



Подобряване на спирачната с-ма Голф 3 1.8АБС
- LUDsAUDI
- Мнения: 84
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Подобряване на спирачната с-ма Голф 3 1.8АБС
Колеги не съм доволен от спирането на Голфолина и съм решил да направя нещо по въпроса. Дилемата е дали да си сменя дисковете и накладките отпред с нещо по-сериозно или да слагам задни дискове спирачки. Поговорих с приятели по въпроса и мнението на мнозинството е да си направя предните , тъй като спирането е по-интензивно на предните колела. Вие какво ще ме посъветвате да направя и ако се спрете на първия вариант препоръчайте марки , модели , какви цени са(прочетох темички и май ще са брембо но все пак споделете). Искам също и да се съобразя с това , че зимните ми гуми са чисто нови с 14 цола джанти и не искам да се разделям с тях. След време съм решил да направя и другата от двете манипулации(която остане) но за момента финансите не са в изобилие. Моля да обясните , като на човек който не разбира. Благодарско 

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Провери как са ти предните дискове:
11 мм. за невентилиран и 18 мм. за вентилиран.Това са минималните стойности.Ако си под тях, сменяй.Накладките си провери - 2мм. е минималната дебелина(на феродото).Смени спирачна течност и хубаво обезвъздушаване на системата.
Отвори отзад барабаните и виж как е положението.Задните спирачки не са за подценване в никакъв случай.
11 мм. за невентилиран и 18 мм. за вентилиран.Това са минималните стойности.Ако си под тях, сменяй.Накладките си провери - 2мм. е минималната дебелина(на феродото).Смени спирачна течност и хубаво обезвъздушаване на системата.
Отвори отзад барабаните и виж как е положението.Задните спирачки не са за подценване в никакъв случай.
- LUDsAUDI
- Мнения: 84
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Феродото определено е добре и отвън и отвътре е около 6-7мм , диска не съм го мерил но видимо е над сантиметър. Системата е обезвъздушена спирачна течност мисля , че не съм сменял но е в нормата и нямам течове откакто имам колата около 10 месеца. Задните ги гледах тея дни челюстите са добре , освен това си бях минал годишния преглед и то не по 2-рия начин. Колата спира , но определено не по начина който искам и затова искам да направя нещо. С извинение към голф-чо ама със старото ми Ауди 80 87-ми набор правех 2 пъти по-кратък спирачен път , а си беше със сток спирачки и пак барабанни отзад.
Прочетох за кантара , но ми е трудно да реша дали трябва да махна нещо , което Гюнтер е решил да сложи уж за добро.
Прочетох за кантара , но ми е трудно да реша дали трябва да махна нещо , което Гюнтер е решил да сложи уж за добро.

- LUDsAUDI
- Мнения: 84
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Така като ви гледам явно ме насочвате към дискови спирачки отзад и май това ще запланувам. Ще мога ли да си преместя предните дискови и накладки отзад а за отпред да си купя нови вентилирани и нови накладки? Мерих предните дисковете са 13мм а накладките по 7мм мисля че има бая хляб в тях , че да не ги употребя.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нестава,задния диск трябва да е по-малък,иначе рискуваш да се пребиешLUDsAUDI написа:Така като ви гледам явно ме насочвате към дискови спирачки отзад и май това ще запланувам. Ще мога ли да си преместя предните дискови и накладки отзад а за отпред да си купя нови вентилирани и нови накладки? Мерих предните дисковете са 13мм а накладките по 7мм мисля че има бая хляб в тях , че да не ги употребя.

прегледай темите в направи си сам да разбереш

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
LUDsAUDI написа:Колата спира , но определено не по начина който искам и затова искам да направя нещо. С извинение към голф-чо ама със старото ми Ауди 80 87-ми набор правех 2 пъти по-кратък спирачен път , а си беше със сток спирачки и пак барабанни отзад...
Аудито е с по-добър спирачен апарат и с по-големи дискове,докато наще кошници(без гти-тата)са с кофти апарати

но определено ако си решил да подобряваш мога да ти предложа два варианта(за отпред)
1.Купуваш си нови вентилирани и нарязани дискове на същия диаметър и нови накладки
2.Сменяш шенкели,апарати,дискове,накладки с такива от гти,на 256мм,след което ще се наложи и по-голям мастър цилиндър


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Всичко изписано е вярно (с изключение на идеята за махане на 'кантара'), но се испуска един момент- твърдостта на накладките!
Ако си с твърди накладки те няма да се износват, но ще свирят и най-вече няма да спират!
Преди време на тънка поста ми донесоха едни Делфи Локхийд. Бяха толкова твърди, че все едно отпред нямах спирачки!
Смених ги на втората седмица!
Взех си TRW и бях страшно доволен
Имам чувството, че се държаха една-2 идеи по-добре от сегашните ми Ate.
Ако ще вземаш нарязани дискове, обаче, нещата се променят!
Меките накладки на нарязани дискове ще свършат за нула време! За там се препръчва нещо по средата на твърдоста.
Ако си с твърди накладки те няма да се износват, но ще свирят и най-вече няма да спират!
Преди време на тънка поста ми донесоха едни Делфи Локхийд. Бяха толкова твърди, че все едно отпред нямах спирачки!
Смених ги на втората седмица!
Взех си TRW и бях страшно доволен

Ако ще вземаш нарязани дискове, обаче, нещата се променят!
Меките накладки на нарязани дискове ще свършат за нула време! За там се препръчва нещо по средата на твърдоста.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта