Алармата се включва без причина

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Citoject
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Алармата се включва без причина

Мнениеот Citoject » Чет 13 мар 2008 20:24


Колеги моля за съвет...Днеска си монтирах говорители на вратите на Полото(96 aex).Отрязох фабричните букси на кабелите и ги свързах към колонките.Проблема е че сега каато заключа колата и след около 3о сек. ми се включва алармата.Забелязах че ми свети непрекъснато лампичката в багажника и предполагам да е това до алармата да достига сигнал за незатворена врата....Възможно ли е без да искам да съм дръпнал някой кабел....знам ли.Мога ли нещо да направя или да я водя на алармаджия....Предварително благодаря.




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 13 мар 2008 23:33


Някои от алармите действително пискат като има вкл.нещо...
И моята е такава досадна!
Що не пробваш като натиснеш прекъсвача при отворен багажник как ще е?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Алармата се включва без причина

Мнениеот Anbuch » Пет 14 мар 2008 1:01


Точно това се получава, до алармата ти досига сигнал за незатворена врата!
А относнтно:
Citoject написа:Възможно ли е без да искам да съм дръпнал някой кабел....

Изключвам подобна вероятност ,по скоро си го обеснявам с чисто съвпадение. Я си пргледай копенцата дали правят хубав контакт (махаш им маншончето,демонтираш ги и им притъркваш контактните повърхности с отверка)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 14 мар 2008 1:54


ако не са, ти, я, направили много чуствителна значи хлабава връзка --- на мен алармата ми се смущаваше от не добре закрепена крушка на мигача и слабата врузка дразни алармата след ремонта спря, виш и акомулатора как е, клемките чисти ли са,ако не се опраи от тези неща работата е за доктор. Ако е от по новите аларми имат функциа да изолират отворената врата и пак си продалжават работата твоята каква марка модел е , не обяснявате хич да не си обурнал кабелите на колоните плуса отговаря ли на плуса и миноса на миноса и говорителите да замасяват на вратата алармата се вклучва и при подаване на точец или поява на точец от някаде касетофона де го върза имаш ли си хабер от свързване да не си объркал някои --я маса я кабел


Citoject
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Citoject » Пет 14 мар 2008 9:00


Това се появи след като свързах колонките.Възможно ли е да съм ги свързал ''хлабаво''?Касетофона е с евро букса и се надявам да не съм объркал нищо.Като видях че ми свети непрекъснато лампата в багажника я махнах да не ми харчи от акумулатора :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 14 мар 2008 9:33


Според мен решението не е да махнеш лампата, а да нагодиш прекъсвача на веригата при затворен багажник да не свети /тогава и алармата няма да ти се включва/ Ако беше врата, щяха да ти светят и аварийните. Другия временен вариант, който мога да ти предложа е да разкачиш кабела на алармата за багажника. При мен беше подобна ситуация с кабела за капака на двг. /но не ми се вкл. алармата, а аварийните и то само на място и по време на движение - бутончето не опираше в капака, веригата беше затворена към маса и се наложи да го удължа със шлаухка/


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fidrimku » Пет 14 мар 2008 9:35


Колега според мен щом ти свети плафона в багажника си виж бутона на задния капак или някой от останалите! Вслучай че ти свети плафона няма как да не ти свири алармата :idea:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 14 мар 2008 10:15


Полото не е с бутон отзад а е с микроконтакт в бравата :wink: Най лесно е да откачи кабела който отива от алармата натам и ако се оправи това му е проблема.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 14 мар 2008 10:35


Vladko написа:Полото не е с бутон отзад а е с микроконтакт в бравата :wink:


Точно! Само да допълня ,че кабела от алармата да не го търсиш до бравата ,а там някъде до лампичката -там го закачат за кабела който идва от микроконтакта в бравата.
Сега седя и си мисля ,че филма може и да е съвсем друг:

"Алармаджиите" правят следната работа : от алармата ти излиза един кабел който го разклоняват на три кабела. Единият отива за копченцето което монтирват на предният капак,вторият за микроконтакта в багажника и третият го хващат за веригата на плафона в колата (респективно за едно от копченцата на вратите). Така се прави и всичко е точно
ОБАЧЕ: ДА ,АМА НЕ!
При тази схема като вдигнеш предният капак примерно ще ти светва плафона в колата и плафона в багажника! Затова на всеки от 3-те кабела се свързва по един най-обикновен диод за по 20-50 стотинки и проблема се решава! Към комплектите аларми ги няма тия диоди и алармаджиите си правят труда ,само ако са на кеф.
Просто искам да ти кажа ,че в крайна сметка , ако нямаш сложени диоди ( почти сигурно е :wink: ) ,може да се окаже ,че лампата в багажника ти свети не заради микроконтактната брава ,а заради бутончето на предният капак ,което най често се прецаква защото е подложено на кофти атмосферни условия.
Затова ти и казвам ,да си провериш първо всичките копченца и най-накрая рови из багажника ,че там ще ти е най-трудно :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 14 мар 2008 10:54


Само ме учудва факта, че това съвпада точно с отрязаните кабели на колонките - да не е разменил някой кабел при новото свързване? И възможно ли от там да се получава този ефект? Според мен ако алармата му е с блокиране на двг. е възможно. Нека да разкачи новите букси, които е поставил и да види пак така ли е.


Citoject
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Citoject » Пет 14 мар 2008 12:59


Много мерси за бързите отговори!!!!Като се прибера от работа ще пробвам всичко,което ми казахте.


Citoject
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Citoject » Пет 14 мар 2008 16:36


След работа минах покрай ''Ска'',където ми монтираха алармата...и ги помолих да ми ,,откачат'' вратите от алармата....Направиха го и сега е ОК.Махнал съм крушката да не ми харчи ток от акумулатора.Ще карам така кво като няма светлина в багажника....ако ми потрябва си я слагам и пак си я махам :)


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 14 мар 2008 17:13


По добре си отстрани проблема и си имай пълноценна аларма-щото сега ако някой ти отвори вратата алармата няма да се вкючи.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 15 мар 2008 0:44


Колега това с откачването на вратите е наи-тъпото което си направил сажалиявам ако те обидя ама е глупаво, що не свали цялата аларма -а . - Закачаи си алармата по вратите час по скоро и обясни на този които ти е закачил алармата какво си направил. И каде си пипал. Много от алармите се вклулват при консумация на ток или токов носител -- зависи каде са ти цвързали алармата за кои кабел до клуча имобилаизер има ли колата . След това ако имаш книжка за алармата на български прочети я цялата виж ко пишат хората има неща интересни които не знаеш със сигорност за нея. Особенно ако е сатурн сега са на мода тези аларми имат бая екстри и морафети. След това разкачи колоните изкараи кабелите и ги остави да висят във вратите и виж дали ще се вклучва пак алармата.Същo когато монтират касетофон го закачат със мост така че касетофона да свири и на огасен контак на колата кои е алармаджиата ти разбира ли от аларми да не е някои хлапе отиди в бош там хората по си разбират от аларми и ако алармата не се вклучва при разкачени кабели значи си объркал кабелите или на касетофона или на говорителите .А може и алармата да е закачена на неправилниа захранващ кабел .--ако не получиш отговор или рашение на вапроса отиваи в бош и им обиасни на дълго и на широко ко си направил там ще те оправиат .
НЕ КАЗА МОДЕЛА НА АЛАРМАТА СЯКА АЛАРМА ИМА РАЗЛИЧНИ ЗАЩИТНИ ЕКСТРИ,,,РЕЖИМИ И МОРАФЕТИ --ПИШИ КАТО Я ОПРАВИШ


Citoject
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Citoject » Съб 15 мар 2008 10:40


Алармата е Хоук 23.Не е от най-скъпите около 100лв с монтажа.Пробвах да разкача кабелите от колонките....но проблема си остана....Касетофона сам си го свързах като просто вкарах евробуксите по местата им.Проблема явно е в този датчик за задната врата...Алармаджията не можеше да я разкачи само нея и ги разкачи всичките.Все пак има шоков датчик...и прекъсване на запалването,отделно колата е с имобилайзер.Касетофона работи и без да е вкаран ключа.Когато имам повече време и пари ще отида да я видят.Мерси:)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта