Избор на голф 4 бензин .

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Избор на голф 4 бензин .

Мнениеот vwghost » Нед 09 мар 2008 21:38


Здравеите ,на скоро си продадох колата и реших да си купя по-нова. Спрял съм се на Голф 4 с бензинов двигател 1.8 или 1.8 T от 1998 г. нагоре :roll: .Та въпроса ми е кои е по-безпроблемен и цените на консумативите :? примерно ново турбо за 1.8 T.Ако може да напишите за проблеми характерни за тези двигатели и къде да гледам като купувам колата :) .Благодаря предварително на всеки дал смислен отговор на въпросите ми :!: Фен съм на VW отдавна и смятам че правят добри коли ,за съжаление чак сега ще си сбъдна мечтата да карам VW :drive




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Нед 09 мар 2008 22:30


И аз като теб колега се чудех между двата мотора....
Проблемът се реши лесно-карах и два-впечатлен съм от вървежа на турбото,но пък разходът е много над 13 литра.... :oops: ,спрямо нормалният 1.8,който ми дава около 11...
Големият мотор ускорява до 100 за 1.5 сек по-добре от малкия,за мен не е чак такава разлика.
Консумативите са им едни и същи,подръжката е приемлива,но турботата доста често имат проблем в тази област :oops:
А си взех 1.8 нормален,края на 99 година и съм адски доволен от него....
Намери си читав 1.8 с повечко екстри и се кефи на марката !!!!
Дано съм ти бил полезен....ако има нещо друго-питай ме смело-насреща съм !!!
Успех... :P


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 09 мар 2008 22:42


Dead man написа:И аз като теб колега се чудех между двата мотора....
Проблемът се реши лесно-карах и два-впечатлен съм от вървежа на турбото,но пък разходът е много над 13 литра.... :oops: ,спрямо нормалният 1.8,който ми дава около 11...
Големият мотор ускорява до 100 за 1.5 сек по-добре от малкия,за мен не е чак такава разлика.
Консумативите са им едни и същи,подръжката е приемлива,но турботата доста често имат проблем в тази област :oops:
А си взех 1.8 нормален,края на 99 година и съм адски доволен от него....
Намери си читав 1.8 с повечко екстри и се кефи на марката !!!!
Дано съм ти бил полезен....ако има нещо друго-питай ме смело-насреща съм !!!
Успех... :P

И аз мога да кажа същото за 1.8 20v нямам ядове.


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 10 мар 2008 10:17


Благодаря за отговора мисля че двигателя 1.8 125 к.с. се произвежда до 2000 г. и това маи ще ми е проблем :roll: а за 2.0 казват че е наи разтоварения мотор на голф 4 и може би и наи-здравия :?: парите които съм решил да дам са към 13000 лв .Дали ще ми стигнат за запазена голф 4 2000 г.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 10 мар 2008 10:27


какъв проблем може да ти е? няма проблеми... колкото до 2.0 той е 115к.с. и е по тромав- карал съм такъв голф-не ме кефи... аз съм с 1.8 без турбо и съм доволен... колкото до това дали 1,8Т ще харчи повече- не знам някои казват че харчи дори по-малко от 1.8 без турбо ама се съмнявам... когато си купувах моя имах възможност и 1.8Т да взема ама предпочетох без турбо щото бях чувал че на турбо не е мн. удачно да се слага газ, а и турбото може да създава повече разходи по поддръжка...


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пон 10 мар 2008 10:39


Ааа тва за разхода е един голям мит...за 1.8Т говоря..аз си мислех също че ми харчи много, ама преди няколко дни си направих експеримент :) Изчаках да ми светне лампата за бенза и сипах 30 литра бензин А95...исках да видя колко ще измина с това количество... Още нямам окончателни резултати, но за момента съм изминал 280 км. (градско и чат пат ръчка) и още не ми е светнала лампата, но наближава... Според мен ще дойде някъде към 10 на 100 градско, което си е много добре като разход, имайки предвид, че бордовия ми показва стойности около 12 :) Турбинирания има логика да харчи по-малко от нормалния 1.8 защото турбото дава една лекота на двигателя, макс. въртящ момент е голям и е много ниско (1750 об/мин), на двг не му трябват много усилия да задвижи купето => не се товари толкова, колкото ако нямаше турбо и логиката води до това, че ще дава по-малък разход от норм. 1.8... ;) А по темата...ми приятелю прецени за какво ти е колата...ако ще я ръчкаш - вземи по-мощна, ако няма и искаш да сложиш газ - нормалното 1.8

пп: Да, турбото е по-скъпо за поддръжка


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 10 мар 2008 10:54


за разхода сигурно си прав- 1.8Т да харчи по-малко... на 1.8 дават следния разход: извънградско:6,4 л/100км, смесено: 8,4л/100км, градско: 11,8л/100км... колкото за разхода на 2.0 - той поне сигурно е по-голям от 1.8, и е по-маломощна колата... но skotis е прав, ако искаш да я режеш- 1.8Т е по-мощна, по динамична... аз си избрах средно положение между 1,6 и 1.8Т и съм доволен


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 10 мар 2008 11:22


http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1974

направих справка и се оказа че 1.8Т наистина е с по-малък разход, макар и не чак толкова осезаем:

1.8T:
Расход топлива (за городом), л на 100 км 6.2
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 7.9
Расход топлива (в городе), л на 100 км 10.9

1.8:
Расход топлива (за городом), л на 100 км 6.3
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 8.3
Расход топлива (в городе), л на 100 км 11.7


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 10 мар 2008 17:58


Значи оставам на 1.8 125 к.с. .мене също ме плаши турбото ,да беше нова но за стара кола мисля че е риск :oops: Да попитам пушат ли ви колите като давате газ на място ,защото по това се виждало състоянието на двигателя :? Моля кажете какво да гледам като купувам Голф 4 1.8 125 к.с. .Стандартни проблеми по двигателя , колко са оборотите на празен ход ,как пали-за колко секунди :?: като угасите двигателя и я оставите на контакт след колко секунди светва индикатора за маслото :?: Това са ми въпросите в събота ще ходя в София на Горубляне на пазара да избирам , дано да имам късмет 8)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 мар 2008 18:17


vwghost написа:Значи оставам на 1.8 125 к.с. .мене също ме плаши турбото ,да беше нова но за стара кола мисля че е риск :oops: Да попитам пушат ли ви колите като давате газ на място ,защото по това се виждало състоянието на двигателя :? Моля кажете какво да гледам като купувам Голф 4 1.8 125 к.с. .Стандартни проблеми по двигателя , колко са оборотите на празен ход ,как пали-за колко секунди :?: като угасите двигателя и я оставите на контакт след колко секунди светва индикатора за маслото :?: Това са ми въпросите в събота ще ходя в София на Горубляне на пазара да избирам , дано да имам късмет 8)


:019:


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 10 мар 2008 22:15


leonardo_vd не се обиждаи :wink: нищо лично :oops: така ме съветва един маистор на коли :P а пък сериозно аз му имам доверие :wink: Та на въпроса какво да гледам на пазара на тази Голф 4 -ка.проблеми окачване ,скорости ,съединител ,двигател -говоря за 1.8 125 к.с. :?


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 10 мар 2008 22:16


:arrow:


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 10 мар 2008 22:22


има писано по тия въпроси вкл. и аз съм писал... утре като имам малко време ще ти напиша каквото се сетя... ама точно от горубляне ли... :?


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 10 мар 2008 22:27


препоръчаи ми автокъща и предварително мерси за всеки един съвет :wink:


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nikkolay » Пон 10 мар 2008 22:42


vwghost написа:Значи оставам на 1.8 125 к.с. .мене също ме плаши турбото ,да беше нова но за стара кола мисля че е риск :oops: Да попитам пушат ли ви колите като давате газ на място ,защото по това се виждало състоянието на двигателя :? Моля кажете какво да гледам като купувам Голф 4 1.8 125 к.с. .Стандартни проблеми по двигателя , колко са оборотите на празен ход ,как пали-за колко секунди :?: като угасите двигателя и я оставите на контакт след колко секунди светва индикатора за маслото :?: Това са ми въпросите в събота ще ходя в София на Горубляне на пазара да избирам , дано да имам късмет 8)


Ами ако пуши сигурно лапа масълце, на празен ход мисля оборотите трябва да са 750-800, тва кога пали зависи до голяма степен от хала на акумулатора, ама преди да палиш най-добре провери двигателя дали е топъл(ако е топъл значи скоро е припалвана и евентуално може да има проблеми)
Тва е квото мисля, ама най-добре е някой с 1,8 двигарел да ти каже



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта