з съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)
Би ли дал млако повече подробности,ако не те затруднява? На какво се дължат и трудно ли се отстраняват?
Имате ли опит с метан?
george1988 написа:Аз съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)
Би ли дал малко повече подробности? На какво се дължат как се отсраняват , разходи за отсраняване и т.н.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
george1988 написа:Ми така и не стана ясно от какво е,не показва грешки. Проблема с оборотите се появявава когато си иска и вече спрях да му обръщам внимание. Общо взето доста капризна работа.
На един колега имаше същия проблем, но на пропан-бутан ... настройвах, мъчих... кво ли не правих, накрая свалих ел. клапана на изпарителя, дадох на контакт и гледам едвам пуска газ... (а без консуматори си се настройваше супер! ) ... отворих изпарителя, смених мембраните (видимо нищо им нямаше!) и колата се успа просто!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
valsn написа:george1988 написа:Аз съм със същия модел голф с метанова уредба,от финансова гледна точка добре,но доста бели може да изкочат най вече със свободния ход(гаснене, ниски обороти, товарене от консуматори и тн)
Би ли дал малко повече подробности? На какво се дължат как се отсраняват , разходи за отсраняване и т.н.
За модела дали става за метанова уретба-нищо не мога да кажа,но относно "белите" търси проблемите как са решени за пропан-бутана и прилагай същите методи за метана.Например гаснене, ниски обороти има си на редуктора болт за регулиране (гасненето идва от нестабилни ниски обороти).Относно "скопяването"-монтираш си ТАП-35 лева и решаваш проблема.Остава спорните килограми на бутилката,ами представи си ,че никога не пътуваш сам в колата и готово.Най важното според мен е бъдещата цена на метана и %-ната разлика с другите горива.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kossel написа:gyb написа:затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне
аз съм с трите горива , но реално карам само на метан , защо ли ?
Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......

The_Machine написа:vladtod® написа:The_Machine написа:
2-ро 60-литрова бутилка пълна тежи към 60 кг
Moята бутилка 55 лт,пълна тежи 60кг/пропан бутан/
Бате в тез 60 литра метанова бутилка се събират под 10 кг метан
Аз пример давам бе мой,че килограмите на метановата бутилка не са фрапантни както всички мислят.Единствената разлика е ,че аз минавам 550 -600км .
- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
[/quote]
Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......
[/quote]
joker е май против метановата уредба,но си има за пропан бутан и прави сравнение между двете,а valsn иска мнения и съпоставка между бензин и метан,ако правилно съм го разбрал.
Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......

joker е май против метановата уредба,но си има за пропан бутан и прави сравнение между двете,а valsn иска мнения и съпоставка между бензин и метан,ако правилно съм го разбрал.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
joker написа:kossel написа:gyb написа:затова бензин газ и метан и караш на каквото ти кефне
аз съм с трите горива , но реално карам само на метан , защо ли ?
Ето затова:
1.Дал си сума ти и пари за метановата уредба и да не я ползваш????
2.Нелогично е да возиш тежките метанови бутилки празни и да си разбиваш ей така за кеф задното окачване+повишиения разход заради тежестта!
3.Ама наистина 3-то по значение....на метан си мислиш,че много печелиш......
Колега Жокер, кажи моля те какъв опит имаш с метана, колко км и колко коли си карал на метан, аз съм минал над 10 000 км на метан и съм супер доволен, колата държи 120-130 км с съвсем леко подаване на газ, разход плевен софия 175 км за 9 лева - това най ме кефи щото съм роден в габрово

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за газ е капризен тоя двигател
Стига с този "проблемен двигател" на газ!!!!Защо не пишат хората които карат с такъв мотор.Специално за АЕК мотора 74kw -101 коня-за 2 години (около 40 000км.) никакви проблеми(пропан бутан) с обикновена газова на Ловато.Но свещи,кабели,палец и дистриб.капачка -всичко трябва да ти е на 6.Ако има някакви други проблеми по мотора незначи ,че непременно газта е виновна.
- AGOP
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 28 фев 2006 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Здравей колега! Метановата бутилка с която съм, събира около 7 кг или около 50 литра. С нея се изминават окло 130-140 км в града или към 200 извънградско.Пълна тежи 54 кг.Днес заредих и събра 10.70 лв като цената беше 1.37 за кг.Относно мощността на двигателя при каране на метан се губи около 20-25% значи при твоя случей все едно ще караш кола 75КС.Става малко мудна но пък за сега други проблеми не съм имал.Ако ти я монтира добър майстор няма да имаш никакви грижи.Моята я взех втора ръка и съм супер доволен.За икономията ... Пловдив-Бургас-Несебър и обратно -25 лв.Ако имаш някакви други въпроси питай.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта