Колеги, когато запаля колата и работи на авт.смукач, нямам проблеми. след като потегля и колата загрее, като дам газ оборотите след това рязко падат на 400-600 понякога газне. когато спра на едно място си държи 850 оборота без да мърда. казаха ми че е от степ мотора. дайте някаква идея, какво да правя - може ли да се коригират настройките на степмотора или трябва да се сменя. Какво да направя че това ме дразни много?
Също стрелката на темп. ми не се вдига повече от 70 градуса, мисля че не показва вярно, какво да сменя за да ми показва вярна температура? Благодаря Ви предварително.



Проблем със СТЕП мотора на GOLF mk3 GTI 115hp
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да отиде, Насе, ама пича е чак от Бургас!
Иначе и на мен ми е мерак да мога да притърчвам от време на време до Ваското, ама ми идва дебелшко
При нашите двигатели, колега, не е точно СТЕП-мотор, а ел.клапан.
Свали го (лесно е!) и много старателно го промий с корисилин.
Запушваш единия отвор, пълниш от другия, чакаш да се поразтворят мизериите и изсипваш.
И така докато си сигурен, че вече няма мръсотии и маслени пари вътре.
Прави го и през двата отвора. Добре е и да поразщракаш магнитчето с 2 кабелчета на акумулатор.
След като се изпари корисилина, пръсни на оста с WD40 или капни 1-2 капки фино масалце, от шевни машини, примерно.
Другото, което е добре да направиш е да почистиш около дроселовата клапа.
Свали въздуховода, който идва от въздушния филтър и там, дето приляга клапата към външното тяло добре забърши с парцалче (да не пуска влакна), напоено с корисилин.
Скоро въздушен филтър сменял ли си?
Ако не - време е!
Иначе и на мен ми е мерак да мога да притърчвам от време на време до Ваското, ама ми идва дебелшко

При нашите двигатели, колега, не е точно СТЕП-мотор, а ел.клапан.
Свали го (лесно е!) и много старателно го промий с корисилин.
Запушваш единия отвор, пълниш от другия, чакаш да се поразтворят мизериите и изсипваш.
И така докато си сигурен, че вече няма мръсотии и маслени пари вътре.
Прави го и през двата отвора. Добре е и да поразщракаш магнитчето с 2 кабелчета на акумулатор.
След като се изпари корисилина, пръсни на оста с WD40 или капни 1-2 капки фино масалце, от шевни машини, примерно.
Другото, което е добре да направиш е да почистиш около дроселовата клапа.
Свали въздуховода, който идва от въздушния филтър и там, дето приляга клапата към външното тяло добре забърши с парцалче (да не пуска влакна), напоено с корисилин.
Скоро въздушен филтър сменял ли си?
Ако не - време е!
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
radotom написа:Да отиде, Насе, ама пича е чак от Бургас!
Иначе и на мен ми е мерак да мога да притърчвам от време на време до Ваското, ама ми идва дебелшко
При нашите двигатели, колега, не е точно СТЕП-мотор, а ел.клапан.
Свали го (лесно е!) и много старателно го промий с корисилин.
Запушваш единия отвор, пълниш от другия, чакаш да се поразтворят мизериите и изсипваш.
И така докато си сигурен, че вече няма мръсотии и маслени пари вътре.
Прави го и през двата отвора. Добре е и да поразщракаш магнитчето с 2 кабелчета на акумулатор.
След като се изпари корисилина, пръсни на оста с WD40 или капни 1-2 капки фино масалце, от шевни машини, примерно.
Другото, което е добре да направиш е да почистиш около дроселовата клапа.
Свали въздуховода, който идва от въздушния филтър и там, дето приляга клапата към външното тяло добре забърши с парцалче (да не пуска влакна), напоено с корисилин.
Скоро въздушен филтър сменял ли си?
Ако не - време е!
Батка, можеш ли да ми кажеш къде се намира този ел.клапан???
- dobrev
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
- Автомобил: Tiguan
- Двигател: TSI2013
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ако не можеш да се оправиш отиваш нa сервиз BOSCH .Намира се на околовръсното за Созопол подминаваш пресечката която идва от Затвора и се оглеждаш след това за много табели от там по един чакълест път към сервиза, манипулацията с дроселовата клапа и почистването е много лесна ама и аз не я знаех та ме оръсиха 20 кинта.
Re: Проблем със СТЕП мотора на GOLF mk3 GTI 115hp
Dudikoff написа:Също стрелката на темп. ми не се вдига повече от 70 градуса, мисля че не показва вярно, какво да сменя за да ми показва вярна температура? Благодаря Ви предварително.
То на GTI-то нали има бордови компютър,погледни там колко е температурата на маслото
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
dobrev написа:Ако не можеш да се оправиш отиваш нa сервиз BOSCH .Намира се на околовръсното за Созопол подминаваш пресечката която идва от Затвора и се оглеждаш след това за много табели от там по един чакълест път към сервиза, манипулацията с дроселовата клапа и почистването е много лесна ама и аз не я знаех та ме оръсиха 20 кинта.
Мерси Добрев, знам го сервиз БОШ, а ми какво да се прави ше приготвя 20 кинта. А за температурата на маслото показва 70-80 градуса като покарам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта