Съвет за спортен колектор
- venci_wrc
- Мнения: 122
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 8:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Съвет за спортен колектор
Момчета дайте ми идея какъв спортен колектор да си сложа на мойта машина Голф 4 1.8 20v 125ps и какъв ще е ефекта.Моля не казвайте виж търсачката нищо няма да ви стане ако драсните по някой ред щото нищо немога да намеря
благодаря

-
cupofcoffee
- group®
- Темерут
- Мнения: 10109
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Добре де питате ама и вие незнаете какво питате ... никой неможе да ви каже каква е разликата еле па за точно този мотор. Простата причина е че никой неиска и неможе да даде 80лв за дино преди и после пак 80 лв
Иначе ще има само коментари "Колата върви като луда" и т.н.
А това, че няма в търсачката не е така. Има и то доста. Само че иска търсене и четене. На теб ти изглежда, че няма проблеми да се драснат 2 реда ама не е така, когато едни и същи теми се пускат по 100 пъти.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
и т.н. ... напиши в търсачката колектор и гледай какво става (задай да търси само в този раздел)
Иначе ето ще ти драсна още 2 - 10 реда преди да заключа. Нещо което е дъвкано много: спортните колектори са основно 2 вида: 4-2-1 и 4-1 (ако незнаеш какво значи това по добре не се занимавай) Като първите дават разпределена сила в целия диапазон обороти потходящ за писта и ежедневно ползване, а вторите във високите обороти - подходящ за драг.
Иначе ще има само коментари "Колата върви като луда" и т.н.
А това, че няма в търсачката не е така. Има и то доста. Само че иска търсене и четене. На теб ти изглежда, че няма проблеми да се драснат 2 реда ама не е така, когато едни и същи теми се пускат по 100 пъти.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
и т.н. ... напиши в търсачката колектор и гледай какво става (задай да търси само в този раздел)
Иначе ето ще ти драсна още 2 - 10 реда преди да заключа. Нещо което е дъвкано много: спортните колектори са основно 2 вида: 4-2-1 и 4-1 (ако незнаеш какво значи това по добре не се занимавай) Като първите дават разпределена сила в целия диапазон обороти потходящ за писта и ежедневно ползване, а вторите във високите обороти - подходящ за драг.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта