Това което си харесал е една добра машина, нещата които те интересуват са следните:
1. при палене на колата дали изпушва отзад, най-лесно се разбира сутрин след като е престояла и я запали някои а ти гледаш отзад дали изпушва сиво-син дим, ако да значи има работа по мотора, гори масло.
2. погледни разширителния съд за антифриза дали е чист или е ръждясал, ако не е това е признак че не е карана с вода, или ако е то е за малко. Ако е сменена водната помпа то тя трябва да е по лъскава от останалите елементи- тялото на което се захваща, мазни петна там не са приятни ако е мазна оста на помпата това означава, че изпуска.
3. когато отвориш капачката за маслото при работещ мотор е нормално са се променят оборотите, така нарушаваш работата му. По-неприятен е момента ако има пияно-образни налепи по капачката и вътре под нея. Важно е да погледнеш как е маслото на цвят и дори го помириши да не мирише на бензин.
4. ако има хидравлика на кормилната система като въртиш волана да не скърца.
5. качи се в колата и я покарай като минава през неравности трябва да минава добре, да не дрънка а да минава с глухи тропоти.
6. съединителя е добре да е мек, обърни внимание къде зацепва да не е над средата, желателно е да е под средата на хода.
7. другото важно нещо е да огледаш колата добре отвън, отвътре и отдолу, погледни в багажника около резервната гума или на задния панел за един стикер хартиен около 10/10см. на него са написани доста неща за колата VIN кода, кода на двигателя колко kw е мотора и т.н.
8. огледай фугите на вратите капаците трябва да са еднакви навсякъде ако има разлики някъде се загледай за намеса от майстори.
9. обърни внимание на начина по който се превключват скоростите трябва да е сравнително гладко.
Има и други глупости но сега това се сещам. Успех
