мегаскуирт, дюзи и широколентова ламбда. Спъва ме една шайба на коляновия вал - за алтернатора. На някой, ако му се намират свободни да свирка :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 21 мар 2008 13:56


Хмм тоя колектор малко странен ми се струва..
не трябва ли да е с малко по дълги рънъри и да са с равна дължина ?
така няма ли да му пречи нещо ?!
я бързо експертите да кажат че ми стана интересно

А това Фи на изходящия колектор (фланеца имам в предвид не му ли е доста малък :shock )


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 21 мар 2008 14:00


Рънърите не са такъв проблем при турбините мисля, но за ф-то на изхода незнам...може да е нарочно...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта