Голф 3 GTI

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Голф 3 GTI

Мнениеот krastio » Нед 09 мар 2008 16:31


Здравейте , искам да попитам нещо ... Преди 1 седмица си купих въпросният голф ГТИ обаче нещо не ми харесва педала на газта .... Мисълта ми е , че когато е в свободно състояние няма разлика ... Но когато си сложиш крака зад него и го повдигаш аколо 5 - 10 см. от спокойно състояние ... с този проблем малко по трудно потеглям на 1-ва защото трябва да го натисна по надолу за да му подам газ .. как да го оправя , че е непоносимо ... Оточнявам когато е в спокойно състояние Педала на Газта няма разлика работи на 1000 оборота ... но когато си мушна крака под него го повдигам към мен със 5 - 10 см. Благодаря на всички предварително




Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 09 мар 2008 19:59


:arrow:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 GTI

Мнениеот Vito » Нед 09 мар 2008 20:33


krastio написа:Здравейте , искам да попитам нещо ... Преди 1 седмица си купих въпросният голф ГТИ обаче нещо не ми харесва педала на газта .... Мисълта ми е , че когато е в свободно състояние няма разлика ... Но когато си сложиш крака зад него и го повдигаш аколо 5 - 10 см. от спокойно състояние ... с този проблем малко по трудно потеглям на 1-ва защото трябва да го натисна по надолу за да му подам газ .. как да го оправя , че е непоносимо ... Оточнявам когато е в спокойно състояние Педала на Газта няма разлика работи на 1000 оборота ... но когато си мушна крака под него го повдигам към мен със 5 - 10 см. Благодаря на всички предварително



Колега,предлагам ти само да натискаш педала,без да си мушкаш крака зад него :D

Тва беше в кръга на шегата,значи когато не пипаш газта,колата си поддържа 1000 оборота,така ли?Какъв е тогава проблема,освен че са ти малко височки тихите обороти?Или те притеснява луфта на педала назад? :roll:


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Нед 09 мар 2008 21:30


Да не отварям нова тема проблем ли е,ч ниските обороти са на 1000 смисъл говори ли зле това или не е проблем ;)


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 09 мар 2008 22:00


Мисълта ми е следната ... има луфт на педала за газта .. но колата когато е в студено състояние работи на обороти от 1100 - 1200 и след това 1000...Исках да попитам дали е проблем , че има такъф луфт на педала ...


И за да не флоода , ще задам още няколко въпроса на които Ве моля да ми помогнете...

1-ви въпрос "Скоростите и са доста хлабави в смисъл която и скорост да вклучиш се едно си на свободен ход .. 5-та много редко я намирам "

2-ри въпрос "Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта която и подавам какъф е проблема , и все едно заглъхва и започва да набира "

Благодаря Ви за помоща предварително ... и ако изникне още нещо , се надявам да си помогнем ... , Но това за поемането на газта най-много ме притеснява иначе няма проблем негасне само дето заглъхва и постепенно набира .. :)


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Нед 09 мар 2008 23:08


Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта

Колега така не се кара GTI ...
Пробвал ли си да я "изцепиш" и дали тогава имаш същия проблем тези двигатели искат ОБОРОТИ


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 10 мар 2008 1:24


Колега по първия въпрос има много изписано,цъкни нещо от сорта на "скорости" в търсачката и със сигурност ще получиш прозрение :lol:

А по втория-моето мнение е,че отнякъде по системата ти засмуква въздух,прегледай маркучите на вакуума и сист. от инжекциона до въздушния филтър.И по това има доста инфо,само трябва да го намериш...

П.С И колегата е прав,GTI се кара предимно на обороти,демек с яко газ,иначе защо си го купил :drive : vw fen


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пон 10 мар 2008 21:14


Благодаря Ви за исчерпателните отоговори ... А сега за да и сменя ангренажен ремък , въздушен филтър , горивен филтър , масло и т.н както си му е реда за нова кола колко пари горе долу ще ми излезе всичко без монтажа (майстор). Много ми е чудно пак оточнявам GTI 2.0 115 кона


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Пон 10 мар 2008 21:26


Зависи от "нивото" което търсиш /като качество на консумативите/ но без майстора около 120 лв.


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пон 10 мар 2008 21:45


Еми майстор ми каза , че 4-тири пистови ремъка трябва да сменя там вече масло и т.н .. А препоръчайте някакво масло (да не е някой ментак) и с какво да пречистя двигатяла ,че може да се досетите че е Италианка , Но майстора каза , че двигателя и работи много добре :) и ме зарадва


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пон 10 мар 2008 21:52


я хвани волана със зъби и пробвай да направиш обратен завой и после пусни тема защо се върти толкова трудно тоя волан със зъби, педала на газта е направен да е натиска, не да се повдига :lol: Иначе за скоростите това че трябва да ги "търсиш" предполагам е от тампончетата на лостовия механизъм бял кахър, сменят се лесно и бързо струва около 20 лева лостчето + тампоните

за второто... принципно тоя двигател на тия обороти е мъртвец ама все пак прегледай въздуховодите, провери за слаб цилиндър и т.н.

за масло...някой с аутодата да каже какво дава да се слага според производителя, че аз не мога да си намеря диска


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Пон 10 мар 2008 22:29


4 ремъка ?


nehalem
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nehalem » Пон 10 мар 2008 22:32


krastio написа:2-ри въпрос "Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта която и подавам какъф е проблема , и все едно заглъхва и започва да набира "

Благодаря Ви за помоща предварително ... и ако изникне още нещо , се надявам да си помогнем ... , Но това за поемането на газта най-много ме притеснява иначе няма проблем негасне само дето заглъхва и постепенно набира .. :)


Колегата е прав, че така не се кара гти :) аз от скоро съм с 2.0 GTI 150 HP, опитай да сменяш скоростите когато си стигнал поне 3000 оборота и ще усетиш ускорението или направо на 5000 оборота на първа пускай съединителя и отлитай :)

Иначе сериозно, ако искаш спокойно каране и все пак да се набира, качвай до 3000 оборота и сменяй тогава скорост


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Пон 10 мар 2008 22:45


Еми майстор ми каза , че 4-тири пистови ремъка трябва да сменя там

не му я давай да я прави.....


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 10 мар 2008 23:06


Да не ти е казал "четирипистов ремък"? :idea: Май така ти е казал.......

А относно как да му обясниш какъв е двигателя,кажи му кода :idea:
Всички любими двигателчета си имат код,ако не го пише на талона на колата(а със сигурност го пише точно преди номера на двигателя и сигурно пише 2Е :idea: ),то провери във справочника на форума и то пак с търсачката :idea:

Успех!

П.С А относно маслото-заложи на Liqui Molly 10w40,мене ме радва от много време и не се стърпях да го препоръчам,въпреки че сега ще се почне "Аз карам с еди-кое си,а пък аз с не знам кое"Цената му е около 55-60лв за 5литра-4 в мотора,1-за доливане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buferato, Google [Bot], KaloyanMilanov и 65 госта