Мисля,че точно тук е мястото да кажа за моя голф.
След като КР-а сдаде багажа,трябваше редовно да се кара колата на майка ми-Голф 3 1.9 ТД,докато ремонтирам моя.Обаче от кон на магаре не ми се качваше и трябваше по някакъв начин да по-засилим тройката.
Стандартно мисля , че надува беше 0.6-0.65 бара и първо го надухме до 0.85 с малко повечко нафта.Разлика естествено имаше,но но магарето още не бе станало пони
Следващия сетъп и последен беше на 1.1 с още малко нафта+предварение на помпата+малко предварение от разпр.вал.+интерколер
Резултата беше следния.
1.От стандартните 15.1 сек до 100км,колата падна до 9.9-10.1сек/взависимост от старта/ .Времето е измерено с Г-тек.
2.С тази настройка колата беше доста приятна за каране в града,поради много ранното развъртане на турбото и на която скорост дадеш газ на нея изпреварваш.Абе с две думи коренна разлика.
Недостатъка който открих и още доста ме дразни е твърде късата кутия,но и това ще го оправим.
До тук беше положителния ефект на тунинга.
след 13000км обаче турбото каза чао,и перката на топлата част се откъсна.Това го очаквах но не знаех кога щеше да се случи,но.......
Колата вече е с друго турбо Гарет Т2,което видимо е МНОГО по-голямо от старото ККК.След малко преработки на фланците всичко е ОК.
Сега работата е следанта.Преди колата вървеше от 1500 до 3500 оборота,и силни й бяха 1,2 и средата на трета скорост.Сега положението е точно обратно.Колата тръгва да върви от 2800 об.до ........края на оборотомера

и 1 и втора са най-слаби поради късите скорости,обаче 3 и 4

На пета реших да видя как е, но съединитела не издържа.Тези дни ще го сменям и имам един въпрос към по-знаещите.От каква кутия да взема диф за да имам по дълги скорости.Като направя цялата операция ще пусна и клипче за да видите скромните 75 к.с как полудяват
