Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 09 мар 2008 20:24


mladennn написа:е нещо да речем макс скорост ускорение разход на гориво :?:


Бях казал че не искам да споделям субективни наблюдения, но до момента минах над 800 км. с машинката и се усеща.
Предвид факта че не се знае кога ще ходя на ДИНО ще споделя какви са ми наблюденията и СУБЕКТИВНОТО усещане:
По-бързо развива обороти
Ускорението се усеща по-добре - най-вече при 3 до 5-та предавки (1-ва и 2-ра са къси и стигам до 6500-7000 об/мин за до 3 сек. на предавка, не съм засичал точно, но първа свършва отвратително бързо :lol: )
при отнемане на газта и последващо подаване на газ за ускоряване колата поема осезаемо по-добре, при изключена система има известно замисляне. На 3-та предавка в диапазона 2500 - 5000 об/мин е най-осезаемо. Изпреварването без смяна на предавка е вече осезаемо по-бързо и лесно.
Разхода е с около 0,5 л. нагоре (карам само на бензин 95 от ЛУКОЙЛ), но това може и да е от факта че карам с по-висока средна скорост и натискам по-често да изпреварвам (с чисто ново окачване МОНРО РЕФЛЕКС и джаджата се усещам малко по-уверен и стабилен на пътя за да изпреваря без да ми е необходимо поне 500-700 м. свободен идеално прав път)
Максимална скорост не съм пробвал - не това ми е основната цел
Няколоко дилетантски опита от моя страна за 0-100 км/ч се вместиха от 13.1 до 14.2 сек, засичано с GSM хронометъра. Тежа 118 кг, като имах и около 30 кг. багаж с мен. При 1-2 от опитите врътна малко гуми (зимните) и на втора предавка.
Имам чувството че сякаш влиянието е повече от гледна точка на въртящ момент, отколкото на мощност (усеща се подобрена еластичност на мотора)
Предпазливо предполагам едно поне 7 - 10 % подобрение (предвид че опеделено се усеща разлика, а доколкото знам прага да се усети разлика е около 5%)
Още веднъж повтарям че това са СУБЕКТИВНИ наблюдения, моля да не се хващате за цифри и изказвания, просто споделям какво усещам и наблюдавам
Поздрави!

Последна промяна от dimitarpetrov на Чет 13 мар 2008 9:24, променено общо 1 път.




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 09 мар 2008 22:05


Чакаме dyno-то. :P


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 10 мар 2008 8:24


dimitarpetrov написа:.... не съм засичал точно ...

....Още веднъж повтарям че това са СУБЕКТИВНИ наблюдения, моля да не се хващате за цифри и изказвания, просто споделям какво усещам и наблюдавам...


Моля четете !

за оборотите - при ускоряването определено стигам средата на червената зона и превключвам, не стоя там постоянно :idea:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 10 мар 2008 8:44


ако си навит може да го засечем на Бояна с Вентото..... интересно ми е :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 10 мар 2008 8:51


Tyan написа:ако си навит може да го засечем на Бояна с Вентото..... интересно ми е :)

И на мен.
Днес следобед ще ходя по работа до Симеоново, може да дръпна до Бояна
Ти как си?
Разберете се на ЛС ;)
mod edit: group®


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Пон 10 мар 2008 12:35


Добре де я някоя друга снимка в крайна сметка няма да е лошо... :wink:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 10 мар 2008 13:10


SpoileR написа:Добре де я някоя друга снимка в крайна сметка няма да е лошо... :wink:


8-ма стр.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 14 мар 2008 12:08


и какво се получи в крайна сметка?


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Пет 14 мар 2008 17:55


Smoke написа:и какво се получи в крайна сметка?


Човека си е написал - за сега са се получили субективни наблюдения, чакащи дино за потвърждение или отхвърляне.


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Пет 14 мар 2008 18:43


Като малък ,8-ми 9-ти клас ученик бях решил да направя подобно
изпълнение на полския Фиат на бащата но ..........не се получи ефект от към вървеж! :cry:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 16 мар 2008 13:53


Само се циганите.
Имаш 10 кинта от мен за диното.
Аре помагачи.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 16 мар 2008 18:21


1bar написа:... Имаш 10 кинта от мен за диното...

Благодаря ти!
Наистина ако има желаещи да помогнат ще съм благодарен - в момента не мога да си позволя да отделя 80 лв. за ДИНО, макар че от гола идея стигнах до работещ прототип и много ми е мерак да видя резултата в сухи цифри ама...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 мар 2008 18:40


dimitarpetrov написа:
1bar написа:... Имаш 10 кинта от мен за диното...

Благодаря ти!
Наистина ако има желаещи да помогнат ще съм благодарен - в момента не мога да си позволя да отделя 80 лв. за ДИНО, макар че от гола идея стигнах до работещ прототип и много ми е мерак да видя резултата в сухи цифри ама...

Да ама и преди промяната трябваше да мине на ДИНО.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 16 мар 2008 18:54


leonardo_vd написа:Да ама и преди промяната трябваше да мине на ДИНО.


Значи аз си пазя оригиналната кутия и въздуховода - просто свалям този сетъп и слагам стоковия. Никога не правя необратими експерименти :D

п.п. 1-2 Страници по-назад съм писал какви тестове планирам. Прегледай пак :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 16 мар 2008 19:04


dimitarpetrov написа:
leonardo_vd написа:Да ама и преди промяната трябваше да мине на ДИНО.


Значи аз си пазя оригиналната кутия и въздуховода - просто свалям този сетъп и слагам стоковия. Никога не правя необратими експерименти :D

п.п. 1-2 Страници по-назад съм писал какви тестове планирам. Прегледай пак :wink:

И аз съм съгласен да помогна със някой кинт за диното така 4е и от мен десетачка. Дайте да се съберем 8 човека и да платим на човека диното та да видим има ли ефект проекта.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта