Имам Jetta 90 г. 1.6 с автоматична скор. кутия от около 2 години. В началото, когато тръгвах от старт с газ до дупка на около 60 км/ч превключваше на втора предавка, а на около 110 км/ч превключваше на трета( кутията е тристепенна). Обаче напоследък ( последните 5-6 месеца може би) ми прави впечатление, че колата по-рядко включва на по-ниска предавка, и съответно сега включва на 40 на втора, и на 90 на трета( като я изрежа до край ), като иначе всичко друго изглежда в ред, в смисъл, че предавките се превключват плавно, както си е било винаги, а и междудругото ми падна малко разхода.
Тъпото е, че в Бургас няма сервизи за автоматични скоростни кутии, и засега съм се консултирал с един приятел, според който проблема ми бил в двигателя.
jetta aвтоматик предавки проблем?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има един сервиз за скоростни кутии в Бургас.. сега ще се опитам да ти обясня къде е
когато тръгнеш от светофара на кат към борсата .. малко преди тих труд завиваш в дясно..
там имаше някъде табелка за автоматични скорости и такива простотии
пича се казва миро
чува ги много сериозно работите
а е единствения май дето чува повечко скористите в Бургас
питай където и да било за Миро предполагам че ще те насочат към него..
успех
когато тръгнеш от светофара на кат към борсата .. малко преди тих труд завиваш в дясно..
там имаше някъде табелка за автоматични скорости и такива простотии
пича се казва миро
чува ги много сериозно работите
а е единствения май дето чува повечко скористите в Бургас
питай където и да било за Миро предполагам че ще те насочат към него..
успех
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: jetta aвтоматик предавки проблем?
JoroK написа:Имам Jetta 90 г. 1.6 с автоматична скор. кутия от около 2 години. В началото, когато тръгвах от старт с газ до дупка на около 60 км/ч превключваше на втора предавка, а на около 110 км/ч превключваше на трета( кутията е тристепенна). Обаче напоследък ( последните 5-6 месеца може би) ми прави впечатление, че колата по-рядко включва на по-ниска предавка, и съответно сега включва на 40 на втора, и на 90 на трета( като я изрежа до край ), като иначе всичко друго изглежда в ред, в смисъл, че предавките се превключват плавно, както си е било винаги, а и междудругото ми падна малко разхода.
Тъпото е, че в Бургас няма сервизи за автоматични скоростни кутии, и засега съм се консултирал с един приятел, според който проблема ми бил в двигателя.
Във Варна в Техническия университет (в задния двор се намира работилницита на Стефанов-той и асистент в Техническия....потърси го-цар е на автоматиците..само с това се занимава!
Благодаря ви!
Ако някой има същата кола( естествено може да е и Голф автоматик), ако може да ми каже как се държи при него. Защото има една подробност, която пропуснах без да искам. Когато купих колата, маслото в кутията беше в повече, и аз я карах така около година, и после източих( или по- точно изсмуках с една спинцовка и мъркуч) около 250 гр. Там е работата, че не мога да се сетя дали от тогава е така колата, или от по-скоро, защото нали се сещате, че не всеки ден настъпвам до дупка, особено пък в града.
Ако някой има същата кола( естествено може да е и Голф автоматик), ако може да ми каже как се държи при него. Защото има една подробност, която пропуснах без да искам. Когато купих колата, маслото в кутията беше в повече, и аз я карах така около година, и после източих( или по- точно изсмуках с една спинцовка и мъркуч) около 250 гр. Там е работата, че не мога да се сетя дали от тогава е така колата, или от по-скоро, защото нали се сещате, че не всеки ден настъпвам до дупка, особено пък в града.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Vizor написа:Има един сервиз за скоростни кутии в Бургас.. сега ще се опитам да ти обясня къде е
когато тръгнеш от светофара на кат към борсата .. малко преди тих труд завиваш в дясно..
там имаше някъде табелка за автоматични скорости и такива простотии
пича се казва миро
чува ги много сериозно работите
а е единствения май дето чува повечко скористите в Бургас
питай където и да било за Миро предполагам че ще те насочат към него..
успех
много точно.аз бачках при него известно време и той наистина много ги чува нещата.обаче да ти кажа ми се струва че това е нещо с мотора.аз имам голф 3 1.8 автомат.значи когато не е на спотен ржим с газ до края
1-ва-50-60км/ч
2-ра-80-90км/ч
3-та-120-13-км/ч
4-та-макс
а на спортен режим
1-ва-80км/ч
2-ра-120-130км/ч
и така нататък.предполагам че ако са ти правили центровка или нещо друго е барано за това харчи по-малко но и съответно и върви по малко.
varbanoff написа:Ходи да я погледнат колегите са ти казали къде,при мен с кикдаун на 1-ва-60,65 на 2-ра-120,130.Голф2 1.8 90hp.Сподели къде е бил проблема когато разбереш,че и безтова инфото за нашите коли е доста оскъдно.
Кикдаун означава предполагам газ до дупка, нали? Чувал съм, че по принцип автоматиците имат бутон под педала на газта, който всъщност е този кикдаун. Моята има под педала само пластмасов ограничител, но то си е така откакво я имам колата, а в началото се изрязваше яко. Значи колата ми няма спортни режими, има P,R,N,D,2 и 1 позиция. Значи като я включа на първа си вдига без проблем 65 км/ч, но като е на D или втора на 40 включва втора. Пробвах я на бензин ( колата ми е с газово), същата работа. А колкото до разхода, мисля, че е паднал , защото сега по-рано включва високи предавки.
Благодаря ви за отзивите, днес се надявам да остане време да прескоча до този Миро.
А ако може да ми кажете къде да си сменя маслото, от къде да си купя филтър и т.н., че съм питал в два-три магазина, където като им кажа автоматик все едно им казвам луноход.
Колеги, за съжаление все още не мога да ви дам повече инфо. Този Миро беше готин, каза ми, че вече не се занимава с автоматици- голяма хамалогия било и т.н. Иначе ми обърна внимание, огледа колата, доляхме й около 100 гр. масло( това не реши проблема!), според него кутията ми е в ред, щом не буксувала и т.н. Каза ми да си проверя жилото на газта( още не съм го направил), но то по него нищо не е променяно, така, че въобще не ми се вярва да е нещо такова. Проверихме, че когато натисна докрай газта се опъва докрай лоста на скор. кутия ( май това е кикдауна на кутията). То в нея имало нещо, което той нарече мозък на кутията( който преценя кога да се включват предавките и т.н), ама каза, че било ъпсурд да е от него. И така да, тъпня, явно, че ще си я карам така. Със сигурност смятам да сменя маслото на кутията и диференциала, че да видим. Само сега как да знам предварително дали да си купя нов филтър, щом като не се сменял
А колкото до инфо ето ви линк от замундата за Manual: http://zamunda.net/details.php?id=25991

А колкото до инфо ето ви линк от замундата за Manual: http://zamunda.net/details.php?id=25991
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
брато пусни го по добре тоя линк ако обичаш че и мен ме интересува.
за филтър и гарнитура провери в магазина на vw на 55 блок на младост.на мен за 3-ката ми казаха 28лв филтър и 12лв гарнитура.и до колкото знам от миро филтъра се сменява на всяка смяна на маслото.то и масления филтър на мотора е метален ама....то маслото излиза най скъпо че ше е към 60лв на курията и към 10лв за дифа. иначе провери там за тея (филтър и гарнитура)работи че аз проверих и на друго място и ми казаха 130лв някъде.а ако нещо не намериш пиши на ЛС а помощ така и така си градски
за филтър и гарнитура провери в магазина на vw на 55 блок на младост.на мен за 3-ката ми казаха 28лв филтър и 12лв гарнитура.и до колкото знам от миро филтъра се сменява на всяка смяна на маслото.то и масления филтър на мотора е метален ама....то маслото излиза най скъпо че ше е към 60лв на курията и към 10лв за дифа. иначе провери там за тея (филтър и гарнитура)работи че аз проверих и на друго място и ми казаха 130лв някъде.а ако нещо не намериш пиши на ЛС а помощ така и така си градски
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
JoroK написа:Кикдаун означава предполагам газ до дупка, нали? Чувал съм, че по принцип автоматиците имат бутон под педала на газта, който всъщност е този кикдаун.
Щом не ти работи кик-дауна (той не бутон под педала, а е на самото жило на газта) и ти изрежда бързо предавките изглежда че ти работи в сервизен режим
Ако кутията ти е с електронно управление изхода е диагностика.
Нещо не можах да го направя тоя линк, сега пак ще пробвам.http://zamunda.net/details.php?id=25991
Миро ми каза, че жилата командват кикдауна, и на практика той трябвало да се включи и когато натиснеш педала до средата, т.е. тогава трябва да мине една предавка надолу. Това си ми действа точно така, но просто не минава още една надолу, и както написах в по- горните постове не може да се изреже както преди.
А това за диагностиката звучи много депресиращо, просто нямам идея къде другаде да отида да я погледнат, и естествено не знам електонно ли е управлението, но явно, че в самата кутия има нещо, което също управлява нещо си там, т.е. на какви обороти да превключи и т.н., абе гадории отвсякъде. Едва ли не трябва да се чувствам виновен, че съм си купил автоматик, че то и толкова стар.
Мерси на martineli за това за 55 бл.
Само за информация: вчера звънях във Вестауто да питам колко ще ми вземат за смяна на маслото. Казаха ми, че имали много работа, да съм отидел на място, че този филтър ако нямало в наличност в София, ще трябва да чакам 20 дни, и въобще no comment.
Миро ми каза, че жилата командват кикдауна, и на практика той трябвало да се включи и когато натиснеш педала до средата, т.е. тогава трябва да мине една предавка надолу. Това си ми действа точно така, но просто не минава още една надолу, и както написах в по- горните постове не може да се изреже както преди.
А това за диагностиката звучи много депресиращо, просто нямам идея къде другаде да отида да я погледнат, и естествено не знам електонно ли е управлението, но явно, че в самата кутия има нещо, което също управлява нещо си там, т.е. на какви обороти да превключи и т.н., абе гадории отвсякъде. Едва ли не трябва да се чувствам виновен, че съм си купил автоматик, че то и толкова стар.
Мерси на martineli за това за 55 бл.
Само за информация: вчера звънях във Вестауто да питам колко ще ми вземат за смяна на маслото. Казаха ми, че имали много работа, да съм отидел на място, че този филтър ако нямало в наличност в София, ще трябва да чакам 20 дни, и въобще no comment.
- Vasseto
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Карам Г2 автоматик вече 3 години.
Да кажа само че гарнитурата ти е метална и иска само измиване.Масло за смяна е само 3 литра.Може да си купиш 4 литра.И се налива през щеката.В диференцияла е 0,75 литра.Имаш да смениш само една гарнитура с маслото и си отново на старта.
Аз наливам ATF Dextron III задължително.Поне това е най доброто за тези кутии.
Смяна на масло е на 60000 км.
Ако до сега не си го сменял е време да го смениш.
P.S. Много яки кутии.Имат проблеми с 3 семеринга,но дано да не стигаш до тях.
На много масла пише че трябва да се сменят или на изминати километри или на 1 година.
Да кажа само че гарнитурата ти е метална и иска само измиване.Масло за смяна е само 3 литра.Може да си купиш 4 литра.И се налива през щеката.В диференцияла е 0,75 литра.Имаш да смениш само една гарнитура с маслото и си отново на старта.
Аз наливам ATF Dextron III задължително.Поне това е най доброто за тези кутии.
Смяна на масло е на 60000 км.
Ако до сега не си го сменял е време да го смениш.
P.S. Много яки кутии.Имат проблеми с 3 семеринга,но дано да не стигаш до тях.
На много масла пише че трябва да се сменят или на изминати километри или на 1 година.
Vasseto написа:Карам Г2 автоматик вече 3 години.
Да кажа само че гарнитурата ти е метална и иска само измиване.Масло за смяна е само 3 литра.Може да си купиш 4 литра.И се налива през щеката.В диференцияла е 0,75 литра.Имаш да смениш само една гарнитура с маслото и си отново на старта.
Аз наливам ATF Dextron III задължително.Поне това е най доброто за тези кутии.
Смяна на масло е на 60000 км.
Ако до сега не си го сменял е време да го смениш.
P.S. Много яки кутии.Имат проблеми с 3 семеринга,но дано да не стигаш до тях.
На много масла пише че трябва да се сменят или на изминати километри или на 1 година.
Здрасти колега, и аз карам автомат самоче пасат. Кажи моля каде ти сменят маслото и всичко останало на скоростната кутия. Карам вече 9000 км и не съм го сменявал, а от преди мен - кой знае кога е сменявано?!? Благодаря предварително.
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
а я дайте една реална цена на маслото+филтъра+гарнитурата за голф2 1.6 автомат с 3 скорости че миля да ги сменям и да имам идея , да не ме излъжат някъде
иначе за скоростите и при мен така ги сменя.. 1ва до 60-65 2ра до 110-120 с газ до дупка
п.с. а я да ви питам при вас когато стоите на светофара да речем и държите спирачката докато сте на D,тресе ли ви леко ? че при мен го прави и ме дразни понякога.. но вече по навик минавам на N когато не съм в движение.иначе всички тампони и тем подобни глупусти по колата са сменени.а и когато пуснете на скорост и сте на равно без да държите спирачката тръгва ли колата или седи на едно място ?
благодаря предварително,че доста отдавна се каня да попитам за тея неща


иначе за скоростите и при мен така ги сменя.. 1ва до 60-65 2ра до 110-120 с газ до дупка
п.с. а я да ви питам при вас когато стоите на светофара да речем и държите спирачката докато сте на D,тресе ли ви леко ? че при мен го прави и ме дразни понякога.. но вече по навик минавам на N когато не съм в движение.иначе всички тампони и тем подобни глупусти по колата са сменени.а и когато пуснете на скорост и сте на равно без да държите спирачката тръгва ли колата или седи на едно място ?
благодаря предварително,че доста отдавна се каня да попитам за тея неща
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], loopci и 55 госта