Имате ли опит с метан?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valsn » Чет 06 мар 2008 17:40


з съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)

Би ли дал млако повече подробности,ако не те затруднява? На какво се дължат и трудно ли се отстраняват?




Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valsn » Чет 06 мар 2008 17:44


george1988 написа:Аз съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)


Би ли дал малко повече подробности? На какво се дължат как се отсраняват , разходи за отсраняване и т.н.


george1988
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот george1988 » Чет 06 мар 2008 19:35


Ми така и не стана ясно от какво е,не показва грешки. Проблема с оборотите се появявава когато си иска и вече спрях да му обръщам внимание. Общо взето доста капризна работа :).


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 мар 2008 23:31


george1988 написа:Ми така и не стана ясно от какво е,не показва грешки. Проблема с оборотите се появявава когато си иска и вече спрях да му обръщам внимание. Общо взето доста капризна работа :).


На един колега имаше същия проблем, но на пропан-бутан ... настройвах, мъчих... кво ли не правих, накрая свалих ел. клапана на изпарителя, дадох на контакт и гледам едвам пуска газ... (а без консуматори си се настройваше супер! ) ... отворих изпарителя, смених мембраните (видимо нищо им нямаше!) и колата се успа просто!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 мар 2008 23:32


vladtod® написа:
The_Machine написа:
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг :)

Moята бутилка 55 лт,пълна тежи 60кг/пропан бутан/


Бате в тез 60 литра метанова бутилка се събират под 10 кг метан :)


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Пет 07 мар 2008 13:48


valsn написа:
george1988 написа:Аз съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)


Би ли дал малко повече подробности? На какво се дължат как се отсраняват , разходи за отсраняване и т.н.


За модела дали става за метанова уретба-нищо не мога да кажа,но относно "белите" търси проблемите как са решени за пропан-бутана и прилагай същите методи за метана.Например гаснене, ниски обороти има си на редуктора болт за регулиране (гасненето идва от нестабилни ниски обороти).Относно "скопяването"-монтираш си ТАП-35 лева и решаваш проблема.Остава спорните килограми на бутилката,ами представи си ,че никога не пътуваш сам в колата и готово.Най важното според мен е бъдещата цена на метана и %-ната разлика с другите горива.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Съб 08 мар 2008 22:04


затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне :D


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 09 мар 2008 3:57


gyb написа:затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне :D

аз съм с трите горива , но реално карам само на метан , защо ли ?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 10 мар 2008 13:10


kossel написа:
gyb написа:затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне :D

аз съм с трите горива , но реално карам само на метан , защо ли ?

Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......
:cry:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 10 мар 2008 17:20


The_Machine написа:
vladtod® написа:
The_Machine написа:
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг :)

Moята бутилка 55 лт,пълна тежи 60кг/пропан бутан/


Бате в тез 60 литра метанова бутилка се събират под 10 кг метан :)

Аз пример давам бе мой,че килограмите на метановата бутилка не са фрапантни както всички мислят.Единствената разлика е ,че аз минавам 550 -600км .


Потребителски аватар
milio
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот milio » Пон 10 мар 2008 17:33


[/quote]
Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......
:cry:[/quote]

joker е май против метановата уредба,но си има за пропан бутан и прави сравнение между двете,а valsn иска мнения и съпоставка между бензин и метан,ако правилно съм го разбрал.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 12 мар 2008 6:42


joker написа:
kossel написа:
gyb написа:затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне :D

аз съм с трите горива , но реално карам само на метан , защо ли ?

Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......
:cry:


Колега Жокер, кажи моля те какъв опит имаш с метана, колко км и колко коли си карал на метан, аз съм минал над 10 000 км на метан и съм супер доволен, колата държи 120-130 км с съвсем леко подаване на газ, разход плевен софия 175 км за 9 лева - това най ме кефи щото съм роден в габрово :lol:


george1988
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот george1988 » Сря 12 мар 2008 21:56


Най-накрая се намери решение на "големия" проблем с обороти, след голямо обикаляне по "сервизи" и "майстори", съвсем случайно се загледах в жилото на газта и се оказа много много разхлабено, затегнах го и всичко заспа... даже малко ме е срам,че не съм видял по рано.


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Чет 20 мар 2008 9:21


за газ е капризен тоя двигател


Стига с този "проблемен двигател" на газ!!!!Защо не пишат хората които карат с такъв мотор.Специално за АЕК мотора 74kw -101 коня-за 2 години (около 40 000км.) никакви проблеми(пропан бутан) с обикновена газова на Ловато.Но свещи,кабели,палец и дистриб.капачка -всичко трябва да ти е на 6.Ако има някакви други проблеми по мотора незначи ,че непременно газта е виновна.


Потребителски аватар
AGOP
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 28 фев 2006 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот AGOP » Вто 01 апр 2008 13:03


Здравей колега! Метановата бутилка с която съм, събира около 7 кг или около 50 литра. С нея се изминават окло 130-140 км в града или към 200 извънградско.Пълна тежи 54 кг.Днес заредих и събра 10.70 лв като цената беше 1.37 за кг.Относно мощността на двигателя при каране на метан се губи около 20-25% значи при твоя случей все едно ще караш кола 75КС.Става малко мудна но пък за сега други проблеми не съм имал.Ако ти я монтира добър майстор няма да имаш никакви грижи.Моята я взех втора ръка и съм супер доволен.За икономията ... Пловдив-Бургас-Несебър и обратно -25 лв.Ако имаш някакви други въпроси питай.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта