Светлини за мъгла Г2
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
това са снимките----не са на много добро качество--с GSM-----утре ако ми остане време ще си купа и крушки на осрам---куул блу и съм убеден че тогава ще имама още 40% светлина---късите са ми такива----пътувам много страхотни са
халогени
къси
халогени
къси

халогени
къси
халогени
къси
Последна промяна от strahil_toshkov на Пет 08 фев 2008 17:59, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Сега като попаднах на тази тема се сетих, че при мен 3 години вече се търкалят чисто нови фачета за мъгла на Hella този модел http://www.pgperformance.com/old/images/hella/g2whtfog.jpg
кабели,инсталации,копчета,релета всичко 6 само, че нямам стойките където се захваща фарчето за бронята
Някой ако знае откаде мога да си набавя такива да даде едно рамо 
кабели,инсталации,копчета,релета всичко 6 само, че нямам стойките където се захваща фарчето за бронята


- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
фарчетата са купени от вериги магазини АВТО КОМПЛЕКТ--един от най големите им магазини е на ИЛИЕНЦИ---от главния вход на базара 6-8 магазин от ляво горе долу--ще се ориентирете и по витрината---много богат избор на кристални стопове и фарове----халогените са марка DLAA--модел LA2010---цената е 28 лв. за съжаление има и много други модели но просто не светат
Има и още един проблем,който обаче се решава лесно---все пак сме в БГ. не може всичко да е наред
вапросният модел DLAA---LA2010--- има 3 цвятя обикновенни---прозрачни---тонирани---в жълто и в синьо-----единствени светлина дават прозрачните--тонираните светат доста по слабо
разбирасе в наличност има само в жълто и в синьо---прозрачни няма(не се мъчете да тарсите на други места)--обиколил съм на всякаде и то не само в софия
аз лично не сам фен на боядисаните фарове--ненавиждам ГИ.
сега най важното
след допитване до професионалисти си купих халогените които са боядисани в жълто---след тяхното разглабяне(много е лесно само с кръстата отверка)се изважда лупата--(тя е боядисана)---(нямя варянт за грешки при зглабянето всичко си има белези)--от вътрешната страна на лупата (плоската) ще видите огледално покритие,вземете малко (САМО) КОРЕСЕЛИН--- и намажете лупата от плоската страна,оставете 5мин. да подеиства--след това вземете водна шкурка НАД 1200----ДО1500 под течаща вода започнете да търкате по плоската част на лупата--(не се притеснявайте--няма начин да надерете лупата) след упорито търкане 5-10 мин. огледалното жълто покритие ще падне и вие ще си имате прозрачни лупи---след това трябва само да ги сглобите
надявям се дя сам бил поне малко полезен
ако имате и други въпроси пишете
забравих да добавя--ако някой иска да слага такива халогени и не знае как--вече има майстор който е на ясно с начина на закрепване,рязане и поставяне--ако желаете да исползвате неговите услуги---пишете ми и аз ще ви свържа----за съжаление само в софия
Има и още един проблем,който обаче се решава лесно---все пак сме в БГ. не може всичко да е наред
вапросният модел DLAA---LA2010--- има 3 цвятя обикновенни---прозрачни---тонирани---в жълто и в синьо-----единствени светлина дават прозрачните--тонираните светат доста по слабо
разбирасе в наличност има само в жълто и в синьо---прозрачни няма(не се мъчете да тарсите на други места)--обиколил съм на всякаде и то не само в софия
аз лично не сам фен на боядисаните фарове--ненавиждам ГИ.
сега най важното

след допитване до професионалисти си купих халогените които са боядисани в жълто---след тяхното разглабяне(много е лесно само с кръстата отверка)се изважда лупата--(тя е боядисана)---(нямя варянт за грешки при зглабянето всичко си има белези)--от вътрешната страна на лупата (плоската) ще видите огледално покритие,вземете малко (САМО) КОРЕСЕЛИН--- и намажете лупата от плоската страна,оставете 5мин. да подеиства--след това вземете водна шкурка НАД 1200----ДО1500 под течаща вода започнете да търкате по плоската част на лупата--(не се притеснявайте--няма начин да надерете лупата) след упорито търкане 5-10 мин. огледалното жълто покритие ще падне и вие ще си имате прозрачни лупи---след това трябва само да ги сглобите
надявям се дя сам бил поне малко полезен
ако имате и други въпроси пишете

забравих да добавя--ако някой иска да слага такива халогени и не знае как--вече има майстор който е на ясно с начина на закрепване,рязане и поставяне--ако желаете да исползвате неговите услуги---пишете ми и аз ще ви свържа----за съжаление само в софия
Последна промяна от strahil_toshkov на Пет 08 фев 2008 17:22, променено общо 2 пъти.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
strahil_toshkov написа:колега --kaiser666-- самоче има една голяма разлика твойте фарчета са закрепени с по 2 рапиди в бронята а моите са вггадени--естетически изглеждат много по добре---въпрос на вкус и на това колко време ти се отделя за подобна манипулация
Съгласен съм и аз ако имам достатъчно време ще си направя фарчета за мъгла доста добре е станало и е полезно.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
strahil_toshkov написа:колега --kaiser666-- самоче има една голяма разлика твойте фарчета са закрепени с по 2 рапиди в бронята а моите са вггадени--естетически изглеждат много по добре---въпрос на вкус и на това колко време ти се отделя за подобна манипулация
Хората така са ги направили да се захващат

Как прецени,че са захванати в бронята?

Аз лично не бих причинил това на решетката си

- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
много си прав за решетката--но тя е резервна част и може да се купи--за мен беше по трудно да си режа маската но след отрязването я третиран с боди срещу ръжда
за твойте фарчета провлемът е през зимата и извън асвалта--много са издадени и има възмогност често да се разрегулирват и можеби и счупат
на вид ми изглеждат добре--светят ли хубаво
за твойте фарчета провлемът е през зимата и извън асвалта--много са издадени и има възмогност често да се разрегулирват и можеби и счупат
на вид ми изглеждат добре--светят ли хубаво
Последна промяна от strahil_toshkov на Пет 08 фев 2008 20:21, променено общо 1 път.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
strahil_toshkov написа:много си прав за решетката--но тя е резервна част и може да се купи--за мен беше по трудно да си режа маската но след отрязването я третиран с боди срещу ръжда
за твойте фарчета провлемът е през зимата и извън асвалта--много са издадени и има възмогност често да се разрегулирват и можеби и счупат
Лелее чак сега видях,че си рязал маската


Предпочитам да ми се чупят халогените от колкото да си изрежа половината кола,аре със здраве

п.п А какво ще стане ако не дай си боже ти се счупи или стопи халогена, от къде ще си намериш същите за да запълниш тези дупки?

- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
колеги--предполагам че говорите за вътрешните фарове на предната маска на г2
ако са за мъгла трябва да светят на хоризонтална черта---ако са за дълги трябва да правят точка
ел инсалацията на г2 е много недомислена---няма релета нито за къси нито за дълги нито за халогенни светлини
аз лично имам релета--сложени допълнително
1 изправят тока и крушките светят с пълният си капацитет
2 не горат ключове и копчета защото товара вече е в релетата а копчетата и ключовете само оправляват пускането на светлините
съветвам всички които нямят релета да си сложат-----не е скъпо
като ги монтирате ще усетите разликата
ако са за мъгла трябва да светят на хоризонтална черта---ако са за дълги трябва да правят точка
ел инсалацията на г2 е много недомислена---няма релета нито за къси нито за дълги нито за халогенни светлини
аз лично имам релета--сложени допълнително
1 изправят тока и крушките светят с пълният си капацитет
2 не горат ключове и копчета защото товара вече е в релетата а копчетата и ключовете само оправляват пускането на светлините
съветвам всички които нямят релета да си сложат-----не е скъпо
като ги монтирате ще усетите разликата
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="strahil_toshkov"]
аз лично имам релета--сложени допълнително
1 изправят тока и крушките светят с пълният си капацитет
Е.а си изправителите релета.
Колега релетата се слагат за да се намали спада във веригата до крушката : проводник от акумулатора до предпазители ,ключ, превключвател, пак проводник до крушката. Бонус е също и разтоварването на кюча за фарове и превключвателя къси дълги.
като резултат в крайна сметка е повишаването на напрежението подавано на крушките от 1- 2В /горната граница е за стари коли и инсталации./
аз лично имам релета--сложени допълнително
1 изправят тока и крушките светят с пълният си капацитет



Е.а си изправителите релета.

Колега релетата се слагат за да се намали спада във веригата до крушката : проводник от акумулатора до предпазители ,ключ, превключвател, пак проводник до крушката. Бонус е също и разтоварването на кюча за фарове и превключвателя къси дълги.
като резултат в крайна сметка е повишаването на напрежението подавано на крушките от 1- 2В /горната граница е за стари коли и инсталации./
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта