Пропадат ми оборотите на поло 3F 1991

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 14 мар 2008 10:56


да и за това съм мислил ама не става са като сложа газовата и няма смисъл от него :? иначе за моито поло (1.3 3f) това е модела на филтъра само някои да не се обърка http://drive.bg/index.php?ModelId=9803&cPath=128_129




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 14 мар 2008 18:04


:офф
чета какво са написали като обяснение за този продукт...
Чета и ми се ще да е вярно...
Охххх,защо ми звучи като някаква нескопосана реклама...???
..."Мощността ще се увеличи и консумацията на гориво ще се намали,
при един и същи стил на шофиране.
Не е необходима друга смяна, има живот по-дълъг от този на вашата кола.
40% повече въздух минава през този филтър.
Над 97.5% почистване на въздуха."
Та питам се-как аджеба ще стане тази магия...?
Мощността се увеличава,без разхода...при положение че въздуха който влиза е 40% повече....
Ако някой може да ми обясни това чудо на филтрите...колата да е по-мощна с по-бедна горивовъздушна смес :idea: :?: :?: :?: :roll:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 14 мар 2008 19:06


ами бате нямам никаква представа това и на мен ми звучи някак си измислено но дали това е така тр да каже някой който използва спортен филтер и да сподели с нас "невежите" дали това е истина :roll:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 15 мар 2008 2:16


ами може ако преди това са сложили чисто нов двигател със много зацапан филтар и кат сложиш тоз ше падне разхода и ще бяга повече ама на здухана компресиа и сатенен филтар да сложиш се тая .

А за набирането предавките са къси. -просто кат спре да набира малко преди това трябва да си ръгнал следващата предавка самата кола е огрничена във скоростите не напразно я давата максимална скорост 150-60 - поне новото поло толкоз дига 154 км макс


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 15 мар 2008 3:27


ам незнам моито снощи 170 без проблем ( за 2 ри път му вдигам повеяе от 120) ама стига сме спамили по темата тя маи беше за падането на оборотите. Аз имам една идеика на мен ми падат като включа повеяе консуматори на то к като фарове и парно дали на това поло не му е слаб тапия алтернатор или нещо такова :roll:


Потребителски аватар
por4o
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот por4o » Съб 15 мар 2008 22:52


И аз ще пробвам с тази добавка :D


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 15 мар 2008 23:17


Каде се намира този датчик на хол.

Че не го знам, или го знам, но незнам че така му се вика.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 15 мар 2008 23:19


в делкото е, на делкото имаш една букса - тя е за него


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 15 мар 2008 23:21


maznia написа:Каде се намира този датчик на хол.

Че не го знам, или го знам, но незнам че така му се вика.

Не е в тази тема със сигурност


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 15 мар 2008 23:24


ами делкото е чисто вътре няма мазно чистак барсак е ама знам ли ---няма логика щото след почистване на дросела оборотите залепнаха стабилни и високи няма да е от него .

Но забелязвам и друго когато карам на втора и пусна педала на газта колата бавно си намаля оборотите от 1800 надолу и като стигне на 1200 изведнъж забива и рязко намаля се едно кат натисната сперачка лашване и си донамаля


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 15 мар 2008 23:50


maznia написа:ами делкото е чисто вътре няма мазно чистак барсак е ама знам ли ---няма логика щото след почистване на дросела оборотите залепнаха стабилни и високи няма да е от него .

Но забелязвам и друго когато карам на втора и пусна педала на газта колата бавно си намаля оборотите от 1800 надолу и като стигне на 1200 изведнъж забива и рязко намаля се едно кат натисната сперачка лашване и си донамаля

Не се притеснявай - това е нормално Дроселът ти още не се е адаптирал напълно след почистването При мен доста дълго време пък колата вървеше като на автопилот до 3-а вкл с отпуснат педал на газта


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 16 мар 2008 0:00


помислих си да не е стъпковото моторче предало богу дух


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 16 мар 2008 0:04


Споко - не е!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:19


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ
ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН

Последна промяна от maznia на Сря 19 мар 2008 1:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 18 мар 2008 14:15


Е постни го в още една тема......
Веднъж е достатъчно, и без това в половерския раздел не е претпкано с теми :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта