Имам проблем с оборотите!Много интересно - те са високи след като по време на движение изключа от скорост-оборотомера показва 2000-2200.Като превключа от например 3 на 4 скорост (момента на превключване) оборотите вместо да паднат рязко се вдигат.Когато спра вече на място след около 1-2 м. оборотите се нормализират.Не мога да си обясня защо е така!Ако знаете моля помогнете!
Високи обороти след изключване от скорост по време на движен
- buferato
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Контакти:
Високи обороти след изключване от скорост по време на движен
Здравеите колеги!Нов съм във форума.Наскоро купих ПОЛО 1.0 97г.
Имам проблем с оборотите!Много интересно - те са високи след като по време на движение изключа от скорост-оборотомера показва 2000-2200.Като превключа от например 3 на 4 скорост (момента на превключване) оборотите вместо да паднат рязко се вдигат.Когато спра вече на място след около 1-2 м. оборотите се нормализират.Не мога да си обясня защо е така!Ако знаете моля помогнете!
Имам проблем с оборотите!Много интересно - те са високи след като по време на движение изключа от скорост-оборотомера показва 2000-2200.Като превключа от например 3 на 4 скорост (момента на превключване) оборотите вместо да паднат рязко се вдигат.Когато спра вече на място след около 1-2 м. оборотите се нормализират.Не мога да си обясня защо е така!Ако знаете моля помогнете!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Общо взето има две възмойности:
1. Компютъра е натрупал грешка ,която можеш да зачистиш с откачане на + на акумулатора за 20 мин. Ако се оправят нещата и след известно време нещата станат същите отиваш на диагностика да се види защо е натрупал грешка (отиваш докато има грешка)
2 Моторчето за празен ход е за чистене или за смяна. Струва не по-малко от 120 лв-150 лв
Първата причина е далеч по-вероятна
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
buferato написа:Мисля ,че мога да го оправя със завъртане на делкото!
За твоят двигател (независимо дали е с код AER или ALL ), ъгъла на гапалването трябва да е 6 +-1 при 1500 оборота ,а на празен ход трябва да държи 700 +- 40 оборота. Ако колата ти не се замисля преди да се изтегли като "смачкаш" газта на ниска предавка (малък ъгъл) или прихълцва преди да се изтегли (голям ъгъл) по добре не закачай делкото
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
buferato написа:Двигателя ми е тип-AER.Завъртях делкото леко наляво(мисля че му давам закъснение) -оборотите спаднаха.
За мен това е голяма грешка!!!
Делкото се настройва само при загрялл двигател и хората които го настойват "на слух" го въртят така че да постигнат максимално високи обороти. Дано си отбелязал първоначалното му положение. Имай в предид ,че ако е изместено с около 1 милиметър дава и преварение/закъснение с около 2-3 градуса.Върни си го както си беше!
Откачай + на акумолатора за 20 мин и виж дали ще се реши проблема. Едиственит проблем след това е ,че само първият път като запалиш може и да изгасне , да трябва да настройваш часовника и ако имаш код на касетофона/CD-то да ти го поиска след включване. Давай смело!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Моята система за подаване на горивото е Mono-Motronic ,a твоята е Motronic MP9.0 и незная какво ти е моторчето ,но можеш да видиш тази темаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11531&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0%F7%E5
На практика се то подпира/регулира дроселовата клапа (или макарата на която е навито жилото на газта) за да не се връща докрай. Като огледаш "макарата" би трябвало да се ориантираш.
По-добре да каже някой колега който е с Motronic MP9.0
На практика се то подпира/регулира дроселовата клапа (или макарата на която е навито жилото на газта) за да не се връща докрай. Като огледаш "макарата" би трябвало да се ориантираш.
По-добре да каже някой колега който е с Motronic MP9.0
колега триябваше да започнеш така моя двигател АЕR ---
играеха ми оборотките и зачистих дросела след това оборотките се дигнаха на 1250 в движение и стоят така докато колата не спре на миясто какво да правя ---
след това се вклучвам аз --- ДА и МОЯТА Е ТАКА ---нищо не е развалено проблемасе оправя без копуване на части просто зачистване и настроика на клапа мороче и тпс но как става точно кои ще обясни -----
аиде кои пич щ е обясни на нас невежите --- искам настроика на фабрични настоики кои ги знаи как стават че колата може да и е баено преди да е купена
играеха ми оборотките и зачистих дросела след това оборотките се дигнаха на 1250 в движение и стоят така докато колата не спре на миясто какво да правя ---
след това се вклучвам аз --- ДА и МОЯТА Е ТАКА ---нищо не е развалено проблемасе оправя без копуване на части просто зачистване и настроика на клапа мороче и тпс но как става точно кои ще обясни -----
аиде кои пич щ е обясни на нас невежите --- искам настроика на фабрични настоики кои ги знаи как стават че колата може да и е баено преди да е купена
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
