агу или метан за golf 3 1.4 60к.с. 97г.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
otvorkoto
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот otvorkoto » Чет 13 мар 2008 20:03


[quote="doko"]Хах никой не обърна внимание, че колата е 97-ма и не е АБД, ами новия мотор не знам какъв му беше кода но е пълна инж и е с пластмасови колектори.....[/quote]

номера на двигателя почва с AEX . какво значи това ?




Потребителски аватар
otvorkoto
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот otvorkoto » Чет 13 мар 2008 20:06


номера на двигателя почва с AEX . какво значи това ?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Чет 13 мар 2008 23:51


gyb написа:и аз подкрепям метана. а най-добре ако има място като колегата kossel с двете газови :)

и се сещам защо при него върви повече на метан - от смесителя

метана излиза 3-4 пъти по-евтино от бензина! ! ! прежалвам ти и мощноста щом колата се използва за всекидневно каране, работа и т.н. А като отида да налея бензин и знам че с тия 20 лв ще мина 3-4 пъти по-голямо растояние..

дали на колегата може да се сменят пластмасовите колектори с алуминиеви от стария мотор от някоя морга ако ги намери и да се сложи обикновена уредба?


Това с колекторите според мен не може да стане (макар, че няма нежъзможни неща:))...


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Пет 14 мар 2008 1:51


otvorkoto написа:номера на двигателя почва с AEX . какво значи това ?


Това означава, че колата ти е пълна инжекция и е с пластмасови колектори. Тоест не можеш да сложиш обикновенна газова уредба ами трябва да инвестираш в газов инжекцион като цената му започва от около 1100 лв.
За метан не съм сигурен но май и там нещата са същите.
Тоест метанов инжекцион който е над 2000 лв..... :evil:


Потребителски аватар
otvorkoto
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот otvorkoto » Пет 14 мар 2008 18:42


ужас :banghead:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 14 мар 2008 21:00


otvorkoto написа:ужас :banghead:


Така е ... обаче като сложиш газов инжекцион има силна вероятност разхода ти да е по малък от еквивалентния двигател с моно инжекция ... или поне така се успокоявай :)


savoya
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 28 фев 2008 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот savoya » Нед 16 мар 2008 23:02


честно метанизация забрави само газчица братовчед ми има Голф 3 1,4 75 коня маиче беше верно много е икономично обаче като ходи до велинград и на баирите минава на бензин щото кофтииии хаха


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Вто 18 мар 2008 18:39


Все пак зависи за какво ,ще ползваш колата.
Ако искаш да ти върви еднакво на бензин и газ/пропан бутан/ слагаш Газова инжекция.
А сега за метана. До сега не съм чувал на бензин и на метан да е едно и също.Визирам ускорението.На служебната Тойта 125 коня сложихме Метан пълн.инжекция. и след седмица началството нареди да я РАЗКАРАМЕ т.е да се демонтира и продаде,щот на извънградско се влачела като Москвич.
Да метана е по евтин,но всичко е за сметка на вървежа.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта