Здравейте. Карам Голф 3 1.9ТДИ АФН. Голфа върви много и няма проблеми, освен многото вибрации в купето на свободни обороти. И като го взимах ги имаше вибрациите, но се увеличиха от тогава. Колата има центровка, сменил съм обтегача на пистовя ремък и сега "спи", демферната шайба не мърда. Вибрациите ги има само на свободни обороти и се усещат най-много на волана - целия подскача. Също така, когато тръгвам на първа, ако не подам газ доста претриса. Като тръгвам на задна не претриса. Всичко води към тампон. Да но обиколих много хора и майстори и никой не може да каже кой тампон е проблема - един казва може би преден, друг може би заден, някой казва, че може да е масления на скоростната кутия, а даже и не са сигурни, че е тампон. Не ми се сменят всичките тампони за да разбера. Забелязал съм, че когато е студено (времето) вибрациите са повече(като загрее колата не се променя). На топло време, когато колата е седяла на слънце - като че ли вибрациите са по-малко. Може ли някой тампон да се е спекъл и в студеното време да не омекотява вибрациите? Кой тампон? Пак казвам вибрациите са само на свободни обороти и най-много се усещат на волана. Когато подам леко газ и оборотите минат 1000 всичко се успокоява.
Надявам се някой да помогне. Благодаря предварително!



Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ММ защо бе , vaskoto1 беше описал как се тестват ...проблема е , че например при мене имам вибрации във волана Само на задна ...излезе , че е тампоните ( 2 та задни евентуално ) ръснах се за нови лемфордер обаче ...далавера нулева , а и тези , които свалих си изглеждат съвсем наред ...и го заебах тоя проблем ...... ама на празен ход пък двигателя ми седи като спрял ..... да не са ти ниски оборотите ?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите са си точно 900. Като застанеш отпред пред двигателя той си е ОК. Работи си перфектно за дизел. Обаче вътре в купето е като, че ли седиш във фуражомелка, а от волана можеш да хванеш артрит. При всеки майстор, при който ходя ги тестваме тампоните с дръпната ръчна и леко отпускане на съединителя и той гледа отпред. Ама никой досега не казва със сигурност дали е тампон и кой точно.
И при мен ги има същите претрисания на студена кола по волана и като тръгвам ако не подам хубаво газ пак тресе..... Абе това си е колкото и да си ги хвалим стари са ни щайгите и това си е.....
P.S. Все пак ако някой може да каже нещо повече за проблемът ни на тези които го имаме моята кола е с двигател 1Z
P.S. Все пак ако някой може да каже нещо повече за проблемът ни на тези които го имаме моята кола е с двигател 1Z
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
колега, възможно е проблема да е в съединителя, скоро видях един дизелов Rav4, който имаше всички симптоми като при тебе, дори може би и по зле, като му отвориш задните врати и е запален виждаш как треперят и то толкова много, че направо имаш чувството че ще се откачат от пантите, смениха му съединителя, комплект и всичко заспа, като си сложиш ръката на волата и не усещаш че колата е запалена.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега,аз имам Пасат с АФН мотор и причината за същия този проблем(вибрация на пр.ход) при мен се оказаха ластиците които държат задното гърне(евентуално и меката връзка може да е сдала багажа).Майсторът който ми го каза е доста добър(прави само ВАГ мотори),при работеща кола отиде отзад и пипна нещо по гърнето след което вибрацията изчезна...
Провери го и ти - нито пари ще даваш,а пък може да се окаже същото и при теб ... успех!!

- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта