Проблем със СТЕП мотора на GOLF mk3 GTI 115hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Dudikoff
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем със СТЕП мотора на GOLF mk3 GTI 115hp

Мнениеот Dudikoff » Пет 14 мар 2008 11:40


Колеги, когато запаля колата и работи на авт.смукач, нямам проблеми. след като потегля и колата загрее, като дам газ оборотите след това рязко падат на 400-600 понякога газне. когато спра на едно място си държи 850 оборота без да мърда. казаха ми че е от степ мотора. дайте някаква идея, какво да правя - може ли да се коригират настройките на степмотора или трябва да се сменя. Какво да направя че това ме дразни много?
Също стрелката на темп. ми не се вдига повече от 70 градуса, мисля че не показва вярно, какво да сменя за да ми показва вярна температура? Благодаря Ви предварително.




Dudikoff
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Dudikoff » Пет 14 мар 2008 11:44


Колата е двигател 2Е и няма газово


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 14 мар 2008 12:22


Отиди на диагностика при ваското1 за степ мотора или ТПС-а. За стрелката или имаш термостат за смяна или датчика за индикация на таблото е заминал. Пак ваското1 ще ти каже...той е твоят човек :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 мар 2008 15:58


Да отиде, Насе, ама пича е чак от Бургас!
Иначе и на мен ми е мерак да мога да притърчвам от време на време до Ваското, ама ми идва дебелшко ;)

При нашите двигатели, колега, не е точно СТЕП-мотор, а ел.клапан.
Свали го (лесно е!) и много старателно го промий с корисилин.
Запушваш единия отвор, пълниш от другия, чакаш да се поразтворят мизериите и изсипваш.
И така докато си сигурен, че вече няма мръсотии и маслени пари вътре.
Прави го и през двата отвора. Добре е и да поразщракаш магнитчето с 2 кабелчета на акумулатор.
След като се изпари корисилина, пръсни на оста с WD40 или капни 1-2 капки фино масалце, от шевни машини, примерно.
Другото, което е добре да направиш е да почистиш около дроселовата клапа.
Свали въздуховода, който идва от въздушния филтър и там, дето приляга клапата към външното тяло добре забърши с парцалче (да не пуска влакна), напоено с корисилин.
Скоро въздушен филтър сменял ли си?
Ако не - време е!


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 14 мар 2008 16:17


Не съм видял :oops: Ти кво направи с автопилота?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 мар 2008 22:50


nasodotcom написа:Не съм видял :oops: Ти кво направи с автопилота?

Не питай! :oops: Всяка сутрин и вечер си го гледкам в килера и му се радвам...
Не остава време, брат! :(


Dudikoff
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Dudikoff » Пон 17 мар 2008 14:13


radotom написа:Да отиде, Насе, ама пича е чак от Бургас!
Иначе и на мен ми е мерак да мога да притърчвам от време на време до Ваското, ама ми идва дебелшко ;)

При нашите двигатели, колега, не е точно СТЕП-мотор, а ел.клапан.
Свали го (лесно е!) и много старателно го промий с корисилин.
Запушваш единия отвор, пълниш от другия, чакаш да се поразтворят мизериите и изсипваш.
И така докато си сигурен, че вече няма мръсотии и маслени пари вътре.
Прави го и през двата отвора. Добре е и да поразщракаш магнитчето с 2 кабелчета на акумулатор.
След като се изпари корисилина, пръсни на оста с WD40 или капни 1-2 капки фино масалце, от шевни машини, примерно.
Другото, което е добре да направиш е да почистиш около дроселовата клапа.
Свали въздуховода, който идва от въздушния филтър и там, дето приляга клапата към външното тяло добре забърши с парцалче (да не пуска влакна), напоено с корисилин.
Скоро въздушен филтър сменял ли си?
Ако не - време е!


Батка, можеш ли да ми кажеш къде се намира този ел.клапан???


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Пон 17 мар 2008 16:01


Ако не можеш да се оправиш отиваш нa сервиз BOSCH .Намира се на околовръсното за Созопол подминаваш пресечката която идва от Затвора и се оглеждаш след това за много табели от там по един чакълест път към сервиза, манипулацията с дроселовата клапа и почистването е много лесна ама и аз не я знаех та ме оръсиха 20 кинта.


inter_6
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 7:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Проблем със СТЕП мотора на GOLF mk3 GTI 115hp

Мнениеот inter_6 » Пон 17 мар 2008 16:40


Dudikoff написа:Също стрелката на темп. ми не се вдига повече от 70 градуса, мисля че не показва вярно, какво да сменя за да ми показва вярна температура? Благодаря Ви предварително.

То на GTI-то нали има бордови компютър,погледни там колко е температурата на маслото


Dudikoff
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Dudikoff » Сря 19 мар 2008 19:35


dobrev написа:Ако не можеш да се оправиш отиваш нa сервиз BOSCH .Намира се на околовръсното за Созопол подминаваш пресечката която идва от Затвора и се оглеждаш след това за много табели от там по един чакълест път към сервиза, манипулацията с дроселовата клапа и почистването е много лесна ама и аз не я знаех та ме оръсиха 20 кинта.

Мерси Добрев, знам го сервиз БОШ, а ми какво да се прави ше приготвя 20 кинта. А за температурата на маслото показва 70-80 градуса като покарам


Потребителски аватар
Manolov
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 16:02
Автомобил: Seat Inka
Двигател: 1Y
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Manolov » Сря 19 мар 2008 19:54


Недей колега пробвай с чистене.На 115-ката моторчето е горе, в него влизат 2 маркуча и се държи за 1 гумичка към мотора.Аз лично ги чистя със спрей за карбуратори, но и той е на корселинова основа .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта