[quote="doko"]Хах никой не обърна внимание, че колата е 97-ма и не е АБД, ами новия мотор не знам какъв му беше кода но е пълна инж и е с пластмасови колектори.....[/quote]
номера на двигателя почва с AEX . какво значи това ?
агу или метан за golf 3 1.4 60к.с. 97г.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
gyb написа:и аз подкрепям метана. а най-добре ако има място като колегата kossel с двете газови
и се сещам защо при него върви повече на метан - от смесителя
метана излиза 3-4 пъти по-евтино от бензина! ! ! прежалвам ти и мощноста щом колата се използва за всекидневно каране, работа и т.н. А като отида да налея бензин и знам че с тия 20 лв ще мина 3-4 пъти по-голямо растояние..
дали на колегата може да се сменят пластмасовите колектори с алуминиеви от стария мотор от някоя морга ако ги намери и да се сложи обикновена уредба?
Това с колекторите според мен не може да стане (макар, че няма нежъзможни неща:))...
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
otvorkoto написа:номера на двигателя почва с AEX . какво значи това ?
Това означава, че колата ти е пълна инжекция и е с пластмасови колектори. Тоест не можеш да сложиш обикновенна газова уредба ами трябва да инвестираш в газов инжекцион като цената му започва от около 1100 лв.
За метан не съм сигурен но май и там нещата са същите.
Тоест метанов инжекцион който е над 2000 лв.....

Все пак зависи за какво ,ще ползваш колата.
Ако искаш да ти върви еднакво на бензин и газ/пропан бутан/ слагаш Газова инжекция.
А сега за метана. До сега не съм чувал на бензин и на метан да е едно и също.Визирам ускорението.На служебната Тойта 125 коня сложихме Метан пълн.инжекция. и след седмица началството нареди да я РАЗКАРАМЕ т.е да се демонтира и продаде,щот на извънградско се влачела като Москвич.
Да метана е по евтин,но всичко е за сметка на вървежа.
Ако искаш да ти върви еднакво на бензин и газ/пропан бутан/ слагаш Газова инжекция.
А сега за метана. До сега не съм чувал на бензин и на метан да е едно и също.Визирам ускорението.На служебната Тойта 125 коня сложихме Метан пълн.инжекция. и след седмица началството нареди да я РАЗКАРАМЕ т.е да се демонтира и продаде,щот на извънградско се влачела като Москвич.
Да метана е по евтин,но всичко е за сметка на вървежа.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 13 госта