Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nikito_
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikito_ » Нед 09 мар 2008 22:14


И 90 и 110 коня щте те радват. Аз лично имам Golf 3 TDI Edition 110 коня и сам много доволен. Бяга страшно много. За разхода не мога да ти кажа колко гори 90 коня, но моито голфче лятото ми дава 4,7л/100км. смесен разход. Сега зимата го вдигна на 5,2-5,3. Служебната ми кола е сащо дизел ама на Пежо и вярвай ми повече се чупи нищо че 2005 година, а голфа е 1997. Вземаи 110 коня и му се кефи!!!




Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 09 мар 2008 22:49


Аз съм с 90-то коня и да ти кажа супер си бяга.... ама тжа за разхода си е много субективно... като караш със 100-110 ше ти гори добре ама като караш със 140-160 ела да видиш едно 4.7-4.8-4.9 и така нататък... Лично аз съм доволен от машината... Карал съм и 110-то коня.... Има разлика но почти незабележима( в полза на 110-то по отношение на вървенето) В краъна сметка мнението ми е че която и от двете да вземеш няма да сбъркаш(стига да си е читава колата и да няма много неща за смяна-щото ще има може да си сигурен)


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 09 мар 2008 22:56


За турбото мога да кажа че излиза с гаранция 120000 км. от завода. Всички коли които караме са по над 200000 квото и да пише на километража. Някой долен немец му стопявал буталата години наред юркал го е сутрин на студено без да изчака да загрее взел й е душицата на колата и кво??? Ся ние да ги пазиме тука за да не се разпаднат... Квото и да говорят по сервизите турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....


Потребителски аватар
Nikito_
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikito_ » Нед 09 мар 2008 23:05


Така е прав си при тея скорости колата си гори. Ама при 100-110 км си е много икономична. Просто нафтата е скъпа.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 10 мар 2008 1:57


Bundy написа: турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....


Сега ако дадеш и едно научно обяснение как едно турбо работи наполовина направо те признавам за гении !


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 мар 2008 8:31


Bundy написа: Ся ние да ги пазиме тука за да не се разпаднат... Квото и да говорят по сервизите турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....


Като избегнем някои неточности в изказването ти колега си прав донякъде.Нормално е да са издухани турбините ако особено никога не са сменяни.И тия километри са малко,2006 година купихме едно 320d произведено 2003г. и си беше вече на 213 000 км,за няма и кръгли 3 години,мислиш ли че Голф тройчиците са ги карали по-малко???
Общо взето истината е следната--дизел от тия години /говоря за Г3/ не е много удачно да се взима,предвид със сигурност предстоящите ремонти ако ще се кара доста време.До 5-6 годишен дизел има шанс да се намери читав.А и това че ние българите смятаме за част от основен ремонт смяна на турбина,дюзи или нещо от сорта си е наш проблем,това чисто и просто са си консумативи на тоя род двигатели.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 мар 2008 8:43


Stivi написа:
Bundy написа: турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....


Сега ако дадеш и едно научно обяснение как едно турбо работи наполовина направо те признавам за гении !

Сигурно има предвид ,че половината живот му е отишъл.Ама кат се има предвид ,че тука идват на 300-400к има начи да го караш още 300-400 :lol: по тая логика.Отделно и на двата мотора турбото е доста издръжливо - верно в един момент се ще дойде да и смениш лагерите на турбинката за 300 лева ,ама поне не се рушат от нищото.
P.S.Аз разход 5 май само веднъж съм виждал :cry: щото бях с буза на гумата.В резервоара си сипвам 5.5-6.5 ама колата се кара в Сф/бачкам в центъра/и сяка седмица по подбълканската ама не карам с 90-100 :lol: Иначе за стария дизел дето бил скапан от каранне мога да кажа ,че си е до оглед.Когато взимах колата нищо не знаех за ТДИ ,но като ходих я покарах ,порънчих,послушах и т.н. - за сега да чукна на дърво 45к километри мотора има чистене на колекторите и сменен дебитомер.Тва че дюзите и най-вече турбините били консуматив :lol: - искам някой да ми изкара сервизното ръководстово на ФВ и да го видим тоз консуматив точно на колко км. се сменя.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 мар 2008 10:56


Не ми се спори излишно,какви данни искаш кое на колко се сменяло,че те производителите на коли дават съвети на ХХ ХХХ километра да се сменя шофьорска седалка,на още ХХ ХХХ предно стъкло /за това някои ''разбирачи'' си мислят че като се разминава годината на производство на предното стъкло с останалите със сигурност имало челен удар/......Камо ли една турбина която изпитва такова загряване-изстиване,ненормални обороти и какво ли още не.Да не говорим за дюзите които работят на свръхналягане,не случайно VAG се отказаха от ''перфектната'' си пумпе-дюзе и заложиха и те на комънрейла /по произход италианска разработка--нека някой започне да ги плюе пак италианците/.Въобще не виждам никаква перспектива да се кара и поддържа стар /защото TDI на11-14 години едва ли звучи ново/ дизеляк.Не може една кола която струва 6К лева в представителство на VW да искат за ново ГНП 1900 лева с гаранцията,еми едва ли има бензинов двигател от гамата на VAG от тея години чийто основен ремонт да струва толкова.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 мар 2008 11:22


В Autodata съм гледал много пъти кво и и на кви километри се сменя/верно има големи простотий за смяна ама нито на едно място не пишеше турбина и дюзи :!: -така че без да е обиждаш ,но считам че си измисляш напосоки/.Отделно аз карам 14 годишния смотан и опърпан дизел ,а не ти и ми разправяш колко неизгодно било при условие ,че в него не влагам нищо :lol: Помпата примерно изобщо кво значение има колко пари е в юнитрейд след като се ремонтира и я има по моргите/не зачеквам темата че почти не се разваля/ :idea: Пък за комън-рейла и други разни впръсквания и т.н. изобщо не зачеквай темата щото само в тоя форум е писно-писано.


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Пон 10 мар 2008 11:51


propparo написа:.......не случайно VAG се отказаха от ''перфектната'' си пумпе-дюзе и заложиха и те на комънрейла


Не че искам да споря ,но тук грешиш, едното нещо заради което се отказаха от системата се нарича euro5, и другото е цената и.Поне така се твърди.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 мар 2008 11:59


bobidi написа:
propparo написа:.......не случайно VAG се отказаха от ''перфектната'' си пумпе-дюзе и заложиха и те на комънрейла


Не че искам да споря ,но тук грешиш, едното нещо заради което се отказаха от системата се нарича euro5, и другото е цената и.Поне така се твърди.

И шума.Ама най-важното е че целия свят влага пара в комън-рейл ,а ФВ сами в ПД- от тук елементарно по-евтино като цена/качество е комън-рейл :idea: Отделно за средностатистическия европеец ПД е доста по шумна/Оооо ужас какво ще си кажат комшийте/ спрямо комън-рейл.За тва пък ПД са по-мощни,по-пъргави и по-икономични.Другото е ,че вече комън-рейл излиза трето поколение с адски точни пиезо-дюзи :wink: - което води до много добро и меко впръскване.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 мар 2008 12:03


Ами то по моргите има всичко бе колега.
Означава ли че трябва да слагам в колата си част използвана вече ХХ хиляди километри и да се питам тя пък кога ще дефектира.Ами то тогава да карам и с гуми само втора употреба,масло втора употреба и така докъде ще я докараме.
А за помпа-дюзата,изнамерете си от нета за ARL примерно user manual-а.200 000 километра дават живот на едната помпа-дюза и то при правилна експлоатация.После за съжаление се сменя с чисто нова,защото един стенд за тестване и ремонт на такива струва около 230 000 евро,а аз поне в BG не съм виждал такъв.
А за това кое говоря на изуст и кое не-последните ми две коли са дизели и освен това карам и още една трета също дизел.И сега отново съм се насочил към бензинка да си търся..За себе си съм си направил сметката дали е удачно и дали не.А и на тая цена на дизеловото гориво--мерси.Вече все по-трудно може да се тегли и акциза и ДДС-то на това гориво обратно,затова че не виждам смисъл.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 мар 2008 12:09


Ми много хора си карат с части втора употреба - ся правилно,неправилно и други дилеми доста може да се изпише /то и за газта се пишат как прецаквала незнам си кво и незнам си що ама хората си карат/ - ама дет се вика като за без пари толкоз :wink: Мисля ,че вече за втори или трети път ти казвам че колегата се колебае между 90 и 110 коня мотор - демек не виждам ПД с всичските и капризи.Бензина като гледам не е станал 1.50 ,а газта 80 стотинки - та оттука ако земеш да го мислиш ще разбереш ,че и градския транспорт е поскъптанл така че юруш на колелата :lol: :( Отделно двата посочени мотора можеш да си ги караш с тираджийска нафта,прегоряло олио и квот се сетиш друго :wink:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 мар 2008 12:13


А и има още едно нещо колеги.
Има една приказка че с трици маймуни не се ловят.
Повечето българи си купиха дизели от средния и по-долу клас,защото по един или друг начин си намират нафтичка на черно от тубите,или просто защото видите ли стана модерно да се кара на дизел.От там и бензиностанциите се усетиха и си вдигнаха цените,като даже минаха тези на бензина 95.
Но както колегата Rabbit_TDI много точно казва тея дизели нямат нищо общо със съвременния комънрейл с вече даже четиристепенно впръскване на дизела и работещ на 1700 бара налягане.Ето тук вече е истината да караш дизел,вярно че не всеки може да си позволи такъв,но какво да се прави.
Както и да е темата много се разводни и отклони от основната си идея.Ясно е че гладния на сития не вярва.Пожелавам на всеки да може да си позволи по-съвременен дизел,защото тогава ще се пита ''Какво толкова му харесвах на това TDI?''Спирам с коментарите от своя страна.


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

опа

Мнениеот recaro_7 » Пон 10 мар 2008 20:32


здравеите момчета...
днес взех тди.ама 90кс.
Отказах 110-та заради не работещ климатик и цената от 6500лв.
и съмнилелният километраж :lol:
показваше 49000.
Аз се спрех на ГТ тди 90 1з,скоро ще има снимки.
Благодаря на всички за съдействието :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта