Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.
- Nikito_
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
И 90 и 110 коня щте те радват. Аз лично имам Golf 3 TDI Edition 110 коня и сам много доволен. Бяга страшно много. За разхода не мога да ти кажа колко гори 90 коня, но моито голфче лятото ми дава 4,7л/100км. смесен разход. Сега зимата го вдигна на 5,2-5,3. Служебната ми кола е сащо дизел ама на Пежо и вярвай ми повече се чупи нищо че 2005 година, а голфа е 1997. Вземаи 110 коня и му се кефи!!!
Аз съм с 90-то коня и да ти кажа супер си бяга.... ама тжа за разхода си е много субективно... като караш със 100-110 ше ти гори добре ама като караш със 140-160 ела да видиш едно 4.7-4.8-4.9 и така нататък... Лично аз съм доволен от машината... Карал съм и 110-то коня.... Има разлика но почти незабележима( в полза на 110-то по отношение на вървенето) В краъна сметка мнението ми е че която и от двете да вземеш няма да сбъркаш(стига да си е читава колата и да няма много неща за смяна-щото ще има може да си сигурен)
За турбото мога да кажа че излиза с гаранция 120000 км. от завода. Всички коли които караме са по над 200000 квото и да пише на километража. Някой долен немец му стопявал буталата години наред юркал го е сутрин на студено без да изчака да загрее взел й е душицата на колата и кво??? Ся ние да ги пазиме тука за да не се разпаднат... Квото и да говорят по сервизите турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Bundy написа: Ся ние да ги пазиме тука за да не се разпаднат... Квото и да говорят по сервизите турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....
Като избегнем някои неточности в изказването ти колега си прав донякъде.Нормално е да са издухани турбините ако особено никога не са сменяни.И тия километри са малко,2006 година купихме едно 320d произведено 2003г. и си беше вече на 213 000 км,за няма и кръгли 3 години,мислиш ли че Голф тройчиците са ги карали по-малко???
Общо взето истината е следната--дизел от тия години /говоря за Г3/ не е много удачно да се взима,предвид със сигурност предстоящите ремонти ако ще се кара доста време.До 5-6 годишен дизел има шанс да се намери читав.А и това че ние българите смятаме за част от основен ремонт смяна на турбина,дюзи или нещо от сорта си е наш проблем,това чисто и просто са си консумативи на тоя род двигатели.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Stivi написа:Bundy написа: турботата на всички ни са заминали на поне едно 40-50% от това което са били в първите няколко години като са излезли от завода....
Сега ако дадеш и едно научно обяснение как едно турбо работи наполовина направо те признавам за гении !
Сигурно има предвид ,че половината живот му е отишъл.Ама кат се има предвид ,че тука идват на 300-400к има начи да го караш още 300-400

P.S.Аз разход 5 май само веднъж съм виждал



- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Не ми се спори излишно,какви данни искаш кое на колко се сменяло,че те производителите на коли дават съвети на ХХ ХХХ километра да се сменя шофьорска седалка,на още ХХ ХХХ предно стъкло /за това някои ''разбирачи'' си мислят че като се разминава годината на производство на предното стъкло с останалите със сигурност имало челен удар/......Камо ли една турбина която изпитва такова загряване-изстиване,ненормални обороти и какво ли още не.Да не говорим за дюзите които работят на свръхналягане,не случайно VAG се отказаха от ''перфектната'' си пумпе-дюзе и заложиха и те на комънрейла /по произход италианска разработка--нека някой започне да ги плюе пак италианците/.Въобще не виждам никаква перспектива да се кара и поддържа стар /защото TDI на11-14 години едва ли звучи ново/ дизеляк.Не може една кола която струва 6К лева в представителство на VW да искат за ново ГНП 1900 лева с гаранцията,еми едва ли има бензинов двигател от гамата на VAG от тея години чийто основен ремонт да струва толкова.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В Autodata съм гледал много пъти кво и и на кви километри се сменя/верно има големи простотий за смяна ама нито на едно място не пишеше турбина и дюзи
-така че без да е обиждаш ,но считам че си измисляш напосоки/.Отделно аз карам 14 годишния смотан и опърпан дизел ,а не ти и ми разправяш колко неизгодно било при условие ,че в него не влагам нищо
Помпата примерно изобщо кво значение има колко пари е в юнитрейд след като се ремонтира и я има по моргите/не зачеквам темата че почти не се разваля/
Пък за комън-рейла и други разни впръсквания и т.н. изобщо не зачеквай темата щото само в тоя форум е писно-писано.



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
bobidi написа:propparo написа:.......не случайно VAG се отказаха от ''перфектната'' си пумпе-дюзе и заложиха и те на комънрейла
Не че искам да споря ,но тук грешиш, едното нещо заради което се отказаха от системата се нарича euro5, и другото е цената и.Поне така се твърди.
И шума.Ама най-важното е че целия свят влага пара в комън-рейл ,а ФВ сами в ПД- от тук елементарно по-евтино като цена/качество е комън-рейл


- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ами то по моргите има всичко бе колега.
Означава ли че трябва да слагам в колата си част използвана вече ХХ хиляди километри и да се питам тя пък кога ще дефектира.Ами то тогава да карам и с гуми само втора употреба,масло втора употреба и така докъде ще я докараме.
А за помпа-дюзата,изнамерете си от нета за ARL примерно user manual-а.200 000 километра дават живот на едната помпа-дюза и то при правилна експлоатация.После за съжаление се сменя с чисто нова,защото един стенд за тестване и ремонт на такива струва около 230 000 евро,а аз поне в BG не съм виждал такъв.
А за това кое говоря на изуст и кое не-последните ми две коли са дизели и освен това карам и още една трета също дизел.И сега отново съм се насочил към бензинка да си търся..За себе си съм си направил сметката дали е удачно и дали не.А и на тая цена на дизеловото гориво--мерси.Вече все по-трудно може да се тегли и акциза и ДДС-то на това гориво обратно,затова че не виждам смисъл.
Означава ли че трябва да слагам в колата си част използвана вече ХХ хиляди километри и да се питам тя пък кога ще дефектира.Ами то тогава да карам и с гуми само втора употреба,масло втора употреба и така докъде ще я докараме.
А за помпа-дюзата,изнамерете си от нета за ARL примерно user manual-а.200 000 километра дават живот на едната помпа-дюза и то при правилна експлоатация.После за съжаление се сменя с чисто нова,защото един стенд за тестване и ремонт на такива струва около 230 000 евро,а аз поне в BG не съм виждал такъв.
А за това кое говоря на изуст и кое не-последните ми две коли са дизели и освен това карам и още една трета също дизел.И сега отново съм се насочил към бензинка да си търся..За себе си съм си направил сметката дали е удачно и дали не.А и на тая цена на дизеловото гориво--мерси.Вече все по-трудно може да се тегли и акциза и ДДС-то на това гориво обратно,затова че не виждам смисъл.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми много хора си карат с части втора употреба - ся правилно,неправилно и други дилеми доста може да се изпише /то и за газта се пишат как прецаквала незнам си кво и незнам си що ама хората си карат/ - ама дет се вика като за без пари толкоз
Мисля ,че вече за втори или трети път ти казвам че колегата се колебае между 90 и 110 коня мотор - демек не виждам ПД с всичските и капризи.Бензина като гледам не е станал 1.50 ,а газта 80 стотинки - та оттука ако земеш да го мислиш ще разбереш ,че и градския транспорт е поскъптанл така че юруш на колелата
Отделно двата посочени мотора можеш да си ги караш с тираджийска нафта,прегоряло олио и квот се сетиш друго 




- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
А и има още едно нещо колеги.
Има една приказка че с трици маймуни не се ловят.
Повечето българи си купиха дизели от средния и по-долу клас,защото по един или друг начин си намират нафтичка на черно от тубите,или просто защото видите ли стана модерно да се кара на дизел.От там и бензиностанциите се усетиха и си вдигнаха цените,като даже минаха тези на бензина 95.
Но както колегата Rabbit_TDI много точно казва тея дизели нямат нищо общо със съвременния комънрейл с вече даже четиристепенно впръскване на дизела и работещ на 1700 бара налягане.Ето тук вече е истината да караш дизел,вярно че не всеки може да си позволи такъв,но какво да се прави.
Както и да е темата много се разводни и отклони от основната си идея.Ясно е че гладния на сития не вярва.Пожелавам на всеки да може да си позволи по-съвременен дизел,защото тогава ще се пита ''Какво толкова му харесвах на това TDI?''Спирам с коментарите от своя страна.
Има една приказка че с трици маймуни не се ловят.
Повечето българи си купиха дизели от средния и по-долу клас,защото по един или друг начин си намират нафтичка на черно от тубите,или просто защото видите ли стана модерно да се кара на дизел.От там и бензиностанциите се усетиха и си вдигнаха цените,като даже минаха тези на бензина 95.
Но както колегата Rabbit_TDI много точно казва тея дизели нямат нищо общо със съвременния комънрейл с вече даже четиристепенно впръскване на дизела и работещ на 1700 бара налягане.Ето тук вече е истината да караш дизел,вярно че не всеки може да си позволи такъв,но какво да се прави.
Както и да е темата много се разводни и отклони от основната си идея.Ясно е че гладния на сития не вярва.Пожелавам на всеки да може да си позволи по-съвременен дизел,защото тогава ще се пита ''Какво толкова му харесвах на това TDI?''Спирам с коментарите от своя страна.
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
опа
здравеите момчета...
днес взех тди.ама 90кс.
Отказах 110-та заради не работещ климатик и цената от 6500лв.
и съмнилелният километраж
показваше 49000.
Аз се спрех на ГТ тди 90 1з,скоро ще има снимки.
Благодаря на всички за съдействието
днес взех тди.ама 90кс.
Отказах 110-та заради не работещ климатик и цената от 6500лв.
и съмнилелният километраж

показваше 49000.
Аз се спрех на ГТ тди 90 1з,скоро ще има снимки.
Благодаря на всички за съдействието

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта