Първо. Предстои ми сега (в петък) смяна на ангренажен ремък и попаднах на 1 магазин за части (близо до сервиза), където ми предлагат ангренажен ремък за 11 лв. Не е ли съмнително евтин (другите части, които ми трябват, там ги намирам на оптимални цени, даже за водната помпа 90 лв ми се видяха много, но пък била немска)? Чета по форумите, че вървят от 20 лв нагоре? Чудя се какво да правя - да се съглася ли да ми вземат този евтиния или да търся друг? Откъде мога да се снабдя с оригинален ремък за този модел Поло, каква е цената и струва ли си? Важно ми е, защото знам, че този ангренажен ремък е ключов за двигателя и не искам да рискувам с боклуци, но ако пък евтиното не значи непременно, че е лош...?
антренажен ремък за Поло 1.6i от 1998+проблем със съединител
- Tanichka
 - Мнения: 11
 - Регистриран на: Сря 12 мар 2008 10:48
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
антренажен ремък за Поло 1.6i от 1998+проблем със съединител
Здравейте, преди седмица се сдобих с първата си кола  
  и съм много "боса" по отношение на техническата част и сервизното обслужване. Имам два въпроса, на които ще се радвам и ще съм благодарна ако някой ми отговори.
Първо. Предстои ми сега (в петък) смяна на ангренажен ремък и попаднах на 1 магазин за части (близо до сервиза), където ми предлагат ангренажен ремък за 11 лв. Не е ли съмнително евтин (другите части, които ми трябват, там ги намирам на оптимални цени, даже за водната помпа 90 лв ми се видяха много, но пък била немска)? Чета по форумите, че вървят от 20 лв нагоре? Чудя се какво да правя - да се съглася ли да ми вземат този евтиния или да търся друг? Откъде мога да се снабдя с оригинален ремък за този модел Поло, каква е цената и струва ли си? Важно ми е, защото знам, че този ангренажен ремък е ключов за двигателя и не искам да рискувам с боклуци, но ако пък евтиното не значи непременно, че е лош...?
 
 И друго. Имам проблем със съединителя - отцепва ми много високо и трябва доста да подавам газ при отпускането му, за да не ми гасне колата. В сервиза ми направиха тест за това дали е износен (теста с форсирането на трета и изгасването). Оказа се, че съединителят не е износен. Момчето от сервиза ми каза, че и да го смени пак ще ми отцепва така и че просто не съм свикнала на колата още. Но с учебната кола нямах проблем с гасненето, затова сега това ме притеснява. Някой имал ли е подобен проблем - феродовия диск си е що годе наред все още, но отцепването е високо. На какво може да се дължи?
 
 Ще очаквам отговор, съвети, идеи, за които предварително благодаря!! 
			
									
									Първо. Предстои ми сега (в петък) смяна на ангренажен ремък и попаднах на 1 магазин за части (близо до сервиза), където ми предлагат ангренажен ремък за 11 лв. Не е ли съмнително евтин (другите части, които ми трябват, там ги намирам на оптимални цени, даже за водната помпа 90 лв ми се видяха много, но пък била немска)? Чета по форумите, че вървят от 20 лв нагоре? Чудя се какво да правя - да се съглася ли да ми вземат този евтиния или да търся друг? Откъде мога да се снабдя с оригинален ремък за този модел Поло, каква е цената и струва ли си? Важно ми е, защото знам, че този ангренажен ремък е ключов за двигателя и не искам да рискувам с боклуци, но ако пък евтиното не значи непременно, че е лош...?
- 
				jabeto
 - Мнения: 241
 - Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Ботевград
 
Здравей и да ти е честито Полото .Аз преди няма и месец си смених ангренажния ремък и помпата.Взех си хубав ремък за 30лв имаше и по евтини но аз избрах този.Може да вземеш и този за 11.лв но ще трябва да го смениш пак след 30 000км а  ако сивземеш по хубав на 40 000-50 000км.Бих ти препотъчал да си вземеш нчкой по качествен да ти е мирна главата.Мята водна помпа струваше 70лв но двг.ми е 1000кб.
			
									
										
						- Anbuch
 - Полохолик
 - Мнения: 3278
 - Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
 - Автомобил: VW POLO 6R
 - Двигател: CGGB 2010г
 - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 
11 лева? Да не са имали в предвид пистовият ремък? Много съмнителна цена е това да знае! То DAYCO-то дето си пише на тях ,че са произведени в турция са по-скъпи бе
А за съединителят: мисли за него само след като си 101% сигурна ,че проблема не е в жилото ти!
			
									
										
						Anbuch написа:Преди си вземах ремъци DAYCO (15 лв ми беше ангренажният) обаче веднъж като отивах да си купя ми предложиха едни Flennor за 22лв - сравних го с DAYCO и по ми вдъхна доверие и сега на това поло съм с Flennor. DAYCO-то беше едно такова ,осезаемо, много по-меко за разлика от другият ремък
А за съединителят: мисли за него само след като си 101% сигурна ,че проблема не е в жилото ти!
Моя ангренажен ремък е GATES...с отстъпките ми дойде горедолу толкоз...В случая по-скъпото би означавало "товарене"...Другите свестни марки съм чувал че са Хътчинс и Томпсън...За мене Гейтс са дъ бест в това отношение...Интересно че един пистов ремък е по скъп от един ангренажен...нямам обяснение защо!
А също така-ако самото феродо е препечено...като мойто...
И ако има гняс в кожуха на жилото(като на мойто)... и такива неща!
Както Анбъч ти писа...за зла участ,понякога се случва смяната на комплект съединител да е по 2 пъти...
По добре-свикни с колата
			
									
										
						lrlmodo написа:Твърд става педала, когато вместо саморегулиращо се сложат обикновенно !
А също така-ако самото феродо е препечено...като мойто...
И ако има гняс в кожуха на жилото(като на мойто)... и такива неща!
Както Анбъч ти писа...за зла участ,понякога се случва смяната на комплект съединител да е по 2 пъти...
По добре-свикни с колата
- Anbuch
 - Полохолик
 - Мнения: 3278
 - Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
 - Автомобил: VW POLO 6R
 - Двигател: CGGB 2010г
 - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 
chy написа:Както Анбъч ти писа...за зла участ,понякога се случва смяната на комплект съединител да е по 2 пъти...
По добре-свикни с колата
Поправка :
2 пъти за 1000 км или общо 3 пъти за 60 000 км
А освен това и на двата ми вагена имах проблеми с автоматичното жило на съединителя
- Tanichka
 - Мнения: 11
 - Регистриран на: Сря 12 мар 2008 10:48
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Благодаря!
Благодаря ви много за препоръките. Ох, май и при мен ще се окаже, че е от жилото. Ако е така - нови 80 лв за жило 
.... Все пак ще се опитам да посвикна още малко с колата... На първо време ще сменя най-важните неща - масла, филтри, ремъци... - нали това е най-важното?
Да, странно е, но за пистов ремък ми искат 21 лв
, т.е. 2 пъти повече, отколкото за ангренажния. Мисля да питам каква марка е този от 11 лв и да проверя и в други магазини за марките, които препоръчахте. Ама нямам много време тия дни, а искам до събота да ми я оправят колата, че да бръмкам с нея уикенда 
  
			
									
										
						Да, странно е, но за пистов ремък ми искат 21 лв
виж на тези телефони дали ще дадат цена и марки на ангр. ремък...
чисто информативно....
http://emk-33.com/www/index.php?option= ... Itemid=144
			
									
										
						чисто информативно....
http://emk-33.com/www/index.php?option= ... Itemid=144
- Anbuch
 - Полохолик
 - Мнения: 3278
 - Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
 - Автомобил: VW POLO 6R
 - Двигател: CGGB 2010г
 - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 
Re: Благодаря!
Tanichka написа: На първо време ще сменя най-важните неща - масла, филтри, ремъци... - нали това е най-важното?
И обтягащата ролка! За водната помпа според мен можеш да си затвориш очите ,ама да не пропуснеш тая ролка ,че напоследък е мода станало в Хасково да ти сменят само ангренажа без ролката.Или с други думи все едно нищо не ти сменят. Тя не е от евтините да знаеш : някъде 65-75 лева струва на нормални цени
- Tanichka
 - Мнения: 11
 - Регистриран на: Сря 12 мар 2008 10:48
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Да, помпата непременно ще я сменя. Тази от 90 лв, която ще взема е HEPU - немска. Надявам се, че е добра. А колкото до ремъка от 11 лв - твърдят, че е на DAYCO, но тука по други форуми чета, че тази марка имала много ментета турски. От магазина казват, че марката е италианска, че това, което предлагат не е менте, а е евтино, защото го взимали директно, а не минавало през дистрибутори  
 . Ще ходя сега и по други магазини и ще звъня, обаче копието от големия регистрационен талон с данните на автомобила остана в този магазин. А кода на двигателя ще го пратя... Ако е това, което си мисля, че е 
Ролката за ангренажния струва 70 лв в този магазин.
			
									
										
						Ролката за ангренажния струва 70 лв в този магазин.
- Persefona
 - Пололизирана
 - Мнения: 1933
 - Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Първо - честита покупка, много безаварийни километри ти пожелавам с половерчето. 
 
Второ - и аз съм много доволна от ЕМКомплект на Сливница. Там си купувам и сменям консумативи и винаги са били много точни! Препоръчвам ти ги!
			
									
										
						
 
chy написа:виж на тези телефони дали ще дадат цена и марки на ангр. ремък...
чисто информативно....
http://emk-33.com/www/index.php?option= ... Itemid=144
Второ - и аз съм много доволна от ЕМКомплект на Сливница. Там си купувам и сменям консумативи и винаги са били много точни! Препоръчвам ти ги!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта