Утечка?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pecko1
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Утечка?

Мнениеот pecko1 » Пет 07 мар 2008 22:05


Колко ви е консумацията при всичко изгасено?Колко е нормалната?Защото имам проблем с моята.
Колата ми е 1.8mi ABS 1992г.Благодаря.
mod edit: vasstop
Пише се Утечка колега




Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Пет 07 мар 2008 22:20


До 50 милианпера е горе-долу нормално. Имаш ли аларма? Някой аларми имат вграден акомулатор, който след извесно ползване става един много '' хубав'' консуматор.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Съб 08 мар 2008 10:17


след замерване с мултицета, на мен ми показа 0,07 - на включена аларма. незнам точната мерна единица понеже съм на ВИЕ с тока. и искам да попитам това дали е нормално? :)


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот to4nia » Нед 09 мар 2008 6:07


На границата си,но няма да имаш проблеми!


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Нед 09 мар 2008 13:19


благодаря колега! но искам да попитам защо като оставя клейма "+" на акумулатора сутрин неще да пали. възможно ли е да е това, че акумулатора е на 3 години има зелена лампичка която още си свети зелено, а когато светне червено не става. тоя проблем го имам от 4 месеца сигурно. забравя ли въпросната клейма сутрин не пали, но махна ли я и сутринта като я закача си е патрон (така да се каже) върти си стартера без проблем! моля някой да помогне. единствения извод до който стигнах аз е проблема с акумулатора, ако някой има идея за нещо друго, моля да не си мълчи, а да бъде добър колега и да сподели. :) благодаря предварително. дано някой е разбрал какво съм написал, че аз веке се обърках!


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Нед 09 мар 2008 13:42


намери си един мегер разкачи си акумулатора и измери двата края ако ти покажи 0 да не ти пука всичко е ок обаче покажи ли нещо вече е лошо :)


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Нед 09 мар 2008 14:07


аз ходих на едно място да ми замерят дали зарежда динамото - показваше си 14V и нещо - зарежда. после изкара едно голямо нещо - мисля, че е точно тоя мегер и замерва - какво точно показа не сещам, но май не беше нула. след замерването с последния уред (мегера) човека ми каза, че ми бил паднал акумулатора и нямало да мога да запаля. но за негова изненада и за моя радост (че нямаше да бутам) колицара си запали. но май наистина си е акумулатора. ще се ходи за нов явно. благодаря Remus! леко и безаварийно шофиране!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта