Голф 3 GTI
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Голф 3 GTI
Здравейте , искам да попитам нещо ... Преди 1 седмица си купих въпросният голф ГТИ обаче нещо не ми харесва педала на газта .... Мисълта ми е , че когато е в свободно състояние няма разлика ... Но когато си сложиш крака зад него и го повдигаш аколо 5 - 10 см. от спокойно състояние ... с този проблем малко по трудно потеглям на 1-ва защото трябва да го натисна по надолу за да му подам газ .. как да го оправя , че е непоносимо ... Оточнявам когато е в спокойно състояние Педала на Газта няма разлика работи на 1000 оборота ... но когато си мушна крака под него го повдигам към мен със 5 - 10 см. Благодаря на всички предварително
Re: Голф 3 GTI
krastio написа:Здравейте , искам да попитам нещо ... Преди 1 седмица си купих въпросният голф ГТИ обаче нещо не ми харесва педала на газта .... Мисълта ми е , че когато е в свободно състояние няма разлика ... Но когато си сложиш крака зад него и го повдигаш аколо 5 - 10 см. от спокойно състояние ... с този проблем малко по трудно потеглям на 1-ва защото трябва да го натисна по надолу за да му подам газ .. как да го оправя , че е непоносимо ... Оточнявам когато е в спокойно състояние Педала на Газта няма разлика работи на 1000 оборота ... но когато си мушна крака под него го повдигам към мен със 5 - 10 см. Благодаря на всички предварително
Колега,предлагам ти само да натискаш педала,без да си мушкаш крака зад него

Тва беше в кръга на шегата,значи когато не пипаш газта,колата си поддържа 1000 оборота,така ли?Какъв е тогава проблема,освен че са ти малко височки тихите обороти?Или те притеснява луфта на педала назад?

- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Мисълта ми е следната ... има луфт на педала за газта .. но колата когато е в студено състояние работи на обороти от 1100 - 1200 и след това 1000...Исках да попитам дали е проблем , че има такъф луфт на педала ...
И за да не флоода , ще задам още няколко въпроса на които Ве моля да ми помогнете...
1-ви въпрос "Скоростите и са доста хлабави в смисъл която и скорост да вклучиш се едно си на свободен ход .. 5-та много редко я намирам "
2-ри въпрос "Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта която и подавам какъф е проблема , и все едно заглъхва и започва да набира "
Благодаря Ви за помоща предварително ... и ако изникне още нещо , се надявам да си помогнем ... , Но това за поемането на газта най-много ме притеснява иначе няма проблем негасне само дето заглъхва и постепенно набира ..
И за да не флоода , ще задам още няколко въпроса на които Ве моля да ми помогнете...
1-ви въпрос "Скоростите и са доста хлабави в смисъл която и скорост да вклучиш се едно си на свободен ход .. 5-та много редко я намирам "
2-ри въпрос "Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта която и подавам какъф е проблема , и все едно заглъхва и започва да набира "
Благодаря Ви за помоща предварително ... и ако изникне още нещо , се надявам да си помогнем ... , Но това за поемането на газта най-много ме притеснява иначе няма проблем негасне само дето заглъхва и постепенно набира ..

Колега по първия въпрос има много изписано,цъкни нещо от сорта на "скорости" в търсачката и със сигурност ще получиш прозрение
А по втория-моето мнение е,че отнякъде по системата ти засмуква въздух,прегледай маркучите на вакуума и сист. от инжекциона до въздушния филтър.И по това има доста инфо,само трябва да го намериш...
П.С И колегата е прав,GTI се кара предимно на обороти,демек с яко газ,иначе защо си го купил


А по втория-моето мнение е,че отнякъде по системата ти засмуква въздух,прегледай маркучите на вакуума и сист. от инжекциона до въздушния филтър.И по това има доста инфо,само трябва да го намериш...
П.С И колегата е прав,GTI се кара предимно на обороти,демек с яко газ,иначе защо си го купил


- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
я хвани волана със зъби и пробвай да направиш обратен завой и после пусни тема защо се върти толкова трудно тоя волан със зъби, педала на газта е направен да е натиска, не да се повдига
Иначе за скоростите това че трябва да ги "търсиш" предполагам е от тампончетата на лостовия механизъм бял кахър, сменят се лесно и бързо струва около 20 лева лостчето + тампоните
за второто... принципно тоя двигател на тия обороти е мъртвец ама все пак прегледай въздуховодите, провери за слаб цилиндър и т.н.
за масло...някой с аутодата да каже какво дава да се слага според производителя, че аз не мога да си намеря диска

за второто... принципно тоя двигател на тия обороти е мъртвец ама все пак прегледай въздуховодите, провери за слаб цилиндър и т.н.
за масло...някой с аутодата да каже какво дава да се слага според производителя, че аз не мога да си намеря диска
krastio написа:2-ри въпрос "Потеглям на 1-ва .. включвам 2-ра .. сменям на 3-та на 1500 оборота натискам до края педала и неможе да поеме газта която и подавам какъф е проблема , и все едно заглъхва и започва да набира "
Благодаря Ви за помоща предварително ... и ако изникне още нещо , се надявам да си помогнем ... , Но това за поемането на газта най-много ме притеснява иначе няма проблем негасне само дето заглъхва и постепенно набира ..
Колегата е прав, че така не се кара гти


Иначе сериозно, ако искаш спокойно каране и все пак да се набира, качвай до 3000 оборота и сменяй тогава скорост
Да не ти е казал "четирипистов ремък"?
Май така ти е казал.......
А относно как да му обясниш какъв е двигателя,кажи му кода
Всички любими двигателчета си имат код,ако не го пише на талона на колата(а със сигурност го пише точно преди номера на двигателя и сигурно пише 2Е
),то провери във справочника на форума и то пак с търсачката
Успех!
П.С А относно маслото-заложи на Liqui Molly 10w40,мене ме радва от много време и не се стърпях да го препоръчам,въпреки че сега ще се почне "Аз карам с еди-кое си,а пък аз с не знам кое"Цената му е около 55-60лв за 5литра-4 в мотора,1-за доливане.

А относно как да му обясниш какъв е двигателя,кажи му кода

Всички любими двигателчета си имат код,ако не го пише на талона на колата(а със сигурност го пише точно преди номера на двигателя и сигурно пише 2Е


Успех!
П.С А относно маслото-заложи на Liqui Molly 10w40,мене ме радва от много време и не се стърпях да го препоръчам,въпреки че сега ще се почне "Аз карам с еди-кое си,а пък аз с не знам кое"Цената му е около 55-60лв за 5литра-4 в мотора,1-за доливане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], buferato, KaloyanMilanov и 65 госта