Здравейте, преди седмица се сдобих с първата си кола

и съм много "боса" по отношение на техническата част и сервизното обслужване. Имам два въпроса, на които ще се радвам и ще съм благодарна ако някой ми отговори.
Първо. Предстои ми сега (в петък) смяна на ангренажен ремък и попаднах на 1 магазин за части (близо до сервиза), където ми предлагат ангренажен ремък за 11 лв. Не е ли съмнително евтин (другите части, които ми трябват, там ги намирам на оптимални цени, даже за водната помпа 90 лв ми се видяха много, но пък била немска)? Чета по форумите, че вървят от 20 лв нагоре? Чудя се какво да правя - да се съглася ли да ми вземат този евтиния или да търся друг? Откъде мога да се снабдя с оригинален ремък за този модел Поло, каква е цената и струва ли си? Важно ми е, защото знам, че този ангренажен ремък е ключов за двигателя и не искам да рискувам с боклуци, но ако пък евтиното не значи непременно, че е лош...?
И друго. Имам проблем със съединителя - отцепва ми много високо и трябва доста да подавам газ при отпускането му, за да не ми гасне колата. В сервиза ми направиха тест за това дали е износен (теста с форсирането на трета и изгасването). Оказа се, че съединителят не е износен. Момчето от сервиза ми каза, че и да го смени пак ще ми отцепва така и че просто не съм свикнала на колата още. Но с учебната кола нямах проблем с гасненето, затова сега това ме притеснява. Някой имал ли е подобен проблем - феродовия диск си е що годе наред все още, но отцепването е високо. На какво може да се дължи?

Ще очаквам отговор, съвети, идеи, за които предварително благодаря!!
