Високи обороти след изключване от скорост по време на движен

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Високи обороти след изключване от скорост по време на движен

Мнениеот buferato » Съб 16 дек 2006 16:44


Здравеите колеги!Нов съм във форума.Наскоро купих ПОЛО 1.0 97г.
Имам проблем с оборотите!Много интересно - те са високи след като по време на движение изключа от скорост-оборотомера показва 2000-2200.Като превключа от например 3 на 4 скорост (момента на превключване) оборотите вместо да паднат рязко се вдигат.Когато спра вече на място след около 1-2 м. оборотите се нормализират.Не мога да си обясня защо е така!Ако знаете моля помогнете! :roll:




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 16 дек 2006 16:55


:welcome_to_group
Общо взето има две възмойности:
1. Компютъра е натрупал грешка ,която можеш да зачистиш с откачане на + на акумулатора за 20 мин. Ако се оправят нещата и след известно време нещата станат същите отиваш на диагностика да се види защо е натрупал грешка (отиваш докато има грешка)
2 Моторчето за празен ход е за чистене или за смяна. Струва не по-малко от 120 лв-150 лв
Първата причина е далеч по-вероятна :wink: Успех :!:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 16 дек 2006 20:22


Какво е горивото?(газ,бензин,дизел).


Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Мнениеот buferato » Пон 18 дек 2006 20:38


Anbuch,благодаря за отговора!Мисля ,че мога да го оправя със завъртане на делкото!Забравих да спомена,че оборотите ги вдигна след като смених възд.филтър и забърсах дроселовата клапа!Колкото до запитването от ,,Тръба,,-Polo-то е бензин!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 18 дек 2006 21:52


buferato написа:Мисля ,че мога да го оправя със завъртане на делкото!

:?: :?: :?: :roll: Не съм чувал до сега някой ,чрез въртене на делкото да се е спасил от задържане на обороти ( немога да го отрека ,ама и немога да си го обясня)
За твоят двигател (независимо дали е с код AER или ALL ), ъгъла на гапалването трябва да е 6 +-1 при 1500 оборота ,а на празен ход трябва да държи 700 +- 40 оборота. Ако колата ти не се замисля преди да се изтегли като "смачкаш" газта на ниска предавка (малък ъгъл) или прихълцва преди да се изтегли (голям ъгъл) по добре не закачай делкото :wink:


Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Мнениеот buferato » Вто 19 дек 2006 9:44


Двигателя ми е тип-AER.Завъртях делкото леко наляво(мисля че му давам закъснение) -оборотите спаднаха.Не сам я изпробвал в движение при загрял двигател тъи като
нямам време.След като го направя ще пиша!Чао! :wink:


Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Мнениеот buferato » Вто 19 дек 2006 10:13


Къде точно се намира моторчето за празен ход и какво представлява?


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Вто 19 дек 2006 12:56


Според мен трябва да отидеш на диагностика, че да не направиш некоя беля!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 19 дек 2006 15:47


buferato написа:Двигателя ми е тип-AER.Завъртях делкото леко наляво(мисля че му давам закъснение) -оборотите спаднаха.

За мен това е голяма грешка!!!
Делкото се настройва само при загрялл двигател и хората които го настойват "на слух" го въртят така че да постигнат максимално високи обороти. Дано си отбелязал първоначалното му положение. Имай в предид ,че ако е изместено с около 1 милиметър дава и преварение/закъснение с около 2-3 градуса.Върни си го както си беше!
Откачай + на акумолатора за 20 мин и виж дали ще се реши проблема. Едиственит проблем след това е ,че само първият път като запалиш може и да изгасне , да трябва да настройваш часовника и ако имаш код на касетофона/CD-то да ти го поиска след включване. Давай смело!!! :wink:


Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Мнениеот buferato » Вто 19 дек 2006 18:48


Преди малко я изпробвах!Минах 2-3 км.Засега е добре но утре сутринта имам път към София и ще видя дали всичко е OK.Колата си работи както преди.Върви и си набира както преди без да глъхне и придърпа!Преди да въртя делкото разбира се че го белязах!Пиши ако знаеш къде се намира стъпковото моторче!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 20 дек 2006 12:17


Моята система за подаване на горивото е Mono-Motronic ,a твоята е Motronic MP9.0 и незная какво ти е моторчето ,но можеш да видиш тази темаhttp://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11531&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0%F7%E5
На практика се то подпира/регулира дроселовата клапа (или макарата на която е навито жилото на газта) за да не се връща докрай. Като огледаш "макарата" би трябвало да се ориантираш.
По-добре да каже някой колега който е с Motronic MP9.0


Потребителски аватар
buferato
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков
Контакти:

Мнениеот buferato » Сря 20 дек 2006 15:44


Благодаря ти!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 12 мар 2008 0:54


колега триябваше да започнеш така моя двигател АЕR ---

играеха ми оборотките и зачистих дросела след това оборотките се дигнаха на 1250 в движение и стоят така докато колата не спре на миясто какво да правя ---
след това се вклучвам аз --- ДА и МОЯТА Е ТАКА ---нищо не е развалено проблемасе оправя без копуване на части просто зачистване и настроика на клапа мороче и тпс но как става точно кои ще обясни -----

аиде кои пич щ е обясни на нас невежите --- искам настроика на фабрични настоики кои ги знаи как стават че колата може да и е баено преди да е купена


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 12 мар 2008 1:39


И Моята е така, майсторите насториваха клапата чистиха е и казаха трябва да се оправи сама...да ама не...и намен ми стана след като си почистих дросела, това ми е много странно честно казано заради едно почиствана как стана ......и нормалните обороти за мен са 950 не 750


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 12 мар 2008 1:44


Чисто теоритично...
след всяко пипкане-трябва да се рестне компа....ако не стане чрез откачане на + на акуто...на диагностика.след това колата тябва да побачка 10-20 мин без жарене...да събере инфото наново....
Та така....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта