Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Мнениеот The^Maniac » Пет 07 мар 2008 22:33


Здравейте. Карам Голф 3 1.9ТДИ АФН. Голфа върви много и няма проблеми, освен многото вибрации в купето на свободни обороти. И като го взимах ги имаше вибрациите, но се увеличиха от тогава. Колата има центровка, сменил съм обтегача на пистовя ремък и сега "спи", демферната шайба не мърда. Вибрациите ги има само на свободни обороти и се усещат най-много на волана - целия подскача. Също така, когато тръгвам на първа, ако не подам газ доста претриса. Като тръгвам на задна не претриса. Всичко води към тампон. Да но обиколих много хора и майстори и никой не може да каже кой тампон е проблема - един казва може би преден, друг може би заден, някой казва, че може да е масления на скоростната кутия, а даже и не са сигурни, че е тампон. Не ми се сменят всичките тампони за да разбера. Забелязал съм, че когато е студено (времето) вибрациите са повече(като загрее колата не се променя). На топло време, когато колата е седяла на слънце - като че ли вибрациите са по-малко. Може ли някой тампон да се е спекъл и в студеното време да не омекотява вибрациите? Кой тампон? Пак казвам вибрациите са само на свободни обороти и най-много се усещат на волана. Когато подам леко газ и оборотите минат 1000 всичко се успокоява.

Надявам се някой да помогне. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 07 мар 2008 22:57


Искам само да допълня, че ползвах търсачката и има няколко идентични теми, но никъде авторите на темите не споменават до какво решение на проблема са стигнали.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 08 мар 2008 0:30


ММ защо бе , vaskoto1 беше описал как се тестват ...проблема е , че например при мене имам вибрации във волана Само на задна ...излезе , че е тампоните ( 2 та задни евентуално ) ръснах се за нови лемфордер обаче ...далавера нулева , а и тези , които свалих си изглеждат съвсем наред ...и го заебах тоя проблем ...... ама на празен ход пък двигателя ми седи като спрял ..... да не са ти ниски оборотите ?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 08 мар 2008 0:44


И на мен ми притреперва на празен ход. Ventoman каза че е от обтягащата ролка ... трябва да се види. Мен много ме дразни това треперене.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 08 мар 2008 8:57


Оборотите са си точно 900. Като застанеш отпред пред двигателя той си е ОК. Работи си перфектно за дизел. Обаче вътре в купето е като, че ли седиш във фуражомелка, а от волана можеш да хванеш артрит. При всеки майстор, при който ходя ги тестваме тампоните с дръпната ръчна и леко отпускане на съединителя и той гледа отпред. Ама никой досега не казва със сигурност дали е тампон и кой точно.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 08 мар 2008 11:09


Карета по волана , разбита рейка , има и други неща дет може да са :D .......................

Ела да ти покажа на една кола с разбит маховик и разбита рейка , каква трабовъчна машина е волана 8)


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 09 мар 2008 19:41


И при мен ги има същите претрисания на студена кола по волана и като тръгвам ако не подам хубаво газ пак тресе..... Абе това си е колкото и да си ги хвалим стари са ни щайгите и това си е.....

P.S. Все пак ако някой може да каже нещо повече за проблемът ни на тези които го имаме моята кола е с двигател 1Z


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Нед 09 мар 2008 21:04


колега, възможно е проблема да е в съединителя, скоро видях един дизелов Rav4, който имаше всички симптоми като при тебе, дори може би и по зле, като му отвориш задните врати и е запален виждаш как треперят и то толкова много, че направо имаш чувството че ще се откачат от пантите, смениха му съединителя, комплект и всичко заспа, като си сложиш ръката на волата и не усещаш че колата е запалена.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 09 мар 2008 22:03


Че какво е общото между съединителя и свободния ход?!? Аз първо си мислех, че имам проблеми с притискателя, заради претрисането като тръгвам. Само, че претрисането е само напред като тръгвам, а и основния проблем са вибрациите на свободни обороти, затова изключих съединителя като вариант.....


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 10 мар 2008 20:46


:idea:


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobb2003 » Сря 26 мар 2008 22:52


Колега,аз имам Пасат с АФН мотор и причината за същия този проблем(вибрация на пр.ход) при мен се оказаха ластиците които държат задното гърне(евентуално и меката връзка може да е сдала багажа).Майсторът който ми го каза е доста добър(прави само ВАГ мотори),при работеща кола отиде отзад и пипна нещо по гърнето след което вибрацията изчезна... ;)Провери го и ти - нито пари ще даваш,а пък може да се окаже същото и при теб ... успех!!


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Сря 26 мар 2008 23:08


Провери маркучите (вакумите към сервото) дали са наред


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 27 мар 2008 6:47


Ако ти се разхожда до СкайСити, може да ти разкажа малко за опита си с тампоните :D


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobb2003 » Чет 27 мар 2008 20:34


Колега ,сподели ако успееш да го отстраниш-може и да е нещо друго което не сме чували до момента като диагноза от майстори ;)Успех!!


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Пет 28 мар 2008 1:17


колега ако не е проблем в тампоните има една демферна шайба койато седи около маховика знам че тя води до такова тресене, но дано да не е тя, че беше към 600лв :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта