
Пропадат ми оборотите на поло 3F 1991
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993

чета какво са написали като обяснение за този продукт...
Чета и ми се ще да е вярно...
Охххх,защо ми звучи като някаква нескопосана реклама...???
..."Мощността ще се увеличи и консумацията на гориво ще се намали,
при един и същи стил на шофиране.
Не е необходима друга смяна, има живот по-дълъг от този на вашата кола.
40% повече въздух минава през този филтър.
Над 97.5% почистване на въздуха."
Та питам се-как аджеба ще стане тази магия...?
Мощността се увеличава,без разхода...при положение че въздуха който влиза е 40% повече....
Ако някой може да ми обясни това чудо на филтрите...колата да е по-мощна с по-бедна горивовъздушна смес





- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
ами може ако преди това са сложили чисто нов двигател със много зацапан филтар и кат сложиш тоз ше падне разхода и ще бяга повече ама на здухана компресиа и сатенен филтар да сложиш се тая .
А за набирането предавките са къси. -просто кат спре да набира малко преди това трябва да си ръгнал следващата предавка самата кола е огрничена във скоростите не напразно я давата максимална скорост 150-60 - поне новото поло толкоз дига 154 км макс
А за набирането предавките са къси. -просто кат спре да набира малко преди това трябва да си ръгнал следващата предавка самата кола е огрничена във скоростите не напразно я давата максимална скорост 150-60 - поне новото поло толкоз дига 154 км макс
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
ам незнам моито снощи 170 без проблем ( за 2 ри път му вдигам повеяе от 120) ама стига сме спамили по темата тя маи беше за падането на оборотите. Аз имам една идеика на мен ми падат като включа повеяе консуматори на то к като фарове и парно дали на това поло не му е слаб тапия алтернатор или нещо такова 

ами делкото е чисто вътре няма мазно чистак барсак е ама знам ли ---няма логика щото след почистване на дросела оборотите залепнаха стабилни и високи няма да е от него .
Но забелязвам и друго когато карам на втора и пусна педала на газта колата бавно си намаля оборотите от 1800 надолу и като стигне на 1200 изведнъж забива и рязко намаля се едно кат натисната сперачка лашване и си донамаля
Но забелязвам и друго когато карам на втора и пусна педала на газта колата бавно си намаля оборотите от 1800 надолу и като стигне на 1200 изведнъж забива и рязко намаля се едно кат натисната сперачка лашване и си донамаля
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:ами делкото е чисто вътре няма мазно чистак барсак е ама знам ли ---няма логика щото след почистване на дросела оборотите залепнаха стабилни и високи няма да е от него .
Но забелязвам и друго когато карам на втора и пусна педала на газта колата бавно си намаля оборотите от 1800 надолу и като стигне на 1200 изведнъж забива и рязко намаля се едно кат натисната сперачка лашване и си донамаля
Не се притеснявай - това е нормално Дроселът ти още не се е адаптирал напълно след почистването При мен доста дълго време пък колата вървеше като на автопилот до 3-а вкл с отпуснат педал на газта
адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Последна промяна от maznia на Сря 19 мар 2008 1:17, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта